X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Розвиток творчого мислення учнів

Завантажити презентацію

Розвиток творчого мислення учнів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Розвиток творчого мислення учнів Вчитель хімії та біології, Петренко Олена Василівна, вища категорія, “старший учитель” Тільки творчий учитель може спонукати учнів до творчості. В.Сухомлінський

Слайд 2

Випереджувальна педагогіка — система інтелектуального та психологічного розвитку, яка формує в особистості сталі компоненти творчого стилю мислення, тобто уміння аналізувати будь-які проблеми, встановлювати системні зв'язки.

Слайд 3

СЕРЕДОВИЩА Догматичне середовище - дисципліна, порядок, сумлінність Ідейне середовище - формує дитину вільною й активною Середовище безтурботного споживання - життєву пасивність, нездатність до напруги і боротьби Середовище зовнішнього лиску і кар'єри - фальш і лицемірство, прагнення до кар'єри за рахунок хитрості, підкупу, високих зв'язків і т. ін.

Слайд 4

Особливість творчого стилю мислення уміння аналізувати будь-які проблеми, визначати системні зв'язки, виявляти суперечності, вирішувати їх, доводячи результат до рівня ідеального, прогнозувати можливі варіанти розвитку таких рішень тощо.

Слайд 5

Особистісні риси творчих учнів та вчителів: самостійність суджень; здатність ризикувати. самовпевненість; сміливість; воля; визнання самого себе.

Слайд 6

Принципи заохочення творчого мислення: Уважне ставлення до незвичайних питань Шанобливе ставлення до кожної цікавої учнівської ідеї Переконня учнів у цінності їхніх ідей Створення зручних умов для самостійного навчання й схвалення результатів їх діяльності Надання часу для виконання теоретичних та практичних завдань без оцінювання

Слайд 7

Інновації в навчанні абсолютна новизна -радикальні та базові відносна новизна -модифікуючи та комбінаторні

Слайд 8

Перспективи для розвитку творчого мислення має технологія демонстрації інформації через проектор у вигляді презентації, створеної в програмі PowerPoint, створення і демонстрація короткочасних відеофільмів, навчальних фільмів, 3D малюнків та моделей, анімації.

Слайд 9

розширення дидактичних можливостей уроку; наочне подання навчального матеріалу; підвищення інтересу до предмету через активізацію пізнавальної діяльності учнів; розвиток прийомів мислення: аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення; формування інформаційної культури; надбання досвіду використання інформаційних технологій

Слайд 10

Прийоми інформаційних технологій Слайд-шоу Відеофрагменти 3D малюнки і моделі Анімації короткі (спрощені) Анімації сюжетні Інтерактивні моделі Інтерактивні малюнки

Слайд 11

Презентації створюються до уроку вчителем у ході самостійної роботи учнів у програмі PowerPoint, як індивідуального творчого завдання, як супроводу до захисту реферату, як кінцевого продукту діяльності учня над темою, творчим домашнім завданням

Слайд 12

CH3 CH C CH2 CH2 CH3 CH3 CH3 CH2 CH3 CH3 CH2 1. Выделить самую длинную цепь из атомов углерода в молекуле.

Слайд 13

CH3 CH C CH2 CH2 CH3 CH3 CH3 CH2 CH3 CH3 CH2 5 4 7 7 1. Выделить самую длинную цепь из атомов углерода в молекуле. 5

Слайд 14

CH3 CH C CH2 CH2 CH3 CH3 CH3 CH2 CH3 CH3 CH2 7 7 2. Определить ответвления (радикалы). При наличии нескольких цепей одинаковой длины предпочтение отдаётся более разветвлённой.

Слайд 15

CH3 CH C CH2 CH2 CH3 CH3 CH3 CH2 CH3 CH3 CH2 7 2 3 1 6 5 4 1 7 2 3 6 5 4 2,5,5,6 2,3,3,6 3. Пронумеровать атомы углерода в цепи с того конца, к которому ближе ответвление. Если ответвлений несколько и они равноудалены от конца цепи, то начинают нумерацию с того конца цепи, где ответвлений больше.

Слайд 16

CH3 CH C CH2 CH2 CH3 CH3 CH3 CH2 CH3 CH3 CH2 7 6 5 4 1 2 3 2,3,3,6

Слайд 17

CH3 CH C CH2 CH2 CH3 CH3 CH3 CH2 CH3 CH3 CH2 7 6 5 4 1 2 3 2,3,3,6

Слайд 18

CH3 CH C CH2 CH2 CH3 CH3 CH3 CH2 CH3 CH3 CH2 7 6 5 4 1 2 3 2,3,3,6

Слайд 19

CH3 CH C CH2 CH2 CH3 CH3 CH3 CH2 CH3 CH3 CH2 7 6 5 4 1 2 3 2,3,6 3 метил этил три 4. Сначала указывают номер атома углерода, у которого есть ответвление, затем название ответвления (как название радикала). Если одинаковых ответвлений несколько, то к названию добавляется приставка ди-(2), три- (3), тетра- (4) и т.д. Для каждого ответвления указывается номер атома углерода.

Слайд 20

CH3 CH C CH2 CH2 CH3 CH3 CH3 CH2 CH3 CH3 CH2 7 6 5 4 1 2 3 2,3,6 3 метил этил три гептан 5. В последнюю очередь называют пронумерованную цепь (как углеводород нормального строения).

Слайд 21

CH3 CH C CH2 CH2 CH3 CH3 CH3 CH2 CH3 CH3 CH2 7 6 5 4 1 2 3 2,3,6 3 метил этил три гептан - - -

Слайд 22

Дайте названия следующим углеводородам по систематической номенклатуре

Слайд 23

CH3 C C CH3 CH3 CH3 CH3 CH3 4 1 2 3 2,2,3,3-тетраметилбутан

Слайд 24

Планетарная модель атома электрон + Общий заряд атома равен 0 - 3 - - Ядро

Слайд 25

ДРЕВНИЕ ПРЕСМЫКАЮЩИЕСЯ

Слайд 26

Бросок змеи

Слайд 27

ЛОГГЕРХЕД – МОРСКАЯ ЧЕРЕПАХА

Слайд 28

Слайд 29

Слайд 30

Слайд 31

РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ Діагностика пізнавальних дій

Слайд 32

Вивчення формування мотивів навчання

Слайд 33

Динаміка прояву творчих здібностей учнів Рівні творчих здібностей Вересень(вхідне тестувння),кількістьучнів, % Грудень(проміжнийтест),кількістьучнів, % Березень(контрольный тест),кількістьучнів, % 0 2 (6,6%) - - 1 18 (60%) 11(36,6%) 4 (13,3%) 2 8 (26,6%) 10 (33,3%) 13 (43,3%) 3 2 (6,6) 7 (23,3%) 9 (30%) 4 - 2 (6,6%) 4 (13,3%)

Слайд 34

Діагностика рівнів навчальних досягнень учнів (біологія)

Слайд 35

Діагностика рівнів навчальних досягнень учнів (хімія)

Слайд 36

висновки підвищує мотивацію учнів до навчальної діяльності; відбувається активізація діяльності учнів; підвищує якість знань школярів; забезпечує засвоєння обов’язкового мінімуму знань та вмінь; виділяє здібних учнів для розвитку творчих здібностей; сприяє формуванню творчо розвиненої, соціально-орієнтованої людини, здібної до самореалізації.

Слайд 37

"Дитя требует деятельности беспрестанно, а утомляется не деятельностью, а ее однообразием" К.Д.Ушинский Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка