Розвиток мовлення - Назви рослин
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Актуалізація опорних знань учнівРобота над текстом (завдання 1-3)Послухай розповідь. Добери й запиши заголовок до неї.
Актуалізація опорних знань учнівУ ліс прийшла весна. Зеленим килимом укрила землю трава. Одягла жовті сережки ліщина. На білокорих красунях березах набубнявіли бруньки. Про які рослини йдеться в тексті?Як би ви назвали цей текст?
Робота над темою урокуОзнайомлення із тлумаченням слова рослиниСпробуйте пояснити, що таке рослини.Які ви знаєте дерева?Які кущі вам відомі?Як ви розрізняєте дерева і кущі? У дерева один стовбур, а кущі мають багато гілок, що ростуть від кореня.
Робота над темою урокуОзнайомлення із тлумаченням слова рослиниЯкі ви знаєте трави?Чим вони відрізняються від дерев і кущів? Трави мають м'яке соковите стебло.
Робота над текстомПрослухай текст ще раз. Зверни увагу, якими словами автор описує кожну рослину.
Добір слів — назв ознак рослин (завдання 4)Яка з поданих рослин належить до трав?Чи є серед названих рослин кущ?А яке дерево ви описували?
Добір слів — назв ознак рослин (завдання 4)Розглянь малюнки. Опиши усно кожну рослину за зразком.Зразок: Береза (яка?) білокора, струнка, висока.
Добір слів — назв ознак рослин (завдання 4)Розглянь малюнки. Опиши усно кожну рослину за зразком.Зразок: Береза (яка?) білокора, струнка, висока.Ялинка (яка?)
Добір слів — назв ознак рослин (завдання 4)Розглянь малюнки. Опиши усно кожну рослину за зразком.Зразок: Береза (яка?) білокора, струнка, висока.Бузок (який?)
Добір слів — назв ознак рослин (завдання 4)Розглянь малюнки. Опиши усно кожну рослину за зразком.Зразок: Береза (яка?) білокора, струнка, висока.Кульбаба (яка?)
Складання речення про рослину і побудова його схеми (завдання 5)Склади й запиши речення про одну з описаних рослин.
Складання розповіді про рослину (завдання 6)Розкажи про рослину, яка тобі найбільше подобається. Тобі допоможуть запитання Знайка.Яка рослина тобі подобається?Як вона виглядає?Чому вона тобі подобається?
Бесіда про користь, яку приносять рослини (завдання 7)Розглянь малюнки. Зроби висновок, яку користь приносять рослини. Доведи свою думку. Чи могли б ми прожити без рослин? Чому?
Гра «Злови слово».Учитель зачитує слова — назви рослин з «Тематичного словничка» (с. 47), учні сплеском долонь «ловлять» ті, які їм доводилося бачити. Акація, береза, верба, вільха, дуб, каштан, клен, липа, осика, сосна, тополя, ялина, ясен, бузок, глід, жасмин, ліщина, терен, шипшина, конюшина, кропива, кульбаба, латаття, лобода, очерет, подорожник, ряст, чебрець.
Підсумок урокуЯку групу слів вивчали?Які бувають рослини? Дерева, кущі, трави.Складіть красиве речення про якусь рослину.
Схожі презентації
Категорії