Розвиток мовлення молодших школярів через використання інформаційно – комунікаційних технологій
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Білоцерківська спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій Творчий звіт Розвиток мовлення молодших школярів через використання інформаційно – комунікаційних технологій Вчитель початкових класів Яременко О. В. 2013
Застосування інформаційно-комунікативних технологій дозволяє повніше розкривати поняття, формувати мислення.
Розвиток мовлення відбувається на декількох рівнях: а) словниковому (збагачення, уточнення словникового запасу); б) морфологічному (словотворення, вживання різних частин мови та граматичних форм);
г) на рівні тексту (аналіз різних типів текстів, робота над переказами та творами). в) синтаксичному (утворення, вживання словосполучень та речень різних типів);
Добери відповідні слова до поданих словосполучень Рухатись пішки ― Іти чітко в ногу ― Іти дуже повільно ― Іти накульгуючи ― крокувати іти плентатись шкутильгати
ВІДГАДАЙТЕ Горіхова шкаралупа тварини Слід міль Павутина собака Пір'їнка гусінь Кокон білка Діра пташка Відбитки лапок павук
дяЛюність родожча аз усе еН сясмій з ихал ськолюдог, що обіт ен лобу когота браДо распва маас сееб тьлихва (Людяність дорожча за усе) (Не смійся з лиха людського, щоб тобі не було такого) (Добра справа сама себе хвалить)
Закінчи прислів‘я Хто не працює, … той не їсть. Вовків боятися ― … в ліс не ходити. Знає кішка … чиє сало з‘їла.
Щоб розташувати речення в правильному порядку слід відповісти на питання: Що робив Іван? Що сталося з соломою? Що почав робити хлопчик? Хто почув крик Івана? Що зробили люди?
Перевіряємо. Іван грався сірниками. Загорілася солома. Хлопчик почав кричати. Люди почули його. Вони прибігли і погасили пожежу.
Із запропонованих заголовків вибрати найбільш вдалий. Танули сніги у полі.Танули зимові хмари в небі і падали на землю мокрим снігом і дощем. Теплішало повітря. На проталинах весело стрибали горобці. Прийшла вже весняна радість. ВЕСНА РАДІСТЬ ГОРОБЦІ
Робота в групах. Правила роботи: Працюють всі. Кожен пропонує варіант відповіді. Говори коротко і чітко. Критикуй не товариша, а ідею. Ми працюємо разом, щоб було добре всім. Культурна людина вміє не тільки говорити, а й слухати.
Пригадаємо, що одночасно ми вчимося : не просто слухати, а й чути; не просто дивитися, а й бачити; не просто відповідати, а й міркувати, дружно й плідно працювати.
Завдання: Кожна група повинна пригадати все, що знає про цих тварин (білочка, лисичка) і розподіляє між собою, що скаже кожен, не повторюючи вже сказаного.
Їжачок – невелика лісова тваринка. Його тіло вкрите сірими голочками. Мордочка у нього маленька, видовжена. Вушка ніжні, прозорі, а носик блискучий, схожий на рильце поросяти. У їжачка оченята, немов намистинки. Лапки короткі, тонкі. Мені дуже подобається ця тваринка.
Всі різновиди роботи, використані на уроках читання, природознавства, математики, трудового навчання сприяють збагаченню словникового запасу учнів, формують у них мовне чуття, розвивають мовленнєві уміння, виховують інтерес до слова.
Схожі презентації
Категорії