X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Розвиток логічної пам'яті молодших школярів

Завантажити презентацію

Розвиток логічної пам'яті молодших школярів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Розвиток логічної пам’яті молодших школярів Доповідь учителя початкових класів школи №10 Свиридок Л.П.

Слайд 2

Логіка – наука, друже, І цікава дуже – дуже ! Вона розум розвиває. Вірно мислити навчає.

Слайд 3

Мета: коригувати недоліки у розвитку логічної пам’яті молодших школярів, зокрема несформованість прийомів логічного запам’ятовування.

Слайд 4

Завдання: навчити дітей прийомів логічного запам’ятовування (класифікувати головне, осмислювати матеріал, структурувати матеріал, що потрібно запам’ятати); розвинути навички самостійної роботи з матеріалом; формувати інтерес до пізнавальної діяльності.

Слайд 5

Молодші школярі повинні вміти: заучувати певний матеріал; уміти переказувати його близько до тексту або своїми словами; пам’ятати вивчене та вміти повторити його через довгий час.

Слайд 6

Недоліки пам’яті у дітей впливають на успішність, якщо: є проблеми під час запам’ятовування наочного матеріалу ; і особливо під час запам’ятовування словесного матеріалу.

Слайд 7

Основне правило ефективного запам’ятовування Щоб запам’ятати матеріал правильно та надійно, необхідно з ним активно попрацювати та організувати його певним чином.

Слайд 8

визначення опорних пунктів складання плану класифікація структурування виявлення аналогів мнемотехнічні прийоми перекодування серійна організація схематизація групування Прийоми організації матеріалу для запам’ятовування асоціації повторення добудова матеріалу

Слайд 9

Основою логічної пам’яті є використання розумових процесів, як опори, засобу запам’ятовування

Слайд 10

Основні розумові прийоми запам’ятовування змістове співвідношення класифікація виділення змістових опор складання плану

Слайд 11

Розвиток довільної пам’яті молодших школярів відбувається завдяки оволодінню навичками письмової мови та малюнком. Основний прийом ефективного оволодіння письмовою мовою – складання текстів, особливо казок.

Слайд 12

Рекомендації психологів щодо проведення занять з розвитку пам’яті у молодших школярів Обробка інформації, запис і відтворення, значно полегшуються у свідомому виборі стимулів і концентрації на них уваги. Одночасне врахування логічних і емоційних реакцій гарантує кращий запис матеріалу в пам'яті, а чим краща якість запису,тим легше його відтворення.

Слайд 13

3. Існують два види пам'яті: короткочасна і довготривала. Короткочасна пам'ять поверхнева і неміцна. Щоб інформація з неї не зникла уже через кілька секунд, необхідно повторювати її. Довготривала пам'ять підкріплена пошуком значення матеріалу, який запам'ятовується. 4. Пам'ять суб'єктивна і піддається викривленням, спогади змінюються після кожного їх відтворення.

Слайд 14

Для розвитку логічної пам’яті учнів 6-9 років використовую такі види роботи: дидактичні ігри і вправи з логічними завданнями; загадки математичного змісту; завдання і задачі з логічним навантаженням.

Слайд 15

У роботі використовую три групи поступово ускладнених ігор та вправ: для розвитку вмінь виявляти та абстрагувати властивості; для розвитку вмінь порівнювати предмети за їх властивостями; для розвитку здібностей до логічних дій та операцій.

Слайд 16

Завдання 1

Слайд 17

Відповідь

Слайд 18

Побудуй з 11 паличок будинок Завдання 2

Слайд 19

Переклавши одну паличку, утвори два будинки

Слайд 20

Скільки кролів урівноважать собаку? Завдання 3

Слайд 21

Відповідь

Слайд 22

ЛИ СТКИ ЛИС ТКИ ЛИСТ КИ Завдання 4 2 4 3 3 4 ?

Слайд 23

Вітер, мороз, зима, холодний, сніг. Завдання 5

Слайд 24

учні виконують завдання наступного (вищого) рівня складності; легше опановують алгоритми виконання логічних завдань нових видів; у повсякденному житті намагаються використовувати закони логіки; майже не стикаються з труднощами під час установлення причинно – наслідкових зв’язків. Під час формування логічної пам’яті відбуваються позитивні зміни в рівні розвитку дитини:

Слайд 25

Розвиток логічної пам’яті дає дитині можливість: реалізувати свій інтелект, волю, здібності, почуття, уподобання; дає змогу бути розумною, кмітливою; сприяє розумовому розвитку особистості школяра в цілому.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка