X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Роль потенціалу уроку в розвитку творчих здібностей учнів та підвищенні якості знань

Завантажити презентацію

Роль потенціалу уроку в розвитку творчих здібностей учнів та підвищенні якості знань

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Роль потенціалу уроку в розвитку творчих здібностей учнів та підвищенні якості знань. «До хорошого уроку вчитель готується все життя» В. Сухомлиський

Слайд 2

Урок! Ти живеш у моєму серці, в моїй голові. Я тебе обдумую, планую, проводжу! Урок! Ти казковий метелик, якого необхідно добре розглянути. Урок! Ти посланець майбутнього – мудрість, оскільки коли ти в класі, то наші думки розширюються, прискорюються, ти швидкісна дорога, єдина вірна, яка веде кожного з нас до людяності, до своєї особистості. Я, учитель, вклоняюсь уроку, твоїй могутності, твоєму серцю,твоїй душі. Ш. Амонашвілі.

Слайд 3

Індивідуальні консультації Елементарна дослідницька діяльність Розвиваюча позакласна робота ОЛІМПІАДИ, ПРОЕКТИ, МАН, ТВОРЧІ КОНКУРСИ

Слайд 4

Компоненти уроку

Слайд 5

Характерні ознаки сучасного уроку - гуманітарний потенціал і гуманізація навчання; - варіативність і гнучкість структури уроку; спрямованість уроку на особистість учня; системний підхід до архітектури уроку та процесу навчання; спрямованість уроку на головне – генералізація навчання; повне засвоєння нового матеріалу на уроці; оптимізація форм роботи на уроці; економія часу в шкільному навчанні.

Слайд 6

Складання плану уроку передбачає три стадії: вивчення мети; розробку дидактичної моделі процесу; визначення структури уроку.

Слайд 7

Триєдина мета уроку Триєдина мета уроку – це наперед запрограмований вчителем результат, який повинен бути отриманий вчителем і учнями в кінці уроку. ТМУ – це складна мета, що вбирає в себе три аспекти: пізнавальний, виховний та розвиваючий. В меті уроку сформульований той ключовий момент, до якого повинні прямувати вчителі і учні. ТМУ – основа діяльності на уроці не тільки вчителя, але й учнів, вона дає направлення, та слугує деяким механізмом уроку. Вона визначає характер взаємовідносин вчителя й учнів на уроці, а реалізується не тільки в діяльності вчителя, але й в діяльності учнів, і досягається тільки в тому випадку, коли до неї прагнуть обидві сторони. ТМУ – носить загальний характер. Вона не може бути досягнута сама по собі. Її необхідно розбивати на другорядні цілі.

Слайд 8

Триєдина мета уроку

Слайд 9

ЗМІСТ ОСВІТИ ТА ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ знання про природу, суспільство, техніку, мислення, способи діяльності, засвоєння яких забезпечує формування світогляду, методологічний підхід до пізнавальної та практичної діяльності; досвід здійснення відомих способів діяльності, який утілюється разом зі знаннями в уміннях і навичках особистості; досвід творчої діяльності; досвід емоційно-ціннісного ставлення до світу, один до одного.

Слайд 10

ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ самодіяльність учнів; Самоорганізація; розвиток особистості; формування колективізму; принцип рольової участі; принцип відповідальності; принцип психологічного забезпечення. «Педагогічний досвід очима психолога» ПРИНЦИП НАОЧНОСТІ; ПРИНЦИП АКТИВНОСТІ ТА САМОСТІЙНОСТІ ; ПРИНЦИП ДОСТУПНОСТІ ТА ПРАВИЛЬНОСТІ ; ПРИНЦИП МІЦНОСТІ ЗНАНЬ ; ПРИНЦИП СИСТЕМАТИЧНОСТІ ТА ПОСЛІДОВНОСТІ; ПРИНЦИП НАУКОВОСТІ; ПРИНЦИП ВИХОВАННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ; ПРИНЦИП ЗВ’ЯЗКУ ТЕОРІЇ З ПРАКТИКОЮ; ПРИНЦИП СИСТЕМНОСТІ; ПРИНЦИП ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ Дидактика

Слайд 11

МЕТОДИ НАВЧАННЯ Пояснювально- ілюстративний метод Репродуктивний метод Метод проблемного викладу навчального матеріалу Евристичний (частково - пошуковий) метод Дослідницький метод

Слайд 12

НЕСТАНДАРТНІ МЕТОДИ Метод складної цілі Метод укрупнення Метод самоаналізу Метод вибору Метод індивідуалізації Метод випередження

Слайд 13

Домашнє завдання – це продовження роботи, розпочатої на уроці; Це закріплення матеріалу, який вивчався на уроці; Повинно мати випереджувальний характер; Повинно виконуватись з використанням додаткових джерел; Це один з різновидів організації позашкільного часу учнів; Повинно мати на меті розвиток творчих здібностей учнів; Не повинно бути обов’язковим.

Слайд 14

Посредственный учитель – излагает. Хороший учитель – объясняет. Выдающийся учитель – показывает. Великий учитель – вдохновляет.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка