Електронний посібник до уроку основи здоров'я
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Електронний посібник до уроку основи здоров'я Тема: Абетка невідкладної допомоги 8 клас Розробила: Ліхачова І. Е.
Тема: Абетка невідкладної допомоги Завдання уроку: Навчитися визначати стан потерпілого; Тренуватися робити штучне дихання і масаж серця самостійно і в парі з іншою людиною; Запам'ятати заходи особистої безпеки, яких слід дотримуватися під час надання невідкладної допомоги.
Значення невідкладної допомоги Відомо, що лише 20%, тих хто загинув у катастрофах, мали ушкодження несумісні з життям. Решту потерпілих можна було врятувати, вчасно надавши їм допомогу. В Україні від нещасних випадків щороку гине майже 30 тисяч осіб, тож ціна ненадання такої допомоги – 24 тисячі людських життів.
Чому в нещасних випадках люди не завжди надають допомогу потерпілим? Люди не надають допомогу потерпілим тому, що: не мають елементарних знань; не мають вмінь визначення стану потерпілого; на мають практичних навичок надання невідкладної допомоги.
Визначення стану потерпілого Як що потерпілий непритомний, слід покласти його на спину, побризкати водою, поплескати по щоках, дати понюхати нашатирного спирту. Перевірити ознаки життя: пульсу, дихання, а за їх відсутності – реакцію зіниць на світло. Наявність пульсу можна визначити поклавши чотири пальці на сонну артерію, або на зап’ясток.
Визначення стану потерпілого Наявність дихання можна визначити за підійманням та опусканням грудної клітини або за допомогою дзеркальця Наявність реакції зіниць на світло. Широка нерухома зіниця свідчить про відсутність мозкового кровообігу.
Як уникнути ризику ВІЛ- інфікування Знайди шматок поліетилену, зроби у ньому невеликий отвір і поклади так, щоб крізь нього можна було вдувати повітря в легені потерпілого
Домашнє завдання Опрацювати § 3 Вивчити повний алгоритм надання невідкладної допомоги с.31 Тренувати практичні навички надання невідкладної допомоги
Схожі презентації
Категорії