Робота методичного кабінету щодо підвищення кваліфікації викладачів коледжу
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Робота методичного кабінету щодо підвищення кваліфікації викладачів коледжу Луцький базовий медичний коледж В.Л. Обдар, методист коледжу
Вчитель живе доти, доки вчиться, як тільки він перестає вчитись, у ньому вмирає вчитель Костянтин Ушинський
Кожна людина повинна прагнути і досягти високих рівнів професійної компетентності, виявити свою індивідуальність, реалізувати свій освітній потенціал в межах певної професії Філософія освіти для ХХІ століття
Напрями діяльності методичного кабінету надання навчально-методичних консультацій викладачам; спрямування і координація роботи циклових комісій; організація допомоги у підготовці до атестації; робота з молодими викладачами; залучення викладачів до навчально-методичної роботи; створення умов для фахового підвищення кваліфікації педагогів; сприяння розвитку творчого потенціалу кожного викладача.
Форми методичної роботи Масові педагогічна рада методична рада циклові комісії обласні методичні об’єднання регіональні методичні об’єднання науково-практичні конференції та семінари тижні (місячники) циклових комісій виставки педагогічних і методичних матеріалів Індивідуальні підвищення кваліфікації атестація взаємовідвідування занять самоосвіта майстер-класи підготовка та видання навчальних посібників і підручників підготовка відеоматеріалів вивчення і поширення педагогічного досвіду консультації для молодих викладачів наставництво
Обласні методичні об’єднання викладачів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації Волинської області: викладачів суспільних дисциплін викладачів словесних дисциплін викладачів фізики і математики викладачів природничих дисциплін викладачів іноземних мов викладачів інформатики викладачів фізвиховання викладачів ОБЖ та ОП кураторів груп ОМК завідувачів відділень заступників з виробничого навчання заступників з гуманітарної освіти і виховання методистів
Обласні методичні об’єднання на базі Луцького базового медичного коледжу Роки І семестр ІІ семестр 2007-2008н.р. - викладачів хімії - викладачів фізичного виховання - методистів 2008-2009н.р. - викладачів БЖД та ОП - 2009-2010н.р. - викладачів фізики та математики - кураторів груп 2010-2011н.р. - природничих дисциплін - 2011-2012н.р. - викладачіввикладачівсловесності -
Педагогічна майстерність – це синтез психолого-педагогічного мислення, професійно-педагогічних знань, умінь і навичок та емоційно-вольових виразних засобів та особистісних якостей.
Формування педагогічної майстерності викладача – тривалий процес, що здійснюється у два етапи: 1. Етап становлення викладача-початківця 2. Постійне подальше удосконалення педагогічної майстерності
І етап Викладач пізнає характер педагогічної праці, її особливості, у нього формуються та розвиваються педагогічні здібності, відбувається накопичення методичних знань, умінь і навичок.
ІІ етап Відбувається набуття методичного досвіду, досвіду підготовки навчальних посібників, електронних посібників, електронних підручників, конкретних методик викладання дисциплін, засвоєння методики проведення педрад, занять тощо.
Ступенева модель розвитку фахово-методичних знань та умінь молодого викладача Педагогічна майстерність І ступінь Педагогічна майстерність І ступінь Педагогічна майстерність Школа молодого викладача Циклова комісія І ступінь Педагогічна майстерність Консультація методиста Консультації досвідчених викладачів Відвідування відкритих занять Самоосвіта Підготовка відкритих занять у школі молодого викладача
План-графік заходів місячника циклових комісій Луцького базового медичного коледжу (01.03.-28.03 2012р.) № з/п Дата і місце проведення Назва заходу Відповідальний Примітка 1. 01.03.2012р. Відкрите практичне заняття на тему «Узагальнення знань з біоорганічної хімії. Модульний контроль» Семенюк О.М. 2 06.03.2012р. Комбіноване заняття з математики на тему «Застосування інтеграла до обчислення площі плоских фігур» Ничипорук С.А. 3 12.03.2012р. Зустріч студентів з лікарем-гінекологом центру планування сім’ї на тему «Раннє статеве життя: зроби свій вибір» Тищенко Л.В. 4 13.03.2012р. Конкурс «Кращий за фахом» серед студентів спеціальності «Лабораторна діагностика» (теоретична частина) Андрощук О.В.,БойкоТ.І., Барна Л.Й.,СавчукО.М. 5 13.03.2012р. Заняття-конференція з української літератури на тему «Родина Косачів і її роль в українській культурі» Драбант С.С. 6 14.03.2012р. Теоретичне заняття з педіатрії на тему «Вірусні гепатити» ПахарчукС.М. 7 15.03.2012р. Конкурс «Кращий за фахом» серед студентів спеціальності «Лабораторна діагностика» (практична частина) Андрощук О.В.,БойкоТ.І., Барна Л.Й.,СавчукО.М. 8 20.03.2012р. Теоретичне заняття з сестринської справи «Участь медичної сестри в інструментальних дослідженнях» Струбіцька Н.Ю. 9 21.03.2012р. Відкрите заняття з німецької мови на тему «НаФАПі. Відмінювання субстантивованих прикметників» Шукалович Г.О. 10 22.03.2012р. Інтегроване заняття-гра з аналітичної, органічної і неорганічної хімії за зразком «Щасливий випадок» на тему «Вуглеводні та їх функціональні похідні. Якісний аналіз» ЛюшукК.Ю., СеменюкО.М. 11 27.03.2012р. Інтегроване заняття з БЖД і медичної психології на тему «Безпека життєдіяльності та психологічні аспекти поведінки медичних працівників і постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій мирного та військового часу» Нечипорук В.М., ЛазькоА.М. 12 28.03.2012р. Теоретичне заняття з отоларингології «Гострі та хронічніриносинуїти» Грибок М.В.
Типове положення про атестацію педагогічних працівників 1.7. Умовою чергової атестації педагогічних працівників є обов’язкове проходження не рідше одного разу на п’ять років підвищення кваліфікації на засадах вільного вибору форм навчання, програм і навчальних закладів. Ця вимога не розповсюджується на педагогічних працівників, які працюють перші п’ять років після закінчення вищого навчального закладу. 3.20. Вчителі та викладачі, які мають педагогічне навантаження з кількох предметів, атестуються з того предмета, який викладають за спеціальністю. У цьому випадку присвоєна кваліфікаційна категорія поширюється на все педагогічне навантаження. Необхідною умовою при цьому є підвищення кваліфікації з предметів інваріантної складової змісту загальної середньої освіти.
Шляхи вивчення і поширення педагогічного досвіду проведення відкритих занять, майстер-класи друкування матеріалів у фахових періодичних виданнях доповіді викладачів на обласних і регіональних методичних об’єднаннях виступи на педагогічних радах і засіданнях циклових комісій участь у виставках обласних і передатестаційних оформлення папки досвіду роботи викладача
«Не програма, не підручник і не метод вирішують успіх справи, а особистість і лише особистість учителя. Не допустити власної педагогічної кончини, не згаснути, не вмерти заживо – ось запорука того, що наша вчительська праця приноситиме нам справжнє щастя завжди». В.О.Сухомлинський
Пропозиції 1. Розробити єдині вимоги до навчально-методичних матеріалів для розміщення на сайті коледжу. 2. Продовжувати роботу над створенням навчальних підручників і навчальних посібників, зокрема на електронних носіях. 3. Активізувати взаємовідвідування занять викладачами коледжу з метою здійснення ефективної міждисциплінарної інтеграції. 4. Активізувати роботу по вивченню і поширенню кращого педагогічного досвіду викладачів коледжу через публікації у фахових виданнях. 5. Урізноманітнювати форми роботи з молодими викладачами. 6. Ширше залучати викладачів-початківців до відвідування відкритих занять і занять досвідчених викладачів.
Схожі презентації
Категорії