X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Робота методичного кабінету щодо підвищення кваліфікації викладачів коледжу

Завантажити презентацію

Робота методичного кабінету щодо підвищення кваліфікації викладачів коледжу

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Робота методичного кабінету щодо підвищення кваліфікації викладачів коледжу Луцький базовий медичний коледж В.Л. Обдар, методист коледжу

Слайд 2

Вчитель живе доти, доки вчиться, як тільки він перестає вчитись, у ньому вмирає вчитель Костянтин Ушинський

Слайд 3

Кожна людина повинна прагнути і досягти високих рівнів професійної компетентності, виявити свою індивідуальність, реалізувати свій освітній потенціал в межах певної професії Філософія освіти для ХХІ століття

Слайд 4

Напрями діяльності методичного кабінету надання навчально-методичних консультацій викладачам; спрямування і координація роботи циклових комісій; організація допомоги у підготовці до атестації; робота з молодими викладачами; залучення викладачів до навчально-методичної роботи; створення умов для фахового підвищення кваліфікації педагогів; сприяння розвитку творчого потенціалу кожного викладача.

Слайд 5

Форми методичної роботи Масові педагогічна рада методична рада циклові комісії обласні методичні об’єднання регіональні методичні об’єднання науково-практичні конференції та семінари тижні (місячники) циклових комісій виставки педагогічних і методичних матеріалів Індивідуальні підвищення кваліфікації атестація взаємовідвідування занять самоосвіта майстер-класи підготовка та видання навчальних посібників і підручників підготовка відеоматеріалів вивчення і поширення педагогічного досвіду консультації для молодих викладачів наставництво

Слайд 6

Обласні методичні об’єднання викладачів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації Волинської області: викладачів суспільних дисциплін викладачів словесних дисциплін викладачів фізики і математики викладачів природничих дисциплін викладачів іноземних мов викладачів інформатики викладачів фізвиховання викладачів ОБЖ та ОП кураторів груп ОМК завідувачів відділень заступників з виробничого навчання заступників з гуманітарної освіти і виховання методистів

Слайд 7

Обласні методичні об’єднання на базі Луцького базового медичного коледжу Роки І семестр ІІ семестр 2007-2008н.р. - викладачів хімії - викладачів фізичного виховання - методистів 2008-2009н.р. - викладачів БЖД та ОП - 2009-2010н.р. - викладачів фізики та математики - кураторів груп 2010-2011н.р. - природничих дисциплін - 2011-2012н.р. - викладачіввикладачівсловесності -

Слайд 8

Педагогічна майстерність – це синтез психолого-педагогічного мислення, професійно-педагогічних знань, умінь і навичок та емоційно-вольових виразних засобів та особистісних якостей.

Слайд 9

Формування педагогічної майстерності викладача – тривалий процес, що здійснюється у два етапи: 1. Етап становлення викладача-початківця 2. Постійне подальше удосконалення педагогічної майстерності

Слайд 10

І етап Викладач пізнає характер педагогічної праці, її особливості, у нього формуються та розвиваються педагогічні здібності, відбувається накопичення методичних знань, умінь і навичок.

Слайд 11

ІІ етап Відбувається набуття методичного досвіду, досвіду підготовки навчальних посібників, електронних посібників, електронних підручників, конкретних методик викладання дисциплін, засвоєння методики проведення педрад, занять тощо.

Слайд 12

Ступенева модель розвитку фахово-методичних знань та умінь молодого викладача Педагогічна майстерність І ступінь Педагогічна майстерність І ступінь Педагогічна майстерність Школа молодого викладача Циклова комісія І ступінь Педагогічна майстерність Консультація методиста Консультації досвідчених викладачів Відвідування відкритих занять Самоосвіта Підготовка відкритих занять у школі молодого викладача

Слайд 13

Організація роботи школи молодого викладача

Слайд 14

Слайд 15

Слайд 16

Заняття проводять молоді викладачі

Слайд 17

Слайд 18

Слайд 19

Слайд 20

Майстер-клас для молодих викладачів

Слайд 21

Слайд 22

План-графік заходів місячника циклових комісій Луцького базового медичного коледжу (01.03.-28.03 2012р.) № з/п Дата і місце проведення Назва заходу Відповідальний Примітка 1. 01.03.2012р. Відкрите практичне заняття на тему «Узагальнення знань з біоорганічної хімії. Модульний контроль»  Семенюк О.М.   2 06.03.2012р. Комбіноване заняття з математики на тему «Застосування інтеграла до обчислення площі плоских фігур» Ничипорук С.А.     3 12.03.2012р. Зустріч студентів з лікарем-гінекологом центру планування сім’ї на тему «Раннє статеве життя: зроби свій вибір» Тищенко Л.В.   4 13.03.2012р. Конкурс «Кращий за фахом» серед студентів спеціальності «Лабораторна діагностика» (теоретична частина) Андрощук О.В.,БойкоТ.І., Барна Л.Й.,СавчукО.М.   5 13.03.2012р. Заняття-конференція з української літератури на тему «Родина Косачів і її роль в українській культурі» Драбант С.С.   6 14.03.2012р. Теоретичне заняття з педіатрії на тему «Вірусні гепатити» ПахарчукС.М.   7 15.03.2012р. Конкурс «Кращий за фахом» серед студентів спеціальності «Лабораторна діагностика» (практична частина) Андрощук О.В.,БойкоТ.І., Барна Л.Й.,СавчукО.М.   8 20.03.2012р. Теоретичне заняття з сестринської справи «Участь медичної сестри в інструментальних дослідженнях» Струбіцька Н.Ю.   9 21.03.2012р. Відкрите заняття з німецької мови на тему «НаФАПі. Відмінювання субстантивованих прикметників» Шукалович Г.О.   10 22.03.2012р. Інтегроване заняття-гра з аналітичної, органічної і неорганічної хімії за зразком «Щасливий випадок» на тему «Вуглеводні та їх функціональні похідні. Якісний аналіз» ЛюшукК.Ю., СеменюкО.М.   11 27.03.2012р. Інтегроване заняття з БЖД і медичної психології на тему «Безпека життєдіяльності та психологічні аспекти поведінки медичних працівників і постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій мирного та військового часу» Нечипорук В.М., ЛазькоА.М.   12 28.03.2012р. Теоретичне заняття з отоларингології «Гострі та хронічніриносинуїти» Грибок М.В.  

Слайд 23

XVII обласна виставка «Творчі сходинки педагогів Волині»

Слайд 24

Якісний склад педагогічних кадрів

Слайд 25

Типове положення про атестацію педагогічних працівників 1.7. Умовою чергової атестації педагогічних працівників є обов’язкове проходження не рідше одного разу на п’ять років підвищення кваліфікації на засадах вільного вибору форм навчання, програм і навчальних закладів. Ця вимога не розповсюджується на педагогічних працівників, які працюють перші п’ять років після закінчення вищого навчального закладу. 3.20. Вчителі та викладачі, які мають педагогічне навантаження з кількох предметів, атестуються з того предмета, який викладають за спеціальністю. У цьому випадку присвоєна кваліфікаційна категорія поширюється на все педагогічне навантаження. Необхідною умовою при цьому є підвищення кваліфікації з предметів інваріантної складової змісту загальної середньої освіти.

Слайд 26

Навчання викладачів на курсах підвищення кваліфікації

Слайд 27

Атестація викладачів коледжу

Слайд 28

Відкриті заняття викладачів коледжу

Слайд 29

Шляхи вивчення і поширення педагогічного досвіду проведення відкритих занять, майстер-класи друкування матеріалів у фахових періодичних виданнях доповіді викладачів на обласних і регіональних методичних об’єднаннях виступи на педагогічних радах і засіданнях циклових комісій участь у виставках обласних і передатестаційних оформлення папки досвіду роботи викладача

Слайд 30

«Не програма, не підручник і не метод вирішують успіх справи, а особистість і лише особистість учителя. Не допустити власної педагогічної кончини, не згаснути, не вмерти заживо – ось запорука того, що наша вчительська праця приноситиме нам справжнє щастя завжди». В.О.Сухомлинський

Слайд 31

Пропозиції 1. Розробити єдині вимоги до навчально-методичних матеріалів для розміщення на сайті коледжу. 2. Продовжувати роботу над створенням навчальних підручників і навчальних посібників, зокрема на електронних носіях. 3. Активізувати взаємовідвідування занять викладачами коледжу з метою здійснення ефективної міждисциплінарної інтеграції. 4. Активізувати роботу по вивченню і поширенню кращого педагогічного досвіду викладачів коледжу через публікації у фахових виданнях. 5. Урізноманітнювати форми роботи з молодими викладачами. 6. Ширше залучати викладачів-початківців до відвідування відкритих занять і занять досвідчених викладачів.

Слайд 32

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка