Результати проведення методичної роботи педагогічними колективами загальноосвітніх навчальних закладів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Результати проведення методичної роботи педагогічними колективами загальноосвітніх навчальних закладів із вечірньою (змінною), заочною формами навчання Харківської області у 2011/2012 навчальному році та особливості програмного й науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу за вечірньою (змінною), заочною формами навчання у 10–12-х класах, специфіки якісного викладання базових навчальних предметів у новому 2012/2013 навчальному році Татаринов М.В., завідувач Центру методичної роботи з керівними кадрами комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти»
Результати проведення організаційно-методичної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах області з вечірньою (змінною) та заочною формами навчання у 2011/2012 навчальному році Критерії до відповідних показників (питання, які аналізувалися, та з яких надавалася відповідна науково-методична і практична допомога): наявність і використання у навчально-виховному процесі нормативно-правових документів, науково-методичних рекомендацій, які забезпечують та регламентують зміст організаційно-методичної роботи, стан викладання навчальних предметів.
Результати проведення організаційно-методичної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах області з вечірньою (змінною) та заочною формами навчання у 2011/2012 навчальному році Планування діяльності, тематика питань для розгляду на засіданні методичної ради загальноосвітнього навчального закладу, ефективність реалізації прийнятих рішень.
Результати проведення організаційно-методичної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах області з вечірньою (змінною) та заочною формами навчання у 2011/2012 навчальному році Матеріали про зміст діяльності усіх діючих предметних методичних об’єднань. Ефективність їх роботи. Результати вивчення стану викладання базових навчальних предметів, виконання навчальних програм. Якість наданих рекомендацій та ступінь їх виконання. Графіки проведення уроків тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів, залікових, консультаційних занять, сесійних занять.
Результати проведення організаційно-методичної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах області з вечірньою (змінною) та заочною формами навчання у 2011/2012 навчальному році Інформаційні матеріали про кількісно-якісний склад предметних методичних об’єднань, методичні теми, над якими працюють учителі. Практичне використання вчителями методичних рекомендацій, розроблених комунальним вищим навальним закладом «Харківська академія неперервної освіти» (протягом останніх трьох років).
Результати проведення організаційно-методичної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах області з вечірньою (змінною) та заочною формами навчання у 2011/2012 навчальному році Участь учителів, адміністрацій шкіл у обласних конференціях, семінарах, інших методичних заходах. Контроль адміністрації за станом ведення записів у класних журналах учителями, дотримання вчителями науково-методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів.
Результати проведення організаційно-методичної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах області з вечірньою (змінною) та заочною формами навчання у 2011/2012 навчальному році Результативність відвідування адміністрацією навчальних і залікових занять у вчителів, подальший вплив цієї роботи на покращення якості навчально-виховного процесу у класах (групах) із вечірньою (змінною), заочною формами навчання. Обізнаність із заходами у межах обласного рейду «Урок». Результативність відвідування уроків, надання рекомендацій та їх виконання з метою покращення якості навчання учнів.
Рівень організаційно-методичної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах області з вечірньою (змінною) та заочною формами навчання у 2011/2012 навчальному році Достатній рівень. Куп’янська вечірня (змінна) школа Куп’янської міської ради Харківської області (директор Шкарлет Т.І.); Сахновщинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Сахновщинської районної ради Харківської області (директор Прокопенко С.В.). Досвід роботи цих загальноосвітніх навчальних закладів представлено на обласному семінарі 28.04.2012.
Рівень організаційно-методичної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах області з вечірньою (змінною) та заочною формами навчання у 2011/2012 навчальному році Задовільний рівень. Катеринівський навчально-виховний комплекс Сахновщинської районної ради Харківської області (директор Спорник Л.А.).
Рівень організаційно-методичної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах області з вечірньою (змінною) та заочною формами навчання у 2011/2012 навчальному році Незадовільний рівень. Ізюмська вечірня (змінна) школа № 1 Ізюмської міської ради Харківської області. Курязька загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів с. Подвірки Дергачівського району Харківської області (директор Чиркова Н.А.).
Стан проведення навчальних занять (уроків; консультаційних занять) у класах (групах) на базі пенітенціарних установ області Центром методичної роботи з керівними кадрами комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» у межах обласного рейду «Урок» відвідано 10-ть навчальних занять у 3-х загальноосвітніх навчальних закладах, які забезпечують навчально-виховний процес для осіб, позбавлених волі, на базі Курязької виховної колонії, Темнівської виправної колонії № 100, Первомайської виправної колонії № 117.
Стан проведення навчальних занять (уроків; консультаційних занять) у класах (групах) на базі пенітенціарних установ області Високий рівень навчальних занять – 3: російська мова, 11-В клас, Первомайська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Первомайської міської ради; вчитель вищої категорії, вчитель-методист); читання, клас вирівнювання знань, Курязька загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів с. Подвірки Дергачівського району, вчитель першої категорії); астрономія, 11-А клас, Курязька загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів с. Подвірки Дергачівського району, вчитель вищої категорії, старший учитель)
Стан проведення навчальних занять (уроків; консультаційних занять) у класах (групах) на базі пенітенціарних установ області Достатній рівень навчальних занять – 5: алгебра та початки аналізу, 11-Г клас, Первомайська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Первомайської міської ради; вчитель першої категорії); фізика, 12-В клас, Первомайська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Первомайської міської ради; вчитель першої категорії); російська мова, 10 клас, Васищевська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Харківської районної ради; вчитель вищої категорії, старший учитель);
Стан проведення навчальних занять (уроків; консультаційних занять) у класах (групах) на базі пенітенціарних установ області Українська література, 11-Б клас, Курязька загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів с. Подвірки Дергачівського району, вчитель першої категорії); хімія, 8 клас, Курязька загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів с. Подвірки Дергачівського району, вчитель вищої категорії, вчитель-методист; ЗДзНВР);
Стан проведення навчальних занять (уроків; консультаційних занять) у класах (групах) на базі пенітенціарних установ області Задовільний рівень навчальних занять – 2: хімія, 10-В клас, Первомайська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Первомайської міської ради; вчитель другої категорії). Перебувало – 36 учнів!!! Всесвітня історія, 10 клас, Васищевська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Харківської районної ради; вчитель другої категорії).
Пріоритетні напрями роботи адміністрацій загальноосвітніх навчальних закладів із вечірньою (змінною) та заочною формами навчання у Харківській області на 2012/2013 навчальний рік Якість навчання учнів. Якість та валідність підготовлених різнорівневих завдань (з урахування 12-ти бальної шкали оцінювання навчальних досягнень учнів) для контрольних, лабораторних, практичних робіт, залікових занять з предметів.
Пріоритетні напрями роботи адміністрацій загальноосвітніх навчальних закладів із вечірньою (змінною) та заочною формами навчання у Харківській області на 2012/2013 навчальний рік Неухильне дотримання у навчальному процесі критеріїв обласних моделей проведення уроків, консультаційних і залікових занять!!! Покращення показників навчальних досягнень учнів за результатами проходження державної підсумкової атестації (9-й та 12-й класи), річного оцінювання (усі паралелі класів (груп)).
Пріоритетні напрями роботи адміністрацій загальноосвітніх навчальних закладів із вечірньою (змінною) та заочною формами навчання у Харківській області на 2012/2013 навчальний рік Посилення мотивації учнів до подальшого здобуття вищої освіти та якість підготовки учнів 10-х–12-х класів до зовнішнього незалежного оцінювання. Якісне календарне планування навчальних занять за заочною формою та якість проведення самих занять учителями.
Пріоритетні напрями роботи адміністрацій загальноосвітніх навчальних закладів із вечірньою (змінною) та заочною формами навчання у Харківській області на 2012/2013 навчальний рік Використання в управлінській і організаційно-методичній діяльності всіх матеріалів обласних семінарів для директорів загальноосвітніх навчальних закладів із вечірньою (змінною) та заочною формами навчання від: 16.12.2011; 17.02.2012; 28.04.2012.
Пріоритетні напрями роботи адміністрацій загальноосвітніх навчальних закладів із вечірньою (змінною) та заочною формами навчання у Харківській області на 2012/2013 навчальний рік Якісне планування та здійснення управлінської, контрольно-аналітичної та організаційно-методичної роботи (з використанням досягнень сучасної педагогіки, методики, дидактики, психології). Якісне проведення контролю за станом навчально-виховного процесу, підготовка управлінських (наказ), аналітичних матеріалів (довідка), здійснення моніторингів. Суттєве покращення якості навчання учнів за результатами перевірки!
Пріоритетні напрями роботи адміністрацій загальноосвітніх навчальних закладів із вечірньою (змінною) та заочною формами навчання у Харківській області на 2012/2013 навчальний рік Забезпечення якісної діяльності шкільних предметних методичних об'єднань учителів з метою надання оперативної допомоги педагогам у питаннях підготовки дидактичних матеріалів для проведення уроків, консультаційних і залікових занять за вечірньою (змінною) та заочною формами навчання.
Пріоритетні напрями роботи адміністрацій загальноосвітніх навчальних закладів із вечірньою (змінною) та заочною формами навчання у Харківській області на 2012/2013 навчальний рік Підготовка дієвих дидактичних матеріалів. Виключно стимулюючий характер оцінювання навчальних досягнень учнів. Використання навчальних програм підготовки до ЗНО у 2013 році.
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Українська мова 10-й та 11-й класи: Українська мова. 10-12 класи. Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. «Грамота», 2009 рік (наказ Міністерства освіти і науки України від 22.02.2008 № 122).
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Українська мова Тільки 12-й клас. Рідна (українська) мова. Програми для вечірніх (змінних) загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 6-12 класи (лист Міністерства освіти і науки України від 26.12.2006 № 1/11-7675. Програми з філологічних і суспільно-гуманітарних дисциплін для вечірніх (змінних) загальноосвітніх навчальних закладів).
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Українська література 10-й та 11-й класи. Українська література. 10-12 класи. Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Академічний рівень. «Грамота», 2009 (наказ Міністерства освіти і науки України від 22.02.2008 № 122).
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Українська література 12-й клас. Українська література. Програми для вечірніх (змінних) загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 6-12 класи (лист Міністерства освіти і науки України від 26.12.2006 № 1/11-7675. Програми з філологічних і суспільно-гуманітарних дисциплін для вечірніх (змінних) загальноосвітніх навчальних закладів).
Варіанти розподілу навчальних годин Українська мова 10-й та 11-й класи: 1 година (очна форма навчання у класах (групах) із українською та з російською мовами); 1 година (заочна форма навчання у класах (групах) із українською мовою та з російською мовою).
Варіанти розподілу навчальних годин Українська література 10-й та 11-й класи: 2 години (очна форма навчання у класах (групах) із українською та з російською мовами); 2 години (заочна форма навчання у класах (групах) із українською мовою); 1 година (заочна форма навчання у класах (групах) із російською мовою), матеріал програми необхідно ущільнювати на 1 годину.
Варіанти розподілу навчальних годин Українська мова 12-й клас, очна форма навчання, україномовні класи (групи) або загальноосвітні навчальні заклади: 2-і години на тиждень (програма 2006 року розрахована на 70-годин на рік). 12-й клас, очна форма навчання, російськомовні класи (групи) або загальноосвітні навчальні заклади: 1-а година на тиждень, чинну програму 2006 року необхідно ущільнити на 1 годину!
Варіанти розподілу навчальних годин Українська мова 12-й клас, заочна форма навчання, україномовні класи (групи) або загальноосвітні навчальні заклади: 1 година на тиждень, але програма 2006 року розрахована на 70-годин на рік. Ущільнення програми на 1 годину! 12-й клас, заочна форма навчання, російськомовні класи або загальноосвітні навчальні заклади: 1-а година на тиждень, чинну програму 2006 року необхідно ущільнити.
Варіанти розподілу навчальних годин Українська література, 12-й клас навчання. Очна форма навчання, класи (групи) з українською та російською мовами навчання – 2-і години на тиждень, що повністю відповідає кількості годин, визначених програмою 2006 року редакції. Заочна форма навчання: 2-і години на тиждень у класах (групах) із українською формою навчання; 1 година на тиждень у класах (групах) із російською мовою навчання. Програму редакції 2006 року необхідно ущільнити на 1 годину.
Обов'язкова кількість видів контролю Українська мова: Підлягають оцінюванню усі види мовленнєвої діяльності. Програма з української мови: лінгвістична змістова лінія; комунікативна змістова лінія; соціокультурна змістова лінія. Перевірка зошитів обов'язкова (бал виставляти як поточний). Особлива увага – на ведення учнями зошитів та їх своєчасну перевірку вчителями у виправних (виховній) колоніях!
Обов'язкова кількість видів контролю Українська література Класні твори, тези, розвиток мовлення, позакласне читання, контрольні домашній твір, перевірка зошитів. УВАГА! У навчальному курсі «Українська література» у 5-9-х класах відбулися певні зміни (твори, вірші, притчі, поезії, оповідання).
Обов'язкове використання у навчальному процесі на уроках української та світової літератури Концепція літературної освіти, затверджена наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 26.01.2011 № 58.
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Світова література 10-й та 11-й класи. Зарубіжна література. 10-12 класи. Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. «Грамота», 2009.
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Світова література Тільки 12-й клас продовжують навчатися за програмами 2006 року (лист Міністерства освіти і науки України від 26.12.2006 № 1/11-7675. Програми з філологічних і суспільно-гуманітарних дисциплін для вечірніх (змінних) загальноосвітніх навчальних закладів).
Обов'язкова кількість видів контролю Неухильне дотримання переліку обов'язкових видів контролю за семестрами (класний твір; тести; відповіді на запитання; уроки розвитку мовлення (усного та писемного); домашній твір; позакласне читання). Підстава: лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.06.12 № 1/9-426 «Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін».
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Іноземні мови (англійська; німецька) Програми 2005 року (лист Міністерства освіти і науки України від 26.12.2006 № 1/11-7675. Програми з філологічних і суспільно-гуманітарних дисциплін для вечірніх (змінних) загальноосвітніх навчальних закладів).
Організаційно-методичні засади викладання іноземної мови Навчально-виховний процес здійснюється за рівнем стандарту («Рівень В1»). Обов'язковим є ведення учнями зошитів, відповідна їх перевірка вчителями; Обов'язковим є ведення учнями словників, відповідна їх перевірка вчителями; Використання Європейського мовного портфоліо.
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Математика Чинні програми з математики (алгебри; алгебра та початки аналізу; геометрії) 2006 року. Підстава: лист Міністерства освіти і науки України від 26.12.2006 № 1/11-7674 (Програми з природничих і математичних дисциплін для вечірніх (змінних) загальноосвітніх навчальних закладів).
Реалізація вимог нових нормативно-правових документів Державна цільова програма підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 № 561 (математика; фізика; хімія; біологія; географія). Видано відповідний наказ Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації.
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Історія (історія України; всесвітня історія) Рівень стандарту Залишається чинною програма 2006 року. Підстава: лист Міністерства освіти і науки України від 26.12.2006 № 1/11-7675. Програми з філологічних і суспільно-гуманітарних дисциплін для вечірніх (змінних) загальноосвітніх навчальних закладів.
Особливості навчання історії Знання учнями переліку пам'яток архітектури та образотворчого мистецтва, їх назв, уміння розпізнавати їх. Увага! Оснащення навчальних занять наочністю. Візуальне сприйняття матеріалу. Використання «мультимедійності».
Особливості навчання історії Обов'язковість використання на уроках, консультаційних заняттях, під час проведення залікових занять КАРТОГРАФІЧНИХ посібників: атласів; контурних карт; настінних карт.
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Художня культура, 10-й та 11-й класи. Програма денної школи (лист Міністерства освіти і науки України від 27.01.09 № 1/9-55) та за рівнем стандарту у 10-11-х класах (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.10.2010 № 1021). Пропонується викладати предмет компактно протягом І (першого) семестру. У 12-у класі предмет не вивчається учнями.
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Правознавство (практичний курс) – програма денної школи для 9-го класу (лист Міністерства освіти і науки України від 21.05.2008 № 1/11-1969). Правознавство, 10 клас. Чинною є програма денної школи (лист Міністерства освіти і науки України від 21.05.2008 № 1/11-1968). Рівень стандарту.
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Економіка Вивчається тільки в 11 класі (очна та заочна форми навчання) в обсязі 1 години на тиждень на рівні стандарту. Програма «Економіка», 11 клас (лист Міністерства освіти і науки України від 26.12.2006 № 1/11-7674 (Програми з природничих і математичних дисциплін для вечірніх (змінних) загальноосвітніх навчальних закладів). Прикладна спрямованість предмета!
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Географія. Вивчається предмет тільки у 10-у класі. Залишається чинною програма 2006 року (лист Міністерства освіти і науки України від 26.12.2006 № 1/11-7674 (Програми з природничих і математичних дисциплін для вечірніх (змінних) загальноосвітніх навчальних закладів). Викладання за рівнем стандарту (заочна форма навчання) – 1 година на тиждень. Викладання за академічним рівнем (очна форма навчання) – 1,5 години на тиждень («розтяжка» на 0,5 годин чинної програми).
Особливості викладання географії Картографічна грамотність. Прикладна спрямованість. Система практикумів (практичних робіт) 3-х видів: навчальні; тренувальні; підсумкові.
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Фізика У 10-12-х класах за очною та заочною формами навчання викладається за рівнем стандарту. Навчальна програма 2005 року. Обов'язковими є: лабораторні роботи; фізичний практикум; фізичний експеримент; проведення інструктажів із безпеки життєдіяльності.
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Астрономія. 12 клас. Програма денної школи у зв'язку зі змінами (підстава: наказ Міністерства освіти і науки України від 28.10.2010 № 1021). Рівень стандарту. Виконання однієї практичної роботи (про Зоряне небо). Проведення комбінованих практичних занять. Проведення 2-х (двох) тематичних оцінювань.
Особливості навчання астрономії Використання ілюстративних матеріалів: зображення астрономічних об’єктів; відеофрагменти. (уміщені на сайтах астрономічних обсерваторій. Наприклад, на сайті Європейської південної обсерваторії (http://www.eso.org/public/).
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Інформатика. 10-12-ті класи. Обсяг – 0,5 години на тиждень. Вивчається за програмами денної школи на рівні стандарту (підстава: лист Міністерства освіти і науки України від 29.11.10 № 1/9-862 «Про навчальні програми з інформатики для старшої школи»; наказ Міністерства освіти і науки України від 28.10.2010 № 1021). Коригування учителями чинної програми для приведення у відповідність чинними програмам. 9 клас – програми денної школи («Інформатика», автор Завадський І.О., Дорошенко Ю.О., Потапова Ж.В. Підстава: лист Міністерства освіти і науки України від 10.08.2006 № 1-11/4927).
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Хімія. 10-й та 11-й класи. Програми для денної школи за рівнем стандарту (підстава: наказ Міністерства освіти і науки України від 28.10.2010 № 1021).
Особливості навчання хімії Практичне спрямування навчальних занять. Формування навичок безпечного поводження з хімічними речовинами у побуті. Проведення 9 лабораторних дослідів. Проведення 1 (однієї) практичної роботи. Не передбачено розв'язування розрахункових задач. УВАГА! Передбачити проведення занять, на яких учні розв'язують задачі за курс 9-го класу.
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Біологія. 10-й та 11-й класи. Програми для денної школи за рівнем стандарту (підстава: наказ Міністерства освіти і науки України від 28.10.2010 № 1021).
Особливості навчання біології Проведення лабораторних робіт. Проведення по одній контрольній роботі в кожному семестрі. Збереження контрольних робіт протягом одного навчального року в кабінеті біології.
Увага! Новий лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Про інструктивно-методичні матеріали «Безпечне проведення занять у кабінетах природничо-математичного напряму загальноосвітніх навчальних закладах» Керівникам ЗНЗ! Оперативно забезпечити відповідних учителів листом від 01.02.2012 № 1/9-72, наявність цього листа у куточках відповідних кабінетів, папках предметних методичних об'єднань учителів відповідного профілю!
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Увага з 2012/2013 навчального року вперше запроваджується у 12-х класах новий навчальний предмет – «Екологія» в обсязі 1 година на тиждень у класах (групах) із очною (вечірньою або змінною) та заочною формами навчання. Програма «Екологія» для денної школи (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.10.2010 № 1021), рівень стандарту.
Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм Вивчення навчального курсу «Людина і світ»: Викладається тільки для учнів 12-х класів із очною формою навчання в обсязі 0,5 години на тиждень. У класах (групах) із заочною формою навчання предмет не викладається.
Особливості викладання окремих предметів Варіативна складова формується за програмами факультативів, спецкурсів денних загальноосвітніх навчальних закладів.
Увага! Нові навчальні програми Навчальна програма «Психологія» для учнів 11-х (можна використати для 12-х) класів (Укладач: С.І.Болтівець. Автори: О.В.Губенко, О.С.Науменко, О.С.Нечаєва, Я.Є.Стемківська, Л.А.Чепа) // Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 29.08.11 № 1/11-8010.
Організація навчально-виховного процесу за обласними моделями Модель проведення консультаційного заняття. Модель проведення залікового заняття. Модель проведення уроку в класах з денною формою навчання.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11 травня 2011 за № 566/19304.
Програми покращення якості навчання учнів за предметами УВАГА! У школах необхідно продовжити реалізацію Програм підвищення якості навчання з відповідних базових предметів (розраховані на три роки).
Нові нормативно-правові документи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України у 2012 році Опрацювати з педагогами, зафіксувати відповідним чином варіанти проведеної роботи. Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 02.08.2012 № 882 «Про використання навчальної літератури у загальноосвітніх навчальних закладах».
Нові нормативно-правові документи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України у 2012 році Лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 07.08.2012 № 14.1/10-2242 щодо використання у навчальних закладах навчальної, навчально-методичної літератури, а також художньої літератури серії «Шкільна бібліотека», що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
Нові нормативно-правові документи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України у 2012 році Листи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: від 02.04.2012 № 1/9-245 «Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладів»; від 18.05.2012 № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»; від 26.07.2012 № 1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання».
Нові нормативно-правові документи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України у 2012 році Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 04.07.2012 № 1/9-488 «Щодо організації та проведення «години психолога» у загальноосвітніх навчальних закладах».
Нові нормативно-правові документи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України у 2012 році Листи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: від 27.07.2012 № 1/9-530 «Щодо виховання сучасного громадянина в полікультурному середовищі засобами позакласної роботи»; від 09.08.2012 № 1/9-557 «Щодо методичних рекомендацій із громадянської освіти та виховання».
Нові нормативно-правові документи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України у 2012 році Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 03.08.2012 № 888 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року».
Запрошуємо до співпраці! Контактний телефон: 731-27-01 kerivni_kadry@ukr.net Завідувач Центру: М.Татаринов Методисти Центру: О.Кравчук; Л.Сировацька
Схожі презентації
Категорії