X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Про результати розробки та проведення організаційно-методичної роботи у навчальних закладах інтернатного типу у 2011/2012 навчальному році та пріоритетні завдання на новий 2012/2013 навчальний рік

Завантажити презентацію

Про результати розробки та проведення організаційно-методичної роботи у навчальних закладах інтернатного типу у 2011/2012 навчальному році та пріоритетні завдання на новий 2012/2013 навчальний рік

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Про результати проведення організаційно-методичної роботи у навчальних закладах інтернатного типу у 2011/2012 навчальному році та пріоритетні завдання на новий 2012/2013 навчальний рік Татаринов М.В., завідувач Центру методичної роботи з керівними кадрами комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти»

Слайд 2

Пріоритетне завдання 2011/2012 навчального року Якість організації та проведення навчально-виховного й реабілітаційного процесів. Створення оптимальних умов для соціалізації учнів, їх адаптації у соціумі. Активна професійна орієнтація учнівської молоді. Якісна професійна підготовка.

Слайд 3

Результати проведення організаційно-методичної роботи у навчальних закладах інтернатного типу обласного підпорядкування у 2011/2012 навчальному році Критерії до відповідних показників (питання, які аналізувалися, та з яких надавалася відповідна науково-методична і практична допомога): наявність і використання у навчально-виховному процесі нормативно-правових документів, науково-методичних рекомендацій, які забезпечують та регламентують зміст організаційно-методичної роботи, стан викладання навчальних предметів.

Слайд 4

Результати проведення організаційно-методичної роботи у навчальних закладах інтернатного типу обласного підпорядкування у 2011/2012 навчальному році Планування діяльності, тематика питань для розгляду на засіданні методичної ради загальноосвітнього навчального закладу, ефективність реалізації прийнятих рішень.

Слайд 5

Результати проведення організаційно-методичної роботи у навчальних закладах інтернатного типу обласного підпорядкування у 2011/2012 навчальному році Матеріали про зміст діяльності усіх діючих предметних методичних об’єднань. Ефективність їх роботи. Результати вивчення стану викладання базових навчальних предметів, виконання навчальних програм. Якість наданих рекомендацій та ступінь їх виконання. Графіки проведення уроків тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів, лабораторних, практичних занять.

Слайд 6

Результати проведення організаційно-методичної роботи у навчальних закладах інтернатного типу обласного підпорядкування у 2011/2012 навчальному році Інформаційні матеріали про кількісно-якісний склад предметних методичних об’єднань, методичні теми, над якими працюють учителі. Практичне використання вчителями методичних рекомендацій, розроблених комунальним вищим навальним закладом «Харківська академія неперервної освіти» (протягом останніх трьох років).

Слайд 7

Результати проведення організаційно-методичної роботи у навчальних закладах інтернатного типу обласного підпорядкування у 2011/2012 навчальному році Участь учителів, адміністрації інтернатів у обласних конференціях, семінарах, інших методичних заходах. Контроль адміністрації за станом ведення записів у класних журналах учителями, дотримання вчителями науково-методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів.

Слайд 8

Результати проведення організаційно-методичної роботи у навчальних закладах інтернатного типу обласного підпорядкування у 2011/2012 навчальному році Результативність відвідування адміністрацією навчальних і реабілітаційних занять у вчителів, лікарів, подальший вплив цієї роботи на покращення якості навчально-виховного та реабілітаційного процесів із урахуванням нозологій. Обізнаність із заходами у межах обласного рейду «Урок». Результативність відвідування уроків, надання рекомендацій та їх виконання з метою покращення якості навчання та лікування учнів.

Слайд 9

Пріоритетні напрями роботи адміністрацій та педагогічних колективів інтернатних навчальних закладів обласного підпорядкування на 2012/2013 навчальний рік Якість навчання, лікування учнів і покращення стану їх здоров'я. Якість та валідність підготовлених різнорівневих завдань (з урахуванням 12-ти бальної шкали оцінювання навчальних досягнень учнів) для письмових, контрольних, лабораторних, практичних робіт з різних предметів.

Слайд 10

Пріоритетні напрями роботи адміністрацій та педагогічних колективів інтернатних навчальних закладів обласного підпорядкування на 2012/2013 навчальний рік Використання у навчальному процесі складових критеріїв обласних моделей проведення уроків. Покращення показників навчальних досягнень учнів, у тому числі за результатами річного оцінювання (9-ті, 11(12)-ті класи).

Слайд 11

Пріоритетні напрями роботи адміністрацій та педагогічних колективів інтернатних навчальних закладів обласного підпорядкування на 2012/2013 навчальний рік Посилення мотивації учнів до подальшого здобуття вищої освіти та якість підготовки учнів 10-х–11(12)-х класів до зовнішнього незалежного оцінювання. Якісне календарне планування уроків та якість проведення самих навчальних занять учителями.

Слайд 12

Пріоритетні напрями роботи адміністрацій та педагогічних колективів інтернатних навчальних закладів обласного підпорядкування на 2012/2013 навчальний рік Якісне планування та здійснення управлінської, контрольно-аналітичної та організаційно-методичної роботи (з використанням досягнень сучасної педагогіки, методики, дидактики, психології). Якісне проведення контролю за станом навчально-виховного процесу, підготовка управлінських (наказ), аналітичних матеріалів (довідка), здійснення моніторингів. Суттєве покращення якості навчання учнів за результатами перевірки!

Слайд 13

Пріоритетні напрями роботи адміністрацій та педагогічних колективів інтернатних навчальних закладів обласного підпорядкування на 2012/2013 навчальний рік Забезпечення якісної діяльності шкільних предметних методичних об'єднань учителів з метою надання оперативної допомоги педагогам у питаннях підготовки дидактичних матеріалів для проведення уроків, виховних заходів.

Слайд 14

Пріоритетні напрями роботи адміністрацій та педагогічних колективів інтернатних навчальних закладів обласного підпорядкування на 2012/2013 навчальний рік Підготовка дієвих дидактичних матеріалів. Виключно стимулюючий характер оцінювання навчальних досягнень учнів. Використання навчальних програм підготовки до ЗНО у 2013 році.

Слайд 15

Ключові нормативно-правові документи для ефективного здійснення навчально-реабілітаційного процесів Постанови Кабінету Міністрів України від: 08.12.2006 № 1686 «Про затвердження Державної типової програми реабілітації інвалідів»; 23.05.2007 № 757 «Про затвердження Положення про індивідуальну програму реабілітації інваліда». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.08.2004 № 619-р «Про затвердження Концепції соціальної адаптації осіб з розумовою відсталістю».

Слайд 16

Ключові нормативно-правові документи для ефективного здійснення навчально-реабілітаційного процесів Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 09.10.2007 № 623 «Про затвердження форм індивідуальної програми реабілітації інваліда, дитини-інваліда та Порядку їх складання», погодженим Міністерством освіти і науки України.

Слайд 17

Ключові нормативно-правові документи для ефективного здійснення навчально-реабілітаційного процесів Інструктивно-методичний лист Міністерства освіти і науки України від 03.07.2010 № 1/9-491 «Про організацію роботи з розвитку слухового сприймання та формування вимови у школах (школах-інтернатах) для дітей глухих та зі зниженим слухом».

Слайд 18

Ключові нормативно-правові документи для ефективного здійснення навчально-реабілітаційного процесів Інструктивно-методичний лист Міністерства освіти і науки України від 04.08.2009 № 1/9-515 «Організаційно-методичні засади здійснення комплексної реабілітації учнів (вихованців) у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах».

Слайд 19

Увага! Навчальний предмет «Українська жестова мова» Інструктивно-методичний лист Міністерства освіти і науки України від 05.10.2009 № 1/9-684.

Слайд 20

Обов'язкова кількість видів контролю Українська мова: Підлягають оцінюванню усі види мовленнєвої діяльності. Програма з української мови: лінгвістична змістова лінія; комунікативна змістова лінія; соціокультурна змістова лінія. Перевірка зошитів обов'язкова (бал виставляти як поточний). Звернути увагу на ведення учнями зошитів та їх своєчасну перевірку вчителями.

Слайд 21

Обов'язкова кількість видів контролю Українська література Класні твори, тези, розвиток мовлення, позакласне читання, контрольний домашній твір, перевірка зошитів. УВАГА! У навчальному курсі «Українська література» у 5-9-х класах відбулися певні зміни (твори, вірші, притчі, поезії, оповідання).

Слайд 22

Обов'язкове використання у навчальному процесі на уроках української та світової літератури Концепція літературної освіти, затверджена наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 26.01.2011 № 58.

Слайд 23

Обов'язкова кількість видів контролю Неухильне дотримання переліку обов'язкових видів контролю за семестрами (класний твір; тести; відповіді на запитання; уроки розвитку мовлення (усного та писемного); домашній твір; позакласне читання). Підстава: лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.06.12 № 1/9-426 «Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін».

Слайд 24

Організаційно-методичні засади викладання іноземної мови Навчально-виховний процес здійснюється за рівнем стандарту («Рівень В1»). Обов'язковим є ведення учнями зошитів, відповідна їх перевірка вчителями; Обов'язковим є ведення учнями словників, відповідна їх перевірка вчителями; Використання Європейського мовного портфоліо.

Слайд 25

Реалізація вимог нових нормативно-правових документів Державна цільова програма підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 № 561 (математика; фізика; хімія; біологія; географія). Видано відповідний наказ Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації.

Слайд 26

Особливості навчання історії Знання учнями переліку пам'яток архітектури та образотворчого мистецтва, їх назв, уміння розпізнавати їх. Увага! Оснащення навчальних занять наочністю. Візуальне сприйняття матеріалу. Використання «мультимедійності».

Слайд 27

Особливості навчання історії Обов'язковість використання на уроках, консультаційних заняттях, під час проведення залікових занять КАРТОГРАФІЧНИХ посібників: атласів; контурних карт; настінних карт.

Слайд 28

Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Художня культура, 10-й та 11-й класи. Програма згідно з листом Міністерства освіти і науки України від 27.01.09 № 1/9-55 та за рівнем стандарту у 10-11-х класах (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.10.2010 № 1021). Пропонується викладати предмет компактно протягом І (першого) семестру.

Слайд 29

Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Правознавство (практичний курс) – програма денної школи для 9-го класу (лист Міністерства освіти і науки України від 21.05.2008 № 1/11-1969). Правознавство, 10 клас. Чинною є програма денної школи (лист Міністерства освіти і науки України від 21.05.2008 № 1/11-1968). Рівень стандарту.

Слайд 30

Особливості навчання географії Картографічна грамотність. Прикладна спрямованість. Система практикумів (практичних робіт) 3-х видів: навчальні; тренувальні; підсумкові.

Слайд 31

Особливості навчання фізиці Обов'язковими є: лабораторні роботи; фізичний практикум; фізичний експеримент; проведення інструктажів із безпеки життєдіяльності.

Слайд 32

Особливості навчання астрономії Використання ілюстративних матеріалів: зображення астрономічних об’єктів; відеофрагменти. (уміщені на сайтах астрономічних обсерваторій. Наприклад, на сайті Європейської південної обсерваторії (http://www.eso.org/public/).

Слайд 33

Особливості навчання хімії Практичне спрямування навчальних занять. Формування навичок безпечного поводження з хімічними речовинами у побуті. Проведення 9-ти лабораторних дослідів. Проведення 1 (однієї) практичної роботи. Не передбачено розв'язування розрахункових задач. УВАГА! Передбачити у 10-х класах проведення занять, на яких учні розв'язують задачі за курс 9-го класу (повторення матеріалу).

Слайд 34

Особливості навчання біології Проведення лабораторних робіт. Проведення по одній контрольній роботі в кожному семестрі. Збереження контрольних робіт протягом одного навчального року в кабінеті біології.

Слайд 35

Увага! Новий лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Про інструктивно-методичні матеріали «Безпечне проведення занять у кабінетах природничо-математичного напряму загальноосвітніх навчальних закладах» Керівникам ЗНЗ! Оперативно забезпечити відповідних учителів листом від 01.02.2012 № 1/9-72, наявність цього листа у куточках відповідних кабінетів, папках предметних методичних об'єднань учителів відповідного профілю!

Слайд 36

Нормативно-правове забезпечення використання навчальних програм під час викладання базових дисциплін Увага з 2012/2013 навчального року вперше запроваджується у 11-х класах новий навчальний предмет – «Екологія» в обсязі 1 година на тиждень. Програма «Екологія», наказ Міністерства освіти і науки України від 28.10.2010 № 1021, рівень стандарту.

Слайд 37

Увага! Нові навчальні програми Навчальна програма «Психологія» для учнів 11-х (можна використати для 12-х) класів (Укладач: С.І.Болтівець. Автори: О.В.Губенко, О.С.Науменко, О.С.Нечаєва, Я.Є.Стемківська, Л.А.Чепа) // Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 29.08.11 № 1/11-8010.

Слайд 38

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11 травня 2011 за № 566/19304.

Слайд 39

Програми покращення якості навчання учнів за предметами УВАГА! У школах необхідно продовжити реалізацію Програм підвищення якості навчання з відповідних базових предметів (розраховані на три роки).

Слайд 40

Нові нормативно-правові документи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України у 2012 році Опрацювати з педагогами, зафіксувати відповідним чином варіанти проведеної роботи. Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 02.08.2012 № 882 «Про використання навчальної літератури у загальноосвітніх навчальних закладах».

Слайд 41

Нові нормативно-правові документи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України у 2012 році Лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 07.08.2012 № 14.1/10-2242 щодо використання у навчальних закладах навчальної, навчально-методичної літератури, а також художньої літератури серії «Шкільна бібліотека», що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.

Слайд 42

Листи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України про навчальну літературу для використання у 2012/2013 навчальному році від 23.08.2012 № 1/9-591 «Про використання навчальної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році» (початкова школа); від 23.08.2012 № 1/9-592 «Про використання навчальної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році» (основна та старша школи).

Слайд 43

З 01.09.2012 року Державний стандарт початкової загальної освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 № 462 (проведення відповідної роботи: вивчення, ознайомлення вчителів, методичний супровід роботи, засідання предметного методичного об'єднання, методичної ради, педагогічної ради).

Слайд 44

Нові нормативно-правові документи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України у 2012 році Листи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: від 02.04.2012 № 1/9-245 «Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладів»; від 18.05.2012 № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»; від 26.07.2012 № 1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання».

Слайд 45

Нові нормативно-правові документи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України у 2012 році Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 04.07.2012 № 1/9-488 «Щодо організації та проведення «години психолога» у загальноосвітніх навчальних закладах».

Слайд 46

Нові нормативно-правові документи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України у 2012 році Листи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: від 27.07.2012 № 1/9-530 «Щодо виховання сучасного громадянина в полікультурному середовищі засобами позакласної роботи»; від 09.08.2012 № 1/9-557 «Щодо методичних рекомендацій із громадянської освіти та виховання».

Слайд 47

Нові нормативно-правові документи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України у 2012 році Лист від 23.08.2012 № 1/9-595 «Деякі питання організації виховної роботи».

Слайд 48

Нові нормативно-правові документи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України у 2012 році Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 03.08.2012 № 888 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року».

Слайд 49

• м Міжнародний конкурс з інформатики «Бобер» 11 листопада 2012 року для учнів 4-5 класів – 60 хвилин; для учнів 6-7 класів – 70 хвилин; для учнів 8-9 класів – 80 хвилин; для учнів 10-11 класів – 90 хвилин. До 20 вересня на електронну адресу: metinf@list.ru надіслати інформацію про координаторів конкурсу в районах Район ПІБ Навчальний заклад e-mail телефон

Слайд 50

Увага! Новий випуск «Джерела педагогічної майстерності»

Слайд 51

Увага! Новий випуск «Джерела педагогічної майстерності»

Слайд 52

До 07.09.2012 Пропозиції кандидатур до членів журі олімпіад (електронна версія) за критеріями.

Слайд 53

Запрошуємо до співпраці! Контактний телефон: 731-27-01 kerivni_kadry@ukr.net Завідувач Центру: М.Татаринов Методисти Центру: О.Кравчук; Л.Сировацька

Слайд 54

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка