Реалізація перспективності і наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в сучасному освітньому комплексі в умовах Нової української школи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Реалізація перспективності і наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в сучасному освітньому комплексі в умовах Нової української школи Мета семінару-практикуму: запровадження інноваційних підходів щодо гармонійного розвитку особистості дитини в період дошкільного дитинства та старту Нової української школи; вивчення змісту та структури нових Державних стандартів дошкільної та початкової освіти; удосконалення наступності в роботі дошкільного закладу і школи. Міський методичний семінар-практикум
Нова українська школа – це школа для життя у ХХІ столітті Нова українська школа - це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета - створити школу, у якій буде приємно навчатися і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у житті. НУШ - це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислуховуються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятися висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння. (Л. Гриневич)
КОНЦЕПЦІЯ «Нова українська школа» Зміст освіти та її методика мають бути наближені до практики. Менше теорії, а більше практичного застосування у житті «Ми хочемо перейти від школи, яка напихає дітей знаннями, які дуже швидко застарівають, до школи, яка вчить знання використовувати» Л. Гриневич
Нова українська школа Новий зміст Нова структура Нове освітнє середовище Виховання на цінностях Вмотивований і компетентний вчитель Автономія школи Справедливе фінансування і рівний доступ Орієнтація на учня Педагогіка партнерства
Всебічно розвинена, життєво компетентна особистість Завдання сучасного ЗДО – підготувати дітей до шкільних навантажень та безболісного переходу до навчання у НУШ
Всезнайко Модель випускника початкової школи Культурна особистість Фантазер Критично мислить Шукач нового Дослідник
Показник ефективності реалізації завдань БКДО – це його наступність зі стандартами початкової школи Спілкування державною і рідною (у разі відмінності) мовами Спілкування іноземними мовами Математична компетентність Основні компетентності у природничих науках , техніці і технологіях Інформаційно-цифрова компетентність Уміння вчитися впродовж життя Ініціативність, підприємливість і фінансова грамотність Соціальна та громадянська компентентності Обізнаність та самовираження у сфері культури Екологічна грамотність і здорове життя Здоров'язбережувальна Особистісно-оцінна Родинно-побутова Соціально-комунікативна Природничо-екологічна Предметно-практична Художньо-продуктивна Ігрова Сенсорно-пізнавальна Математична Мовленнєва Комунікативна Наступність 2-х Державних стандартів 12 КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ВИПУСКНИКА СУЧАСНОГО ЗДО 10 КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
НУШ: учитися – це цікаво Кожен день у школі для першокласників починається не з дзвінка, а в ігровій кімнаті - вони діляться один з одним своїми враженнями та настроєм під час півгодинного «ранкового кола». Після такої півгодинної «розминки» починаються уроки. Парти переважно одномісні. Учні повинні сидіти обличчями одне до одного, щоб дитина бачила навпроти себе очі друзів, а не спину однокласника попереду. Вони - першопрохідці «нової школи».
Діти сидять по одному окремо один від одного. Діти сидять по двоє. Діти сидять групами по 4-5. Парти розташовано по периметру (буквою «П»). Парти розташовані по колу. Примітка. Діти не повинні дивитися у потилицю свого товариша, бо це перешкоджає формуванню їх емоційного інтелекту. Приклади розташування одномісних парт у НУШ
НУШ і ДИТЯЧИЙ САДОК: ЩО НАС ОБ’ЄДНУЄ Наступність Державних стандартів Особистісно орієнтована модель освіти Виховання на цінностях Ігрова форма навчання, дотримання сучасних вимог до проведення занять Інтеграція освітнього процесу (планування за тематичними блоками і днями) Компетентнісний підхід, орієнтація на дитину Правила Рутини Ранкові зустрічі у колі Коло вибору (розв'язання конфліктних ситуацій) Облаштування комфортного фізичного середовища Розташування столів Робота у центрах розвитку дошкільників Робота командами, групами, парами, четвірками, індивідуально Добір розвивального матеріалу (інтелектуальні карти, лепбуки, малюнки, схеми, творчі роботи) Відкритість і доступність матеріалів та ін.
Закладу дошкільної освіти і школі необхідно подбати про послідовність, поступовість принципів навчання й виховання, і не лише заміну старого новим, а й збереження здобутків попереднього етапу життя. (О.Кононко) Вкрай важливо зробити безболісним для дитини перехід від однієї вікової сходинки до наступної, максимально зблизити умови розвитку виховання і навчання старших дошкільників і молодших школярів.
Дякуємо за увагу! Найкраще свідчення ефективної роботи ЗДО і ЗЗСО – здорові, щасливі, всебічно розвинені діти та творчі, активні педагоги.
Схожі презентації
Категорії