Реалізація особистісно орієнтованого навчання через впровадження інтерактивних технологій
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Реалізація особистісно орієнтованого навчання через впровадження інтерактивних технологій Швець Олена Михайлівна
Чому інтерактивні технології? Швець Олена Михайлівна Протистоять падінню інтересу школярів до навчання. Розглядають навчання як забезпечення права кожного школяра на індивідуальний розвиток, яке не суперечить його психологічному статусу. Відповідають потребам нашого часу. Математика має широке практичне застосування в різних сферах життєдіяльності.
Впровадження інтерактивних технологій в процес навчання - Умова успішного розвитку і соціалізації в суспільстві Створення умов для розвитку і саморозвитку активної, творчої особистості Самостійне отримання знань – інструмент пізнання Швець Олена Михайлівна
Підвищення інтересу, самостійности, активності учнів на уроках Психологічне благополуччя і здоров'я дітей в навчальної діяльності Підвищення рівня використання наочності , візуалізациії на уроці Підвищення рівня математичної грамотности 2005 - 2010 рр проаналізувати методичну літературу з даного питання; розробити систему уроків, завдань; допомогти учневі стати вільною творчої і відповідальною особою; викликати і підтримати у дитини бажання вчитися; створити обстановку комфортності для учня; розвивати здатності мислити вільно, без страху, творчо; дати можливість кожному рости настільки, наскільки вона здатна Результат Термін проекту паспорт проекту Задачи проекту
Щастя людини в тому, щоб любити те, що вона робить! К.Гельвецій дати можливість кожному учневі здобувати освіту з урахуванням індивідуальних можливостей Головна мета моєї педагогічної діяльності – Швець Олена Михайлівна
На питання: «Що дає використання интерактивних технологій на уроках математики?» відповідаю (за результатами анкетування учнів): %
Розвиток індивідуальності учня. Формування позитивної мотивації навчання. Викорінення невстигаючих. Отримання міцних і глибоких знань. Зміцнення віри в свої сили у кожного учня. Виховання сили волі, твердий характер і цілеспрямованість. Швець Олена Михайлівна На питання: «Що дає використання интерактивних технологій на уроках математики?» відповідаю (за результатами анкетування вчителів):
На питання «Чому вдалося навчитися на уроках з використанням інтерактивних технологій?» Учні відповідають: Швець Олена Михайлівна
Своїм досвідом я ділюся з колегами, виступаючи на методичних нарадах, семінарах, методичних об'єднаннях, педрадах, також випускаючи методичні бюлетені. Швець Олена Михайлівна Засідання районного методоб'єднання вчителів математики
Швець Олена Михайлівна Підсумком моєї роботи за даною темою є результати Всеукраїнських учнівських олімпіад. Переможці районних учнівських олімпіад з математики: 2005 – 2006н.р. – Мельников А. – 2 місце, 7 клас 2006 – 2007н.р. – Кузяк В. – 1 місце, 10 клас 2007 – 2008н.р. – Грабчак А. – 1 місце, 6 клас Горбенко К. -2 місце, 6 клас Кузяк В. – 1 місце, 11 клас 2008 – 2009н.р. – Грабчак А. – 1 місце, 7 клас 2009 – 2010 н.р. – Фурман В. – 2 місце, 6 клас Кожен рік мої учні приймають участь і в обласних олімпіадах. Учні 11 класу Кузяк Вадим та Кусковський Ігор за результатами обласних олімпіад були запрошені на навчання в Академію ім.П.Могіли на бюджет. А учень 7 класу Грабчак Артур зайняв 2 місце в обласної олімпіаді з математики
Зміни рейтингу предметів учнів 8 класу (2008 –2009н.р.). У 2009 – 2010 н.р. учні вивчають додатково математику ( 1 год.варіативно, допрофільне навчання) %
КОЖЕН РІК ЗМІСТОВНО І ЯСКРАВО У НАШОЇ ШКОЛІ ПРОХОДЯТЬ ТИЖНІ МАТЕМАТИКИ, ЯКІ АКТИВІЗУЮТЬ ПІЗНАВАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ, ПІДВИЩУЮТЬ ЇХ ІНТЕРЕС ДО ПРЕДМЕТУ. Предмет математики настільки серйозний , що не потрібно упускати жодної можливості робити його більш привабливим і цікавим Швець Олена Михайлівна
Список використаних джерел: 1. Т.Б.Бутар . Організація групової навчальної діяльності учнів на уроках математики.-Математика.-№13-14 травень 2007р. 2. Пометун О: І., Пироженко Л. В. Сучасний урок: Інтерактивні технології навчання. — К.: А.С.К., 2004. - 192 с. 3. І.М.Марценюк. Впровадження інноваційних засобів навчання в інноваційний процес. Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. 2005 Дякую за увагу Швець Олена Михайлівна, вчитель вищої категорії Дмитрівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів
Схожі презентації
Категорії