Про особливості програмного забезпечення викладання іноземної мови у 2-х класах та другої іноземної мови у 5-х класах за новими навчальними програмами відповідно до Державних стандартів загальної середньої освіти
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Про особливості програмного забезпечення викладання іноземної мови у 2-х класах та другої іноземної мови у 5-х класах за новими навчальними програмами відповідно до Державних стандартів загальної середньої освіти Булгакова Вікторія Георгіївна, методист Центру аналізу та прогнозування розвитку освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»
Державні документи в галузі іншомовної освіти Державний стандарт початкової загальної освіти Державний стандарт базової та повної середньої освіти Навчальні програми з іноземних мов Національна рамка кваліфікацій Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки Концепція державної мовної політики України
Основні досягнення Загальноєвропейських Рекомендацій…(ЗЄР) Зрозумілі дескриптори володіння мовою Рівні володіння мовою Шкали ілюстративних дескрипторів Шкали самооцінювання Орієнтовна програма багатомовної освіти
Порівняння кількості годин, відведених на обов'язкове вивчення іноземних мов, до та після впровадження нової редакції Державного стандарту початкової загальної освіти
Кількість годин, відведених на обов'язкове вивчення іноземних мов, після впровадження нової редакції Державного стандарту базової повної загальної середньої освіти Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання Типовий навчальний план спеціалізованих шкіл з навчанням українською мовою і поглибленим вивченням іноземних мов
Навчальні програми з іноземних мов для початкової школи «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи», Видавничий дім «Освіта», 2012 р.
Особливості викладання ІМ у другому класі Збільшується кількість годин; збільшується кількість тем ситуативного спілкування; поширюється тлумачення сфер спілкування, які були подані в 1-му класі; продовжується усна форма спілкування; розглядається цілеспрямована робота з читанням в 2-х напрямках – навчання техніки читання (читання вголос) та читання про себе; засвоюються навички техніки письма – графіки та орфографії.
Поетапність вивчення другої іноземної мови І етап (початковий) – 5-6 класи; ІІ етап (середній) – 7-9 класи; ІІІ етап (завершальний) – 10-11 класи.
Особливості викладання ІМ у 5 класі (перший рік навчання) Загальнодидактичні принципи навчання: особистісно орієнтованої спрямованості навчання; свідомості; творчого характеру навчання; діяльнісного характеру навчання; автономності навчання; контрастивного (зіставного) навчання.
Приклади прийомів навчання ІМ Ляльковий театр… “ Хоровод ” “ З’єднай ” “ Пізнати, вибрати, показати ” “ Пізнати і розкласти ” “ Подвійне коло ” “ Ланцюжок ” тощо
Засоби навчання ІМ учнів Типи складу НМК Компоненти НМК для ПШ Обов’язкові Факультативно-обов‘язкові Факультативні Мінімально-необхідний підручник, книга для вчителя, аудіопосібник (1-го – 4-ий класи) Достатній підручник, книга для вчителя, аудіопосібник (1-го – 4-ий класи) книга для читання, аудіовізуальний і комп‘ютерний посібники (1-го–4-ий класи) Повний підручник, книга для вчителя, аудіопосібник (1-го – 4-ий класи) книга для читання, аудіовізуальний і комп‘ютерний посібники (1-го – 4-ий класи) Зошит для самостійної роботи, збірник тестів, глосарій, граматичний довідник, візуальний посібник (1-го – 4-ий класи)
Типи нетрадиційних уроків ІМ у ПШ Урок - турнір Урок - гра Урок - КВК Урок - екскурсія Урок - конкурс Урок - мрія Урок – проект тощо
Схожі презентації
Категорії