Педагогічний турнір
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Що таке “турнір”? Турнір — спортивне змагання з ігрових видів спорту зі значним числом учасників — гравців, або команд. Турніри можуть проводитися, як короткий захід в певному місці, або як довготривала система матчів, що триває впродовж значного часу (сезон), і проводиться з роз'їздами команд.
Історія турнірів Лицарський турнір — військове змагання лицарів у середньовічній Західній Європі. Імовірно, турніри почали проводитись з другої половини XI століття. Батьківщина турнірів — Франція. Батьком турніру називають Жоффруа де Прейлі (перша половина XI століття). Призначення турніру — демонстрація бойових якостей лицарів, що складали головну військову силу Середньовіччя.
Що таке “педагогічний турнір”? Нетрадиційні форми методичної роботи – це форми, які поєднують традиційну роботу з дозвіллям, — це педагогічні посиденьки, вечорниці, методичні фестивалі; панорамні уроки; семінари-супутники; методичні діалоги, ринги, мости, методичні аукціони; педагогічні консиліуми і тренінги; методичні посиденьки; педагогічні КВК; проблемні столи; психолого-педагогічні дискусії; педагогічні турніри.
Правила педагогічного спілкування (за Дейлом Карнегі) Правило 1. Виявляйте щирий інтерес до інших людей. Правило 2. Посміхайтесь. Правило 3. Пам’ятайте, що для людини звук її імені – найсолодший і найважливіший звук людської мови. Правило 4. Будьте хорошим слухачем. Спонукайте інших розповідати про себе. Правило 5. Ведіть розмову в колі інтересів вашого співрозмовника. Правило 6. Дайте можливість людям відчути їхню значущість і робіть це щиро.
Словничок Компетентний – це той, хто знає, обізнаний у певній галузі; який має право за своїми знаннями або повноваженнями робити або вирішувати що-небудь, судити про що-небудь. Компетенція – це коло повноважень якої-небудь установи або особи; коло питань, в яких дана особа має знання, досвід. Компетентність - певна сума знань у особи, яка дозволяє їй судити про що-небудь, висловлювати переконливу, авторитетну думку.
Що таке “компетентність”? Готовність учня використовувати засвоєні знання, навчальні вміння та навички, а також способи діяльності в житті для рішення практичних і теоретичних задач. Здатність до здійснення практичних діяльностей, що вимагають наявності понятійної системи й, отже, розуміння, відповідного типу мислення, що дозволяє оперативно вирішувати проблеми та задачі, що виникають. Це своєрідний комплекс знань, умінь і ставлень, що набуваються у навчанні й дозволяють учневі розуміти, тобто ідентифікувати та оцінювати в різних контекстах проблеми, що є характерними для різних сфер діяльності.
Ключові компетентності - це спеціально-предметні ті, що їх набуває учень при вивченні певного предмета протягом конкретного навчального року загальнопредметні їх набуває учень упродовж вивчення того чи іншого предмета у всіх класах загальноосвітньої школи надпредметні є синтетичними, що поєднують певний комплекс знань, умінь та ставлень, які набуваються впродовж засвоєння всього змісту освіти
Завдання 4 Запишіть на пелюстках квітки назви ключових компетентностей, якими повинні оволодіти учні.
Вміння вчитися Загальнокультурна компетентність Громадянська компетентність Здоров’язбережувальна компетентність Компетентності з ІКТ Соціальна компетентність
Завдання 5 Розподіліть комплекси знань, умінь та навичок, цінностей та відношень відповідно до ключових компетентностей.
«Ефект акули в акваріумі» Кажуть, що однією з найпопулярніших акваріумних риб є акула. Причина в тому, що вона може чудово пристосуватися до довкілля. Якщо маленьку акулу помістити в акваріумі, її розміри залишаються пропорційними відведеному їй водному простору. Якщо ж її повернути в океан, вона виросте до своїх звичайних розмірів. Цей приклад – ілюстрація зв’язку між зростом і середовищем – дає змогу потенційним талантам зростати, розвивати свої здібності. На вашу думку, яку атмосферу слід створити на наших уроках, щоб потенціал кожного з наших учнів мав можливість зростання?
«Ефект джмеля» За всіма законами аеродинаміки, джміль не може літати з таким співвідношенням розміру, ваги, форм тіла, розмаху крил, як у нього. Але він літає!По-перше, тому, що він не знає законів аеродинаміки й живе без обмежень, які ці закони встановлюють. По-друге, мабуть, він має психологію переможця, яка й гарантує успіх. Наведіть хоча б один приклад дії «феномена джмеля» в освітній системі. Проаналізуйте, що могло бути підйомною силою для злету цих талановитих людей усупереч обставинам.
Казкотерапія Казкотерапія – це терапія середовищем, особливою казковою атмосферою, в якій можуть виявитися потенційні риси особистості, щось нереалізоване; може матеріалізуватися мрія; а головне – виникає почуття захищеності та смак таємниці. Казка є одним із інструментів педагога, психолога, батьків, за допомогою якого вони можуть спілкуватися з дітьми їхньою мовою.
Допиши казку Кожна команда отримує зачин казки, а її завданням буде – дописати твір, дотримуючись таких умов: треба дописати 10 речень; розповідь має бути логічною, а кінець – щасливий.
Зачин 1 У родині Леопардів народився малюк. Тато з мамою його дуже любили та оберігали від усіх негараздів, труднощів та небезпек. Вони продовжували це робити і тоді, коли Леопард виріс. Та якось...
Зачин 2 Жив собі на світі маленький гвіздок. Він потрапив в руки злому хлопчиськові, що використовував його для своїх жартів: підкладав товаришам на стільці; коли вони, присівши, схоплювалися як ошпарені, голосно реготав. І якось ...
Пантоміма Кожній команді пропонується відгадати по казці за допомогою міміки та жестів. Снігова королева Бременські музиканти
Схожі презентації
Категорії