X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Науково-педагогічний проект "Росток"

Завантажити презентацію

Науково-педагогічний проект "Росток"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ Міністерства освіти і науки України Т.О.Пушкарьова АВТОР і науковий керівник проекту “РОСТОК” (044) 417-81-98 Науково-педагогічний проект "Росток"

Слайд 2

“1 учень – 1 комп’ютер” Експериментальний навчальний заклад “Росток” - з 2001 року

Слайд 3

Слайд 4

Нас кличе дзвінок до шкільного порога, І вікна шкільні усміхаються нам. Нам звідси виходить у дальні дороги, Нам руку подати далеким, далеким зіркам. Науково-методична робота Найвища мета освіти не знання, а вміння їх застосовувати Спенсер Педагогічний коллектив працює над проблемою: «Формування життєвих компетентностей як запорука гармнійної взаємодії особистості з суспільством» Реалізацію проблеми педколектив бачить у вирішенні питання тісної співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу: учнів, їх батьків, вчителів, громадськості. Школа сьогодні Станом на 01.09.2012 р. в школі 18 класів, де навчається 387 учнів і працює колектив у складі 41 педпрацівника: 5 — відмінників освіти України 7 — вчителів-методистів 13 — старших вчителів 23 — спеціалісти вищої категорії 5 — спеціалісти першої категорії 4 — спеціалісти другої категорії 9 — вчителі-спеціалісти З 2001 року школа працює за науково-педагогічним проектом “Росток”, реалізуючи такі принципи: Принцип діяльності Принцип безперервності Принцип цілісного уявлення про світ Принцип мінімаксу Принцип психологічної комфортності Принцип варіативності Принцип творчості Нас кличе дзвінок до шкільного порога, І вікна шкільні усміхаються нам. Нам звідси виходить у дальні дороги, Нам руку подати далеким, далеким зіркам. Науково-методична робота Найвища мета освіти не знання, а вміння їх застосовувати Спенсер Педагогічний коллектив працює над проблемою: «Формування життєвих компетентностей як запорука гармнійної взаємодії особистості з суспільством» Реалізацію проблеми педколектив бачить у вирішенні питання тісної співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу: учнів, їх батьків, вчителів, громадськості. Школа сьогодні Станом на 01.09.2012 р. в школі 18 класів, де навчається 387 учнів і працює колектив у складі 41 педпрацівника: 5 — відмінників освіти України 7 — вчителів-методистів 13 — старших вчителів 23 — спеціалісти вищої категорії 5 — спеціалісти першої категорії 4 — спеціалісти другої категорії 9 — вчителі-спеціалісти З 2001 року школа працює за науково-педагогічним проектом “Росток”, реалізуючи такі принципи: Принцип діяльності Принцип безперервності Принцип цілісного уявлення про світ Принцип мінімаксу Принцип психологічної комфортності Принцип варіативності Принцип творчості Нас кличе дзвінок до шкільного порога, І вікна шкільні усміхаються нам. Нам звідси виходить у дальні дороги, Нам руку подати далеким, далеким зіркам. Науково-методична робота Найвища мета освіти не знання, а вміння їх застосовувати Спенсер Педагогічний коллектив працює над проблемою: «Формування життєвих компетентностей як запорука гармнійної взаємодії особистості з суспільством» Реалізацію проблеми педколектив бачить у вирішенні питання тісної співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу: учнів, їх батьків, вчителів, громадськості. Школа сьогодні Станом на 01.09.2012 р. в школі 18 класів, де навчається 387 учнів і працює колектив у складі 41 педпрацівника: 5 — відмінників освіти України 7 — вчителів-методистів 13 — старших вчителів 23 — спеціалісти вищої категорії 5 — спеціалісти першої категорії 4 — спеціалісти другої категорії 9 — вчителі-спеціалісти З 2001 року школа працює за науково-педагогічним проектом “Росток”, реалізуючи такі принципи: Принцип діяльності Принцип безперервності Принцип цілісного уявлення про світ Принцип мінімаксу Принцип психологічної комфортності Принцип варіативності Принцип творчості

Слайд 5

Які якості потрібно виховувати у учнів, починаючи з дошкільного закладу та початкової школи, щоб сформувати успішну людину?

Слайд 6

Слайд 7

Слайд 8

Слайд 9

ДИДАКТИЧНІ ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНІСНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ

Слайд 10

ПРИНЦИП ДІЯЛЬНОСТІ: учень отримує не готові знання, а добуває їх сам у процесі власної діяльності. 2. ПРИНЦИП БЕЗПЕРЕРВНОСТІ: наступність навчання на рівні змісту, методів технології

Слайд 11

3. ПРИНЦИП ЦІЛІСНОГО УЯВЛЕННЯ ПРО СВІТ 4. ПРИНЦИП МІНІМАКСА: школа пропонує учням зміст освіти на максимальному (творчому) рівні, а забезпечує на рівні Держстандарту (мінімальний) 5. ПРИНЦИП ПСИХОЛОГІЧНОГО КОМФОРТУ

Слайд 12

6. ПРИНЦИП ВАРІАТИВНОСТІ: формування у учнів здібності до вибору варіантів рішення проблем і знаходження оптимального варіанту 7. ПРИНЦИП ТВОРЧОСТІ: придбання учнями досвіду творчої діяльності

Слайд 13

ПІДРУЧНИКИ, НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ Я І УКРАЇНА. НАВКОЛИШНІЙ СВІТ МАТЕМАТИКА УКРАЇНСЬКА МОВА АНЛІЙСЬКА МОВА ПИСЬМО І РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО ХІМІЯ БІОЛОГІЯ ФІЗИКА ОСНОВИ ТЕОРІЇ ІМОВІРНОСТЕЙ

Слайд 14

НАВКОЛИШНІЙ СВІТ МАТЕМАТИКА

Слайд 15

НАВКОЛИШНІЙ СВІТ 1 клас “Світ в мені і в світі я”. 1.ДОРОГА ДО ШКОЛИ. 2.БІЛА СТЕЖКА. 3.ЗОЛОТІ ХВИЛИНИ. 4.ПРОМЕНІ.

Слайд 16

НАВКОЛИШНІЙ СВІТ 2 клас 1.ПРИРОДИ ЛАГІДНА КРАСА. 2.КРАСА ЛЮДИНИ. 3.ВЧИМОСЯ СПІЛКУВАТИСЯ. 4.У СВІТІ СІМЕТРІЇ. 5.КРАСА, ЩО СТВОРЕНА РУКАМИ.

Слайд 17

НАВКОЛИШНІЙ СВІТ 3 клас 1.ДО ПОБАЧЕННЯ,ЛІТО! 2.ОСІНЬ КАЛИНОВА. 3.ЗИМОВА КАЗКА. 4.ВЕСНЯНКИ.

Слайд 18

НАВКОЛИШНІЙ СВІТ 4 клас 1.РОСЛИНИ. 2.ТВАРИНИ. 3.ЛЮДИНА. 4.МАНДРУЄМО ПЛАНЕТОЮ.

Слайд 19

ПІДРУЧНИКИ

Слайд 20

МАТЕМАТИКА 5 – 6 класи

Слайд 21

Прізвище, ім’я, по батькові Матвійчук Вікторія Віталіївна Дата народження 22.02.1973 Освіта Вища, закінчила в 1997 році Переяслав-Хмельницький університет ім. Г. Сковороди Спеціальність за освітою Педагогіка і методика початкового навчання Місце роботи Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. ім. О. Кошового м. Ржищева Стаж роботи 19 років Кваліфікаційна категорія спеціаліст вищої категорії, вчитель – методист Педагогічні звання, нагороди та відзнаки Нагороджена грамотами Київської обласної державної адміністрації, Міністерства освіти і науки України, виконкомом Ржищівської міської ради, міського відділу освіти Візитна картка керівника творчої групи “Росток”

Слайд 22

МОРГАЧОВА ЛЮДМИЛА ДМИТРІВНА ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, СПЕЦІАЛІСТ ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ, ВЧИТЕЛЬ-МЕТОДИСТ, КЛАСНИЙ КЕРІВНИК 1-А КЛАСУ СТАЖ РОБОТИ - 27 РОКІВ КУЛЬБАЧНА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА - ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, СПЕЦІАЛІСТ ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ, ВЧИТЕЛЬ-МЕТОДИСТ, КЛАСНИЙ КЕРІВНИК 3-Б КЛАСУ СТАЖ РОБОТИ - 24 РОКИ Члени творчої групи “Росток”

Слайд 23

ТЕХНОЛОГІЯ СТРУКТУРА УРОКУ ПІДРУЧНИКИ ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ ОСОБИСТІСТЬ ПЕДАГОГА

Слайд 24

Структура уроку введення нового знання має вигляд Актуалізація знань і фіксація утруднення у діяльності Виявлення причин утруднення і постановка навчальної задачі Побудова проекту виходу з утруднення Самостійна робота із самоперевіркою у класі Включення у систему знань і повторення Рефлексія діяльності на уроці Первинне закріплення у зовнішньому мовленні 2 3-4 5-6 7 8 11-12 9-10 3-4 5-6 Самовизначення учнів (оргмомент) створення умов для “хочу” і “можу”) 1

Слайд 25

Слайд 26

Самовизначення учнів ( створення умов для “хочу” і “можу” ) 1.Привітання, побажання хорошого настрою 2. Долонька до долоньки 3. Рапортичка 4. Привітання учнів, які прийшли після тривалої відсутності 5. Дерево очікувань

Слайд 27

Актуалізація знань і фіксація утруднення у діяльності Тестові завдання Виконання учнями завдань, подібних до домашніх Постановка додаткових запитань Перевірка д/з за допомогою “еталону” Відповідь “ланцюжком” Різнорівневі самостійні роботи Ключове питання (завдання)

Слайд 28

Виявлення причин утруднення і постановка навчальної задачі Аналіз завдання та визначення проблеми Формулювання теми уроку

Слайд 29

Побудова проекту виходу з утруднення Висунення гіпотез – мозковий штурм, групова робота Пошук можливих варіантів рішення Добір матеріалу – робота з літературою, опитування, експеримент, дослідження Узагальнення отриманих даних Формування висновків (алгоритму рішення завдання, рішення проблеми тощо)

Слайд 30

Первинне закріплення у зовнішньому мовленні Асоціативний ряд Бджолиний вулик Використання завдань на впізнання визначених об’єктів Опитування експертів Наведення учнями своїх прикладів за новим матеріалом

Слайд 31

Самостійна робота із самоперевіркою у класі Складання взаємообернених завдань Робота за алгоритмом Спілкування “питання-відповідь” “що було б, якби…” Придумай свої завдання

Слайд 32

Включення у систему знань і повторення Різнорівневі самосійні завдання Лабіринт дій Ділова гра Групова робота Дебати Завдання по колу

Слайд 33

Рефлексія діяльності на уроці Незакінчені речення “сонечко” “координати” “Листок зворотного зв’язку” Інтерпретація зображень на листівках Барометр настою Торт рішень

Слайд 34

ПСИХОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Слайд 35

Психологічні дослідження Наявність позиції школяра, інтерес до школи 2009 - 2010 н.р. 2010 - 2011 н.р.

Слайд 36

Пізнавальна активність 2009 - 2010 н.р.

Слайд 37

Особливості самоподання і самооцінки

Слайд 38

Вчителі, які працюють за проектом “РОСТОК”, набувають натхнення, особистісного розвитку. Досягають успіхів у творчій діяльності.

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка