X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Педагогічна рада “Цінності дитячої душі”

Завантажити презентацію

Педагогічна рада “Цінності дитячої душі”

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Педагогічна рада “Цінності дитячої душі”

Слайд 2

ДОПОВІДЬ “Комфортний мікроклімат в дитячому колективі – основа моральності”

Слайд 3

МОРАЛЬ (лат. moralis — моральний, від mos (moris) — звичай, воля, закон, властивість) — система поглядів, уявлень, норм, оцінок, які регулюють поведінку людей; форма суспільної свідомості.

Слайд 4

МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ — цілеспрямована взаємодія дорослого і дитини з метою формування моральних почуттів і якостей, засвоєння моральних норм і правил, розвитку моральних мотивів і навичок поведінки.

Слайд 5

Особливості процесу морального виховання: — цілеспрямованість; — багатофакторність; — віддаленість у часі результатів роботи; — неперервність; — визначальна роль педагога; — цілісність.

Слайд 6

Рівні морального розвитку дитини Уявлення про моральні норми. Моральні почуття і мотиви поведінки. Звички моральної поведінки. Основи соціальної компетентності.

Слайд 7

Аналіз анкетування «Стиль педагогічного спілкування»

Слайд 8

Демократичний стиль спілкування ґрунтується на повазі, довірі, орієнтації на самоорганізацію, самоуправління особистості та колективу. Базується він на прагненні донести мету діяльності до свідомості дітей, залучити їх до участі в спільній діяльності. Основними способами взаємодії є заохочення, порада, інформування, координація, що розвиває в дітей упевненість, ініціативність

Слайд 9

Здійснення завдань морально-етичного виховання дітей у процесі різних видів діяльності (з досвіду роботи)

Слайд 10

МЕТОДИЧНИЙ ТРЕНІНГ “Виховуй дитину так, щоб у неї були цінності душі, які дісталися їй дорогою ціною”

Слайд 11

Основні правила тренінгу: Тут і тепер Кожна думка має право на існування Обговорювати не людину, а проблему Слухати і чути (один говорить – всі слухають) Дотримуватись регламенту Бути активним Бути толерантним Робота в групі від початку до кінця

Слайд 12

Чи вважаєте ви, що питання морально - етичного виховання є актуальним, важливим напрямом навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку? Чому? Обґрунтуйте свою відповідь.

Слайд 13

Кросворд «Квітка моральних почуттів» 1. Переживання дитиною свого прагнення втілити правду в життя. 2. Здатність розуміти переживання інших людей. 3. Почуття і свідомість моральної відповідальності за свою поведінку та вчинки перед оточуючими. 4. Здатність віддавати перевагу одним людям порівняно з іншими. 5. Переживання дитиною покладеного на неї обов’язку. 6. Дитина відчуває радість, насолоду. 7. Вміння делікатно ставитись до людей, які нас оточують.

Слайд 14

1.Справедли-вість 2.Емпатія 3.Совість 4.Прихиль-ність 5.Відповідальність 6.Успіх 7.Ввічливість

Слайд 15

Переко-нання Практична мозаїка Поясне-ння Дидактич-ні ігри Етичні бесіди Художня література Розгляд картин Поради Заохоче-ння Вказівки Покара-ння Приклад Моделю-вання Ситуації морального вибору Навіюва-ння Педагогічна оцінка Схвале-ння

Слайд 16

Шановні друзі! Я вам хочу побажати у різних життєвих ситуаціях завжди залишатися на висоті. Ніколи не втрачайте віри. Життя смугасте і в ньому чергуються успіхи й невдачі, злети і падіння. У царя Соломона була така каблучка, на якій вирізьблено: «Усе минає». Пам’ятайте це. І радість невічна, і сум невічний. Пам’ятайте добро. Можна забути того, з ким разом сміявся, але ніколи не забувайте того, з ким плакали. Будьте вищі від всяких пліток, заздрощів, образ. Умійте прощати. Умійте прощати всім, а собі – ніколи.

Слайд 17

Усе минає… Дякуємо за співпрацю.

Слайд 18

ТВОРЧОСТІ, ТЕРПІННЯ І ПОЗИТИВНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка