Педагогічна рада “Цінності дитячої душі”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
МОРАЛЬ (лат. moralis — моральний, від mos (moris) — звичай, воля, закон, властивість) — система поглядів, уявлень, норм, оцінок, які регулюють поведінку людей; форма суспільної свідомості.
МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ — цілеспрямована взаємодія дорослого і дитини з метою формування моральних почуттів і якостей, засвоєння моральних норм і правил, розвитку моральних мотивів і навичок поведінки.
Особливості процесу морального виховання: — цілеспрямованість; — багатофакторність; — віддаленість у часі результатів роботи; — неперервність; — визначальна роль педагога; — цілісність.
Рівні морального розвитку дитини Уявлення про моральні норми. Моральні почуття і мотиви поведінки. Звички моральної поведінки. Основи соціальної компетентності.
Демократичний стиль спілкування ґрунтується на повазі, довірі, орієнтації на самоорганізацію, самоуправління особистості та колективу. Базується він на прагненні донести мету діяльності до свідомості дітей, залучити їх до участі в спільній діяльності. Основними способами взаємодії є заохочення, порада, інформування, координація, що розвиває в дітей упевненість, ініціативність
Здійснення завдань морально-етичного виховання дітей у процесі різних видів діяльності (з досвіду роботи)
МЕТОДИЧНИЙ ТРЕНІНГ “Виховуй дитину так, щоб у неї були цінності душі, які дісталися їй дорогою ціною”
Основні правила тренінгу: Тут і тепер Кожна думка має право на існування Обговорювати не людину, а проблему Слухати і чути (один говорить – всі слухають) Дотримуватись регламенту Бути активним Бути толерантним Робота в групі від початку до кінця
Чи вважаєте ви, що питання морально - етичного виховання є актуальним, важливим напрямом навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку? Чому? Обґрунтуйте свою відповідь.
Кросворд «Квітка моральних почуттів» 1. Переживання дитиною свого прагнення втілити правду в життя. 2. Здатність розуміти переживання інших людей. 3. Почуття і свідомість моральної відповідальності за свою поведінку та вчинки перед оточуючими. 4. Здатність віддавати перевагу одним людям порівняно з іншими. 5. Переживання дитиною покладеного на неї обов’язку. 6. Дитина відчуває радість, насолоду. 7. Вміння делікатно ставитись до людей, які нас оточують.
1.Справедли-вість 2.Емпатія 3.Совість 4.Прихиль-ність 5.Відповідальність 6.Успіх 7.Ввічливість
Переко-нання Практична мозаїка Поясне-ння Дидактич-ні ігри Етичні бесіди Художня література Розгляд картин Поради Заохоче-ння Вказівки Покара-ння Приклад Моделю-вання Ситуації морального вибору Навіюва-ння Педагогічна оцінка Схвале-ння
Шановні друзі! Я вам хочу побажати у різних життєвих ситуаціях завжди залишатися на висоті. Ніколи не втрачайте віри. Життя смугасте і в ньому чергуються успіхи й невдачі, злети і падіння. У царя Соломона була така каблучка, на якій вирізьблено: «Усе минає». Пам’ятайте це. І радість невічна, і сум невічний. Пам’ятайте добро. Можна забути того, з ким разом сміявся, але ніколи не забувайте того, з ким плакали. Будьте вищі від всяких пліток, заздрощів, образ. Умійте прощати. Умійте прощати всім, а собі – ніколи.
Схожі презентації
Категорії