X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Педагогічна спадщина Сухомлинського В.О.

Завантажити презентацію

Педагогічна спадщина Сухомлинського В.О.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Педагогічна спадщина Сухомлинського В.О. і сучасна освіта (Роботу виконала Прайс О.М. учитель біології та географії азш № 4)

Слайд 2

Педагог – новатор Василь Олександрович Сухомлинський— видатний український педагог, засновник гуманістичної, новаторської педагогіки. Кандидат педагогічних на ук, член-кореспондент АПН СРСР. В. Сухомлинський — автор низки педагогічних праць: «Серце віддаю дітям», «Народження громадянина», «Як виховати справжню людину», «Павлиська середня школа», «Сто порад учителеві», «Батьківська педагогіка» та ін. Загалом він написав 41 монографію, понад 600 наукових статей.

Слайд 3

Ніколи доля не ходила До нього з теплим рукавом. У хаті, бідній колоском Його селянка народила Василь Олександрович Сухомлинський народився 28 вересня 1918 р. в с.Василівка Онуфріївського р-ну Кіровоградської області в бідній сім’ї. Навчався Василь Олександрович у Василівській школі, а коли йому виповнило-ся 16 років, пішов учитися на вчителя української мови та літератури. Коли розпочалася війна, відправився на фронт, де був тяжко поранений. Після війни Василь Сухомлинський був призначений директором сільської школи в Павлиші. Керував він цією школою до останніх днів свого життя. 2 вересня 1970 р. серце Василя Олександровича Сухомлинського перестало битися.

Слайд 4

Педагогічна спадщина Педагогічна спадщина Сухомлинського багатопланова. Вона зазнавала певної еволюції, постійно збагачувалася, поглиблювалася. Хоча він жив і творив у застійні часи, ставлення до його діяльності та ідей не змінилося. Його педагогічна концепція високогуманна і демократична, органічно поєднує класичну і народну педагогіку.

Слайд 5

Школа – осередок культури Особливу увагу В.Сухомлинський приділяє школі як осередку культури. Проте цю роль, на його думку, вона може виконати лише за умови, що в її діяльності пануватимуть чотири культи: Батьківщини, Людини, Матері й рідного Слова.

Слайд 6

Педагогічну спадщину великого педагога пронизує ідея проектування людини.

Слайд 7

Ідеї Гуманізму Виховання гуманізму й людяності повинно стати одним із завдань діяльності школи і вчителя. Вони мають виявлятися в таких якостях і рисах особистості, як талант доброти, потреба в служінні людям — радість самовіддачі.

Слайд 8

Шляхи високодуховного, гуманістичного виховання за Сухомлинським. Бутьте доброзичливими! Пам’ятайте, що нема й бути не може абстрактного учня. Оцінка не може виступати як основний критерій і визначальне мірило дитини.

Слайд 9

Оцінка повинна зароблятися сумлінною працею Нехай оцінок буде небагато, але нехай вони будуть вагомішими. Оцінка має охоплювати працю учня за якийсь період часу і включати оцінювання кількох її видів - і відповідь чи кілька відповідей, і доповнення до відповідей товариша, і невелику письмову роботу, і позакласне читання, і роботу практичного характеру.

Слайд 10

Значне місце в педагогічній системі В.Сухомлинського відведено проблемам трудового виховання школярів.

Слайд 11

Важливу роль В. Сухомлинський відводить естетичному вихованню підростаючого покоління, вихованню красою.

Слайд 12

Проблема дитячого колективу Значної уваги у своїй практичній діяльності і в теоретичних пошуках В. Сухомлинський надавав проблемі дитячого колективу. Новаторським можна вважати його положення про гармонію суспільних та індивідуальних потреб у структурі особистості. Якщо в радянській педагогіці йшлося про підпорядкування особистих інтересів колективним, суспільним інтересам, то він вніс уточнення у це формулювання: не підпорядкування, а гармонія інтересів.

Слайд 13

Учитель – партнер Учитель не повинен нав'язувати дитині свою концепцію, а бути партнером, соратником, старшим товаришем у співпраці. В.Сухомлинський

Слайд 14

Сухомлинський В.О. Мудрість влади педагога – це перед усім його безмежна влада все розуміти. Справжнє виховання не там, де педагог спускається на землю, а там, де він піднімається до тонких істин Дитинства.

Слайд 15

Учитель – це не тільки той, хто передає учням знання та вміння. Це передусім той, у кого дитина, як у батька і матері, вчиться жити.

Слайд 16

Педагогічна мудрість полягає у тому, щоб бачити свого вихованця очима творця

Слайд 17

Хороший педагог, на його думку, по-перше, повинен любити дітей, відчувати радість від спілкування з ними;

Слайд 18

по-друге, має добре знати свій предмет

Слайд 19

по-третє, добре знати педагогіку і психологію;

Слайд 20

по-четверте, досконало володіти методикою викладання навчального предмета.

Слайд 21

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська література