X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Організація педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у системі виховної роботи класу

Завантажити презентацію

Організація педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у системі виховної роботи класу

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Організація педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у системі виховної роботи класу

Слайд 2

Василь Сухомлинський (1918-1970р.) Людина народжується на світ не для того, щоб зникнути безвісною пилинкою. Людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний.

Слайд 3

Зміст   Розділ І. Теоретичні основи формування ціннісних орієнтирів у молодших школярів за творами В.О.Сухомлинського на уроках читання 1.1 Психолого-педагогічні особливості формування ціннісних орієнтирів у школярів та використання їх у навчальному процесі 1.2 Розвиток морально-етичних, родинних, гуманістичних цінностей у молодших школярів та їх обґрунтування Розділ ІІ. Методика вивчення творів В.О.Сухомлинського у початковій школі та перевірка її ефективності в експериментальному дослідженні 2.1 Аналіз творів В.О.Сухомлинського та методика їх вивчення 2.2 Перевірка ефективності вивчення творів В.О.Сухомлинського у системі виховної роботи класу

Слайд 4

„Утвердити в кожній дитині доброту, сердечність, чуйність до всього живого й красивого, - писав В.Сухомлинський, - елементарна азбучна істина шкільного виховання, з цієї істини починається школа. Справжнє виховання полягає у тому, щоб моральний ідеал добра, правди, честі, духовної краси жив у кожному юному серці, утверджувався в активній діяльності як невід’ємна частина власного єства, власної думки, почуттів, намірів”.

Слайд 5

Початкова школа покликана сформувати й розвинути у молодших школярів такі ціннісні орієнтири, як: ● морально-етичні (духовні) цінності; ● естетичні почуття; ● родинні (сімейні) цінності; ● виховання почуттів; ● любов до книг, читання (формування морально-етичних цінностей через художні твори); ● гуманістичні почуття; ● совість (навчене сумління); ● співчуття до ближнього; ● любов до батьків (матері, батька), родичів; ● бережливе ставлення до довкілля, природи; ● виховання в дитини щастя від улюбленої праці; ● формування культури почуттів у дітей; ● виховання мужності, сили духу, волі (сили волі); ● бажання робити добро.

Слайд 6

„Справжня людина та, яка не робить гидоти, непристойності, підлості на самоті. Нехай завжди, коли ти залишаєшся на самоті, суворим, вимогливим свідком твоїх вчинків буде власне сумління.”

Слайд 7

Клас Назва твору Ціннісні орієнтири 2 клас (І ч.)               2 клас (ІІ ч.)                           Як Наталя у лисиці хитринку купила   Дідова колиска   Сьома дочка   Покинуте кошеня   Як же все це було без мене По волосинці   Горбатенька дівчинка     Соловей і Жук   Я хочу сказати своє слово     Оленчин горобчик Про що думала Марійка Спляча книга Почуття совісті та сорому, нелюбов до хитрощів Про почуття патріотизму у дітей Справжня, дієва любов до матері Доброта серця та співчуття до всього живого Про перші дні після народження і все навкруги Про працьовитість та самостійність Про взаєморозуміння між дітьми у школі та колективі Любов до природи, навколишньої дійсності, рослин, тварин; неповторність і цінність у природі кожної живої істоти Про природу, вміння виділяти її ознаки на практиці, якості подібності і відмінності. Казка, яку потрібно докінчити Суть дружніх стосунків, гуманістичні взаємовідносини, доброта Про важливість книг у житті Про соціальну суть праці Про красу природи

Слайд 8

3 клас (І ч.)         3 клас (ІІ ч.)               4 клас (І ч.)               4 клас (ІІ ч.) Не згубив, а знайшов Сергійкова квітка Ледача подушка Горобчик і вогонь Красиві слова і красиві діла Кінь утік Гвинтик Який слід повинна залишити людина на землі Хлопчик та дзвіночок конвалії   Що таке Школа під Голубим Небом   Суперечка двох книг Камінь   Як Павлик списав у Зіни задачу + Найкраща лінійка Як Миколка став хоробрим   Усмішка Співуча пір’їнка Спонукання дитини до добрих вчинків, виховання кращих якостей Длячомучок Про добрі справи, а не гарні слова про них Про правила поведінки у школі, дружбу Виховує відповідальність за свою працю Про суть життя, для чого людина живе на землі   Позитивне ставлення до пізнання навколишнього світу Автобіографічне оповідання проПавлиськушколу Про значення книг Про красу і бережливе ставлення до природи Про дружбу і товариськість, різні риси характеру Про хоробрість і відвагу хлопчика, який врятував кошеня Про настрій людей і його вплив на оточуючих Про розвиток здібностей

Слайд 9

„Умій відчути поряд із собою людину, вмій зрозуміти її душу, бачити в її очах складний духовний світ... Думай і відчувай, як твої вчинки можуть відбитися на душевному стані іншої людини”.

Слайд 10

Слайд 11

Уся творчість В.Сухомлинського як дитячого письменника є своєрідною програмою виховання і розвитку дитини. Кожна казка, кожне оповідання, що включені до підручників, є основою для морально-етичних роздумів, висловлювання учнями власних оціночних суджень, імпульсом до самоаналізу.

Слайд 12

Учні Кутської ЗОШ I-III ст На уроках вивчення творів В.О. Сухомлинського

Слайд 13

Слайд 14

Список використаної літератури 1. Аналітичний звіт про моніторингове дослідження якості навчальних досягнень у початковій школі (4 клас) / Н.М.Бібік, О.Я.Савченко, Т.Ф.Алексеєнко та ін. // Почат. школа. – 2006. - № 2. – С. 1 - 4. 2. Белей Д.І. Виховання любові до хліборобської праці на уроках читання в 2 – 3 класах // Почат. школа. – 1973. - № 4. – С. 50-52. 3. Бех І. Аргументація у виховному процесі на уроках читання // Почат. школа. – 1998. - № 12. – С. 1-5. 4.Біденко В.В. Аналіз тексту твору на основі багаторазового перечитування // Рідна школа. – 2000. - № 12. – С. 39 - 42. 5. Богуш А. Взаємозалежність свободи і відповідальності: Погляд В.О.Сухомлинського // Почат. школа. – 2005. – № 9. – С. 7 – 9. 6. Бондар Л. Уроки мислення серед природи у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського // Почат. школа. - № 9. – С.12 – 14. 7. Борисовский А.М. В.А.Сухомлинский: Книга для учащихся. – М.: Просвещение, 1985. – С. 65-99, 121-124. 8. Виховуймо читача змалку: (Методика викладання читання в початкових класах) // Б-чка вчителя почат. школи. – 2004. - №9. – С.1-120 (спецвипуск). 9. Волошина Н.Й. Виховання естетичного ставлення до праці на уроках читання (у 1 класі) // Почат. школа. – 1975. - № 9. – С. 13-20. 10. Гагарін М. Критерії добору української народної казки для виховання морально-естетичних почуттів // Почат. школа. – 2006. - № 1. – С.55-58. 11. Дем’янюк Т.Д. Організація виховного процесу в сучасному загальноосвітньому навчальному закладі: Наук.-метод. посібник. – Суми: Антей, 2006. – С. 116 – 378. 12. Державний стандарт початкової освіти // Почат. школа. – 2006. - № 2. 13. Джежелей О. Ємець А. Дитяче читання: Навч. програма для 4-річної початкової школи // Почат. школа. – 2002. - № 5. – С. 48-52.

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка