Нормативне забезпечення реалізації нового змісту початкової освіти
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Оксана Володимирівна Онопрієнко, завідувач лабораторії початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України
Національна рамка кваліфікацій (НРК) – це системний і структурований за певними рівнями узагальнений опис кваліфікацій, що є загальновизнаними на національному рівні.
НРК: Знання Елементарні фактологічні знання Розуміння найпростіших понять про себе і навколишній світ Розуміння основ безпечної поведінки
НРК: Уміння Виконання простих стандартних завдань за визначеними правилами з використанням простих інструментів
НРК: Компетентність Здатність виконувати прості завдання у типових ситуаціях у чітко визначеній структурованій сфері роботи або навчання. Виконання завдань під безпосереднім керівництвом. Готовність до навчання на наступному рівні
Державний стандарт початкової загальної освіти КОМПЕТЕНЦІЯ коло повноважень, надане законом, статутом або іншим актом конкретному органу чи посадовій особі; коло питань, у яких людина добре обізнана
Ключові компетенції – це наскрізні інтегровані утворення, які формуються засобами всіх предметів, у взаємозв’язку урочної і позаурочної роботи, у взаємодії із соціумом.
Компетентність – це володіння учнем компетенцією, що поєднується з його особистісним ставленням до предмета діяльності.
Результативно-діяльнісні категорії компетентнісного підходу: «розпізнає», «розрізняє»; «знає», «розуміє»; «застосовує», «користується», «моделює», «коментує»; «аналізує», «класифікує», «перетворює», «перевіряє»
Показники логіко-математичного розвитку (“ Впевнений старт ”) Вміє лічити в межах першого десятка різними способами (лічба кількісна, порядкова, пряма та зворотна, від заданого числа). Знає цифри у межах 0 – 9, утворює числа 1–10 з одиниць та двох менших чисел. Установлює числову рівність, нерівність, визначає відношення “ на скільки більше?”, “ на скільки менше?”, “ порівну ”, “ стільки ж”.
Схожі презентації
Категорії