Моніторинг якості навчальних досягнень та результати педагогічної роботи як основа формування освітньої компетенції
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Педагогічні читання на тему: “Моніторинг якості навчальних досягнень та результати педагогічної роботи як основа формування освітньої компетенції” Заступник директора з НВР Куроп‘ятник І.В.
Моніторинг - постійне, організоване спостереження за процесом з метою зіставлення наявного стану з очікуваними результатами; постійне відстеження ходу процесів за чітко визначеними показниками.
Система показників: сформованість загально-навчальних умінь та навичок; успішність та якість навчання; задоволення освітніх потреб; вихованість учнів; стан здоров’я; системність сучасного змісту освіти.
Якісна інформація Учителям Учням Батькам Адміністрації МО Почуття здорової конкуренції Професійне визначення Подумати Роздуми про усунення недоліків Прогнозування результатів
Про що ? Результат за предметами Рейтинг класів по паралелям та базовими предметами Роздуми: “Чому предмет не є популярним” Низька успішність Визначення раціональності педагогічних засобів та методів Передбачення та аналіз причин невідповідності заявленим результатам Пошук резервів підвищення ефективності навчального процесу
Модель педагогічного моніторингу: Спостереження за якістю навчання з предметів навчального плану Зіставлення успішності з бажаним результатом
Умови спостереження за якістю освіти Системність Тривалість за часом Порівняння результатів Об'єктивність результатів
Процес спостереження за якістю освіти Організація збирання інформації (адміністративний контроль, успішність та якість знань за семестр, за результатами ДПА та ЗНО) Організація обробки і введення інформації (систематизація отриманої інформації, розробка рекомендацій) Створення інформаційного банку даних
Форма звітності класного керівника Успішність за семестр Середній бал Визначення основної лінії навчальної роботи Ранжування предметів за ступенем складності (перше місце – найбільш легкий, останнє місце – найбільш складний, сортування здійснюється за відсотком якості) Ведення статистики незадовільних оцінок у відсотковому співвідношенні Зіставлення результатів з результатами навчання минулого року (простежити динаміку зростання-спадання результатів навчання)
Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам'ятаю. Те, що я бачу, чую і обговорюю, я починаю розуміти. Коли я бачу, чую і роблю, я
Схожі презентації
Категорії