X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Моніторинг якості навчальних досягнень та результати педагогічної роботи як основа формування освітньої компетенції

Завантажити презентацію

Моніторинг якості навчальних досягнень та результати педагогічної роботи як основа формування освітньої компетенції

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Педагогічні читання на тему: “Моніторинг якості навчальних досягнень та результати педагогічної роботи як основа формування освітньої компетенції” Заступник директора з НВР Куроп‘ятник І.В.

Слайд 2

Слайд 3

Слайд 4

Моніторинг - постійне, організоване спостереження за процесом з метою зіставлення наявного стану з очікуваними результатами; постійне відстеження ходу процесів за чітко визначеними показниками.

Слайд 5

Система показників: сформованість загально-навчальних умінь та навичок; успішність та якість навчання; задоволення освітніх потреб; вихованість учнів; стан здоров’я; системність сучасного змісту освіти.

Слайд 6

Слайд 7

Якісна інформація Учителям Учням Батькам Адміністрації МО Почуття здорової конкуренції Професійне визначення Подумати Роздуми про усунення недоліків Прогнозування результатів

Слайд 8

Про що ? Результат за предметами Рейтинг класів по паралелям та базовими предметами Роздуми: “Чому предмет не є популярним” Низька успішність Визначення раціональності педагогічних засобів та методів Передбачення та аналіз причин невідповідності заявленим результатам Пошук резервів підвищення ефективності навчального процесу

Слайд 9

Модель педагогічного моніторингу: Спостереження за якістю навчання з предметів навчального плану Зіставлення успішності з бажаним результатом

Слайд 10

Підтримувати 100% успішність Довести якість навчання до 50%

Слайд 11

Слайд 12

Умови спостереження за якістю освіти Системність Тривалість за часом Порівняння результатів Об'єктивність результатів

Слайд 13

Процес спостереження за якістю освіти Організація збирання інформації (адміністративний контроль, успішність та якість знань за семестр, за результатами ДПА та ЗНО) Організація обробки і введення інформації (систематизація отриманої інформації, розробка рекомендацій) Створення інформаційного банку даних

Слайд 14

Форма звітності класного керівника Успішність за семестр Середній бал Визначення основної лінії навчальної роботи Ранжування предметів за ступенем складності (перше місце – найбільш легкий, останнє місце – найбільш складний, сортування здійснюється за відсотком якості) Ведення статистики незадовільних оцінок у відсотковому співвідношенні Зіставлення результатів з результатами навчання минулого року (простежити динаміку зростання-спадання результатів навчання)

Слайд 15

Ранжування предметів зі складності засвоєння їх учнями

Слайд 16

Слайд 17

Математика

Слайд 18

Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам'ятаю. Те, що я бачу, чую і обговорюю, я починаю розуміти. Коли я бачу, чую і роблю, я

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка