X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
МОНІТОРИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯЯКОСТІ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ 9-Х КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ М. КИЄВА

Завантажити презентацію

МОНІТОРИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯЯКОСТІ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ 9-Х КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ М. КИЄВА

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

www.monitoring.in.ua МОНІТОРИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ 9-Х КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ М. КИЄВА www.monitoring.in.ua

Слайд 2

www.monitoring.in.ua Мета і завдання моніторингового дослідження визначити відповідність математичної підготовки учнів 9-х класів вимогам навчальних програм; оцінити рівень математичної освіти випускників основної школи; проаналізувати динаміку результатів моніторингових досліджень 2007, 2009 та поточного років; визначити і проаналізувати результати анкетування вчителів математики. www.monitoring.in.ua

Слайд 3

www.monitoring.in.ua У дослідженні взяли участь 19706 учнів 940 класів і 735 учителів математики ЗНЗ десяти районів м. Києва Інструментарій дослідження 8 паралельних варіантів тестових зошитів; анкета учителя математика. кожний тестовий зошит містив 15 завдань закритої форми із запропонованими чотирма варіантами відповіді, 3 завдання на встановлення відповідності і 6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю; Тривалість тестування - 90 хвилин www.monitoring.in.ua

Слайд 4

www.monitoring.in.ua Результати дослідження: www.monitoring.in.ua

Слайд 5

www.monitoring.in.ua Розподіл тестових завдань за рівнем складності та результати їх виконання, % www.monitoring.in.ua

Слайд 6

www.monitoring.in.ua Результати виконання завдань тесту за навчальними темами учнями загальноосвітніх класів, % www.monitoring.in.ua

Слайд 7

www.monitoring.in.ua Результати виконання завдань тесту за навчальними темами учнями класів з поглибленим вивченням математики, % www.monitoring.in.ua

Слайд 8

www.monitoring.in.ua Показники розв’язання завдань за такими темами, як «Квадратні корені», «Функції» і «Елементи прикладної математики» стали вищими Показники розв’язання завдань за такими темами, як «Раціональні і цілі вирази», «Системи лінійних рівнянь з двома змінними» і «Нерівності» стали нижчими Порівняння результатів виконання завдань з тем за моніторинговими дослідженнями 2007, 2009 і 2011 рр. учнів загальноосвітніх класів www.monitoring.in.ua

Слайд 9

www.monitoring.in.ua Показники розв’язання завдань за такими темами, як «Раціональні вирази», «Нерівності» , «Квадратні корені», «Функції» , «Послідовності і прогресії» і «Елементи прикладної математики» стали вищими Порівняння результатів виконання завдань з тем за моніторинговими дослідженнями 2007, 2009 і 2011 рр. учнів з поглибленим вивченням математики www.monitoring.in.ua

Слайд 10

www.monitoring.in.ua Порівняння результатів річного оцінювання і моніторингового дослідження, % www.monitoring.in.ua

Слайд 11

www.monitoring.in.ua Розподіл учнів, які брали участь у моніторингових дослідженнях 2007, 2009 і 2011 рр. за рівнями навчальних досягнень, % www.monitoring.in.ua

Слайд 12

www.monitoring.in.ua Результати анкетування вчителів математики www.monitoring.in.ua

Слайд 13

www.monitoring.in.ua Розподіл учнів, які отримали бали достатнього і високого рівнів навчальних досягнень, учителі яких www.monitoring.in.ua

Слайд 14

www.monitoring.in.ua недостатня сформованість навичок застосовувати формули скороченого множення, n-го члена арифметичної й геометричної прогресій, властивості числових нерівностей для зображення геометричної інтерпретації множини розв’язків, визначати геометричний образ множини розв’язків системи нерівностей; низький рівень сформованості навичок виконувати дії з раціональними числами; низький рівень сформованості вміння розв’язувати текстові задачі; відсутність у більшої частини учнів уявлення про способи розв’язування рівнянь з параметрами та рівняння другого степеня з двома невідомими як математичної моделі реальних відношень між величинами; труднощі під час застосування правил перетворення графіка квадратичної функції. Деякі висновки за результатами дослідження www.monitoring.in.ua

Слайд 15

Вул. Кудряшова, 12/14, м. Київ, 03035 телефон/факс (044) 520-17-00 www.monitoring.in.ua info@monitoring.in.ua Контакти www.monitoring.in.ua www.monitoring.in.ua

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Соціологія