X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Міжнародне порівняльне дослідження якості природничо-математичної освіти

Завантажити презентацію

Міжнародне порівняльне дослідження якості природничо-математичної освіти

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

TIMSS Міжнародне порівняльне дослідження якості природничо-математичної освіти Матеріали виступу Олени Андріївни Олексюк, методиста НМЦ природничо-математичної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка

Слайд 2

Інформація про дослідження TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Studies - тенденції у міжнародній математичній та природничій освіті) найбільш масштабний проект у галузі освіти, спрямований на вивчення досвіду країн світу з метою вдосконалення національних систем навчання математики та природничих дисциплін (www.timss.org) Дослідження TIMSS уперше було проведено в 1995 році і з того часу проводиться кожних 4 роки – в 1999, 2003,2007рр. (наступне проведення заплановане в 2011р.) *

Слайд 3

Інформація про дослідження Цілі та завдання Оцінити якість математичної та природничої освіти учнів 4-х та 8-х класів Виявити динаміку результатів (1995, 1999, 2003, 2007, 2011 рр.) Виявити фактори, що дозволяють пояснити відмінність у результатах *

Слайд 4

Інформація про дослідження TIMSS аналізує : Якість підручників; Рівень підготовки вчителів; Застосування інноваційних технологій навчання тощо *

Слайд 5

Організатори TIMSS IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement - Міжнародна асоціація з оцінювання навчальних досягнень). IEA відповідає за розроблення інструментарію дослідження та керівництв. Канадський центр статистики (Statistic Canada) – розроблення статистичного інструментарію та вибірки Центр обробки даних IEA-DPC (Німеччина) – розроблення програмного забезпечення та технічна підтримка Секретаріат IEA-NL(Голландія)–головна штаб-квартира Координація дослідження–Міжнародний координаційний центр в Бостонському коледжі ISC (США) *

Слайд 6

Учасники дослідження TIMSS Уперше - у 1995 році – 41 країна світу (у паралелях 3-х, 4-х, 7-х, 8-х та випускних класах середньої школи) У 1999 році – 38 країн (тільки у 8-х класах) У 2003 році – 49 країн світу ( у 4-х та 8-х класах) У 2007 році 60 країн (у 4-х, 8,-х та випускних класах) *

Слайд 7

Країни-учасники TIMSS 2007 Австрія Австралія Алжир Альберта (Канада) Англія Баски (Іспанія) Бахрейн Болгарія Боснія і Герцеговина Ботсвана Британська Колумбія (Канада) Вірменія Гана Голландія Гондурас Гонконг Грузія Данія Джібуті Ізраїль Індонезія Іран Італія Кіпр Казахстан Катар Квебек (Канада) Колумбія Кувейт Ліван Латвія Литва Малайзія Мальта Марокко Молдова Монголія Німеччина Нова Зеландія Норвегія Оман Онтаріо (Канада) Південна Корея Палестина Росія Румунія Сінгапур США Сальвадор Саудівська Аравія Сербія Сирія Словацька республіка Словенія Таїланд Тайпей Туніс Туреччина Угорщина Україна Чеська республіка Швеція Шотландія Єгипет Ємен Японія *

Слайд 8

TIMSS в Україні Організатори Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Центр тестових технологій; Фінансова підтримка – проект Світового банку “Рівний доступ до якісної освіти в Україні” *

Слайд 9

TIMSS в Україні Нормативне забезпечення Указ Президента України від 4 липня 2005 р. №1013 “Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні” Постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 року №1095 «Деякі питання запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти» та №1312 від 31 грудня 2005 року «Про невідкладні заходи щодо запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти» *

Слайд 10

TIMSS в Україні Нормативне забезпечення Наказ МОН від 13 жовтня 2006 р. №701 “Про організаційні заходи щодо підготовки та проведення у 2007 році зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти випускників навчальних закладів системи загальної середньої освіти” Наказ МОН від 29 січня 2007 року №64 “Про організацію та проведення міжнародних порівняльних досліджень якості освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів” *

Слайд 11

TIMSS в Україні У 2007 році учні 4-х та 8-х класів України вперше в повному обсязі стали учасниками міжнародного дослідження якості природничо-математичної освіти (TIMSS). У дослідженні TIMSS узяло участь понад 60 країн-учасниць (37 країн та 7 окремих регіонів у дослідженні для 4-х класів та 50 країн та 7 окремих регіонів у дослідженні для 8-х класів). Усього у дослідженні взяло участь майже 425 тис. учнів, із них в Україні - 4498 учнів 4-х та 4527 учнів 8-х класів із 149 шкіл. *

Слайд 12

Інструментарій дослідження Тести навчальних досягнень; Анкети (для учнів, учителів, адміністрації ЗНЗ, експертів у галузі освіти, спостерігачів за якістю дослідження). Методичне забезпечення-керівництво для: національних координаторів дослідження з організації та проведення дослідження, формування вибірки, шкільних координаторів, адміністраторів з проведення тестування, перевірки завдань з відкритими відповідями, з введення даних тощо *

Слайд 13

Інструментарій дослідження Тести навчальних досягнень Міжнародні тести розроблялись на основі таких принципів: Адекватне охоплення змісту, що перевіряється, та видів навчально-пізнавальної діяльності; Максимальна відповідність змісту тестів до змісту навчального матеріалу, що вивчається у більшості країн-учасниць; Забезпечення зв'язку між змістом тестів 1995,1999,2003,2007 рр. Значимість змісту, що перевіряється, з точки зору розвитку математичної та природничої освіти; Відповідність віковим особливостям учнів, для яких розроблявся тест; Відповідність до вимог, що пред'являються до масових досліджень. *

Слайд 14

Інструментарій дослідження Тестові зошити До кожного варіанту тестового зошита включено завдання і з математики, і з природничих наук (50% на 50%) - 56-67 завдань для учнів 4-х класів - 70-83 завдань для учнів 8-х класів У кожному варіанті тестового зошита представлені завдання різного типу: з вибором відповіді; з короткою та розгорнутою відповіддю; практичні завдання. *

Слайд 15

Інструментарій дослідження Час виконання роботи На виконання тесту відводиться: 72 хвилини (2 частини роботи по 36 хвилин з перервою) для учнів 4–го класу; 90 хвилин (2 частини по 45 хвилин з перервою) для учнів 8–го класу. *

Слайд 16

Інструментарій дослідження Анкети Анкета учня (питання особистого і навчального характеру, особливості уроків математики і природничих наук, позашкільні звички, використання комп'ютера тощо) Анкета вчителя (освіта вчителя і підвищення кваліфікації, особливості викладання предметів, методика викладання тощо) Анкета адміністратора (шкільні ресурси, шкільна політика, що стосується викладання математики та природничих дисциплін) *

Слайд 17

Аналіз результатів дослідження Під час проведення аналізу дослідження буде дотримано конфіденційність матеріалів та одержаних результатів *

Слайд 18

Аналіз результатів дослідження Моніторингові дослідження ні в якому разі не оцінюють роботу конкретного вчителя або школи і не зможуть використовуватись адміністрацією школи, органами управління освіти для оцінювання роботи навчальних закладів або вчителя *

Слайд 19

Результати TIMSS математика 1999 р. 2003 р. 2007 р. Сінгапур Сінгапур Тайвань Південна Корея Південна Корея Південна Корея Тайвань Гонконг Сінгапур Гонконг Тайвань Гонконг Японія Японія Японія *

Слайд 20

Результати TIMSS: з математики (4 клас): Україна посіла 26 місце серед 37 країн-учасниць та 7 окремих регіонів. Українські школярі отримали середній міжнародний бал-469 Результат України можна порівняти з Результатами Румунії (461 бал), Ізраїлю (463 бали), Болгарії (464 бали), Кіпру (461 бал), Норвегії (469 балів). *

Слайд 21

Результати TIMSS: з природознавства (4 клас) Українські школярі отримали середній міжнародний бал 474. Результат України можна порівняти з результатами Йорданії (482 бали), Норвегії (487 балів), Вірменії (488 балів). Україна вперше брала участь у міжнародному дослідженні; практичного досвіду не мали ні організатори дослідження, ні його учасники. Серед 14 країн-дебютантів кращі, ніж в України, результати показали дві країни - Данія (4 клас) та Німеччина (4 клас). *

Слайд 22

Результати TIMSS: Зміст завдань дослідження на дві третини відрізнявся від змісту українських навчальних програм. Українські школярі 4-х класів добре справилися із завданнями з природознавства на перевірку та відтворення знань. Найскладнішими для них виявилися завдання на порівняння об'єктів, встановлення міжпредметних зв'язків. *

Слайд 23

Результати TIMSS: Натомість 80% учнів початкової школи виявили здатність використовувати основні математичні знання у нескладних ситуаціях, інтерпретувати дані. При цьому третина учнів змогла виконати завдання на застосування набутих теоретичних знань та умінь до реальних ситуацій, характерних для повсякденного життя. *

Слайд 24

TIMSS 2011 Міжнародне порівняльне дослідження Необхідно готуватись усім

Слайд 25

Розподіл завдань за змістом та видами навчально-пізнавальної діяльності Предметні виміри для 4 класу Кількість часу у відсотках Числа 50% Геометричні фігури та вимірювання 35% Представлення даних 15% Когнітивні виміри Відсотки Знання 40% Застосування 40% Обгрунтування 20% *

Слайд 26

Розподіл завдань за змістом та видами навчально-пізнавальної діяльності Предметні виміри для 4 класу Кількість часу у відсотках Наука про життя 45% Фізична наука 35% Наука про Землю 20% Когнітивні виміри Відсотки Знання 40% Застосування 35% Обгрунтування 25% *

Слайд 27

Приклади завдань TIMSS Природничі науки 4 клас: Якщо в організм людини поступає більше поживних речовин, ніж їй необхідно, то: А. Пришвидшується дихання. Б. Втрачається вага. В. Серце б'ється частіше. Г. Поживні речовини перетворюються в жир. *

Слайд 28

Приклади завдань TIMSS Природничі науки 4 клас: Якщо ти викинеш вказані нижче предмети, то який із них згниє швидше за все? А. Скляна пляшка. Б. Металева консервна бляшанка. В. Пластикова пляшка. Г. Огризок яблука. *

Слайд 29

Приклади завдань TIMSS Природничі науки 4 клас: Напиши, що може статися з рибами і рослинами в річці, якщо фабрика виллє у річку велику кількість гарячої води. *

Слайд 30

Приклади завдань TIMSS Природничі науки 4 клас: Роздивись цей рисунок. Найсолоніша вода міститься: А. В океані. Б. У високогірному озері. В. У річці. Г. У невеликих притоках. *

Слайд 31

Приклади завдань TIMSS Природничі науки 4 клас: На рисунку зображені три тверді предмети однакової форми, які плавають у воді. Який із предметів має найбільшу масу? А. Предмет А. Б. Предмет Б. В. Предмет В. Г. Всі вони однакової маси. *

Слайд 32

Приклади завдань TIMSS Природничі науки 4 клас: Рештки динозаврів, які жили мільйони років тому, можуть бути знайдені: А. У воді океанів. Б. У кризі озер. В. У стовбурах дерев Г. У гірських породах. *

Слайд 33

Приклади завдань TIMSS Математика 4 клас: Яка з цих фігур має найбільшу площу? А. Б. В. Г. *

Слайд 34

Приклади завдань TIMSS Математика 4 клас: Подивіться на ряд чисел 100, 1,99,2,98, Які три числа треба вписати у квадратики? А. 3,97,4 Б. 4,97,5 В. 97,3,96 Г. 97,4,96 *

Слайд 35

Приклади завдань TIMSS Математика 4 клас: Що із переліченого може дорівнювати 150 мілілітрам? А. Кількість води в горнятку. Б. Зріст кошеняти. В. Маса яйця. Г. Площа монети. *

Слайд 36

Приклади завдань TIMSS Математика 4 клас: Оксана розв’язує приклади на додавання і віднімання. Яке число їй потрібно додати до 142, щоб отримати у відповіді 369? Відповідь:_______________ *

Слайд 37

Приклади завдань TIMSS Математика 4 клас: У кімнаті стоять 9 рядів стільців. У кожному ряду 15 стільців. Скільки всього стільців у кімнаті? Відповідь:_______________ *

Слайд 38

*

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне