“Модернізація системи професійного навчання державних службовців
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців” Національна академія державного управління при Президентові України
УКАЗОМ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ від 2 червня 2006 року № 474 “Про деякі питання Національної академії державного управління при Президентові України” Президент України поставив такі завдання: Вдосконалити управління Національною академією Забезпечити провідну роль Національної академії у модернізації загальнонаціональної системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації Внести у тримісячний термін пропозиції щодо реформування Національної академії ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців”
І ЕТАП Публічні консультації з громадськістю та зацікавленими сторонами Проведення аналізу та досліджень Визначення пріоритетів реформи 2 ЕТАП Підготовка необхідних політичних рішень 3 ЕТАП Прийняття політичних рішень і втілення реформ ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців”
1 ЕТАП – “ДОПОВІДНА ЗАПИСКА ПРЕЗИДЕНТУ УКРАЇНИ: ПРІОРИТЕТИ РЕФОРМ” Указ Президента Призначення Початок консультації Аналіз Завдання для аналізу Створення Громадської ради Опитування Визначення зацікавлених сторін Кадри Фінанси Зміст Закони Збір даних Створення баз даних Внутрішнє Зовнішнє Звіт 1 варіант Доповідної записки Підготовка звітів для обговорення “Літня школа” - обговорення Створення стратегічних груп Подання Доповідної записки Президенту 2.06.2006 4.06.2006 6.06.2006 8.06.2006 14.06.2006 20.06.2006 28.07.2006 10.08.2006 15.08.2006 21.08.2006 2.09.2006 2 варіант Доповідної записки Підготовка документів для обговорення Узгодження пропозицій Визначені пріоритети реформи ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців”
ПРОВЕДЕННЯ ПУБЛІЧНИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ Для консультацій було сформовано єдиний для всіх зацікавлених сторін перелік питань: 1. У чому ви вбачаєте основні проблеми державного управління в Україні на шляху до демократії? 2. Які вміння та навики необхідні нині професійній владі в умовах демократичного розвитку? 3. Яких змін в підготовці, перепідготовці та підвищенні кваліфікації для державної служби це потребує? 4. Якими мають бути мета і завдання діяльності Національної академії щодо підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації в контексті вирішення проблем державного управління? 5. Якими ви бачите результати реформ, якою буде Національна академія після її реформування? 6. Які ви бачите проблеми, що заважають реалізації зазначених вами мети і завдань? 7. Які, на вашу думку, причини цих проблем? 8. Які ви пропонуєте шляхи вирішення, заходи з усунення причин наявних проблем? 9. Що ви особисто пропонуєте внести в процес реформування? Яким чином ви плануєте взяти участь в реалізації змін? ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців”
ПРОВЕДЕННЯ ПУБЛІЧНИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ Усього в консультаціях взяли участь – 1130 осіб та структур у тому числі: 250 від Національної академії та її регіональних інститутів 880 від інших зацікавлених осіб та структур ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців”
ПРОВЕДЕННЯ ПУБЛІЧНИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ Внутрішні консультації з співробітниками Національної академії. Отримані відповіді: від керівників й інших співробітників Дніпропетровського, Львівського, Одеського і Харківського регіональних інститутів державного управління Національної академії; від Інституту проблем державного управління та місцевого самоврядування; від Центру дидактичного і технічного забезпечення навчання; від Центру дистанційного навчання; від більшості кафедр НАДУ; від більшості управлінь та відділів НАДУ. ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців”
ПРОВЕДЕННЯ ПУБЛІЧНИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ Зовнішні консультації Національна академія звернулася з запрошенням взяти участь та відповісти на запитання до: центральних органів виконавчої влади України, політичних сил у Верховній Раді України, апарату Верховної Ради України, Секретаріату Президента України, Кабінету Міністрів України, усіх обласних державних адміністрацій, широкого кола органів місцевого самоврядування, бізнес-асоціацій, організацій громадянського суспільства та аналітичних центрів, а також міжнародних організацій, наукових, освітніх і аналітичних установ. ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців”
ПРОВЕДЕННЯ ПУБЛІЧНИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ Були отримані відповіді від: Міністерства праці та соціальної політики України; Міністерства палива та енергетики України; Міністерства закордонних справ України; Ради міністрів Автономної Республіки Крим; Міністерства економіки України; Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків чорнобильської катастрофи; Міністерства юстиції України; Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України; Міністерства охорони навколишнього природного середовища України; Державного управління екології та природних ресурсів в Черкаській області Міністерства охорони навколишнього природного середовища України; Міністерства охорони здоров’я України; Департаменту військової освіти та науки Департаменту кадрової політики Міністерства Оборони України ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців”
ПРОВЕДЕННЯ ПУБЛІЧНИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ Були отримані відповіді від керівництва апарату Ради національної безпеки і оборони України апарату Верховної Ради України фракції БЮТ Головної служби регіональної та кадрової політики Секретаріату Президента України Луганської, Миколаївської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Чернівецької, Вінницької, Полтавської, Донецької, Івано-Франківської, та Чернігівської обласних державних адміністрацій Калуської міської ради Івано-Франківської області Долинської районної державної адміністрації Івано-Франківської області організацій громадянського суспільства, аналітичних центрів, міжнародних організацій, наукових, освітніх і аналітичних установ бізнес-асоціацій ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців”
ПРОВЕДЕННЯ АНАЛІЗУ ТА ДОСЛІДЖЕНЬ 1. Фінансовий аналіз 2. Статистичний аналіз 3. Створення бази даних щодо результатів міжнародних навчальних програм: готові курси, тренери, навчально-методичні матеріали 4. Створення баз даних наукових та дисертаційних досліджень: теми, автори, кафедри, керівники ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців”
Показники затверджених видатків ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців” Діяльність 2006 тис.грн 2006 тис.грн. Фундаментальні дослідження 2621,5 38181,0 Прикладні розробки 3307,1 Аспірантура 4530,0 Докторантура 1929,0 Підготовка магістрів державного управління 25793,9 Підвищення кваліфікації 2412,1 2412,1
Дефіцит професійних кадрів 5% при підвищенні кваліфікації один раз на 5 років ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців” Потребували підвищення кваліфікації у 2005 р. 71 805 осіб (20% від усіх працюючих в органах влади) Пройшли підвищення кваліфікації у 2005 р. 52 572 особи (73,2% від тих, хто мав би її підвищити) Дефіцит професійних кадрів в органах державної влади та місцевого самоврядування 19 233 особи (5% від усіх працюючих в органах влади)
Дефіцит професійних кадрів 25% при підвищенні кваліфікації один раз на 5 років з урахуванням 20% плинності кадрів ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців” Реальна сукупна потреба у щорічному підвищенні кваліфікації 144 269 осіб (40% від усіх працюючих в органах влади) Пройшли підвищення кваліфікації 52 572 особи (36,4% від тих, хто мав би її підвищити) Дефіцит професійних кадрів в органах державної влади та місцевого самоврядування 91 697 осіб (25% від усіх працюючих в органах влади)
Дефіцит професійних кадрів 55,4 % при підвищенні кваліфікації один раз на 2 років з урахуванням 20% плинності кадрів ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців” Реальна сукупна потреба у щорічному підвищенні кваліфікації 251 317 осіб (70% від усіх працюючих в органах влади) Пройдуть підвищення кваліфікації за старою системою 52 572 особи (20,9% від тих, хто мав би її підвищити) Реальний дефіцит професійних кадрів в органах державної влади та місцевого самоврядування 198 745 осіб (55,4% від усіх працюючих в органах влади)
НАША СТРАТЕГІЯ: СТАН СЬОГОДНІ ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців” ПРІРВА між потребами нової демократичної суспільно-політичної системи та невідповідним механізмом державного управління ВІДСУТНІ демократичні інституційні стандарти державної служби ЛИШЕ ПОЛОВИНА державних службовців проходить хоча б якесь навчання новопризначені ВЗАГАЛІ не проходять ніякого професійного навчання після призначення фінансування на підвищення кваліфікації в 10 разів менше, ніж у країнах розвиненої демократії існуючі засади фінансування перетворюють усіх у дурнів або в злодіїв
НАША СТРАТЕГІЯ: БАЖАНЕ МАЙБУТНЄ ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців” ДЕМОКРАТИЧНІ інституційні стандарти щоденної професійної діяльності державних службовців щодо підготовки рішень та надання послуг “ЗОЛОТИЙ РЕЗЕРВ” – цільова підготовка вищих керівних кадрів РЕГУЛЯРНЕ підвищення кваліфікації всіх державних службовців КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНА на міжнародному ринку програма МПА (“Магістр публічної адміністрації”) НАЯВНІСТЬ нормативних дисциплін в усіх ВНЗ з публічної політики, демократичного державного управління та європейських справ АКТУАЛЬНІ дослідження державної політики, експертно-аналітичний супровід діяльності Президента України Фінансування, що МОТИВУЄ залучення найкращих фахівців та отримання найкращих результатів
НАША СТРАТЕГІЯ: ПРІОРИТЕТИ РЕФОРМИ ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців” Запровадження демократичних інституційних стандартів професійної діяльності; Забезпечення експертно-аналітичного супроводу діяльності Президента України, вищих та центральних органів державної влади України; Упорядкування нормативно-правового забезпечення системи професійного навчання; Удосконалення фінансового забезпечення системи професійного навчання, зокрема обсягів і механізмів фінансування у відповідності до європейських стандартів; Створення професійної підготовки вищого керівного складу („Золотого резерву”); Запровадження регулярного підвищення кваліфікації державними службовцями; Розробка та запровадження підготовки професійного магістра публічної адміністрації (МПА); Науково-методичний супровід створення нормативних дисциплін з демократичного державного управління, публічної політики та європейських справ.
НАША СТРАТЕГІЯ: СТРУКТУРА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців” Факультет вищих керівних кадрів Центр дистанційного навчання Факультет вищих керівних кадрів «Золотий резерв» Інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів Інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів Регулярне підвищення кваліфікації Інститут проблем державного управління та місцевого самоврядування Інститут проблем державного управління та місцевого самоврядування Think tank для аналітико-прогнозного супроводу діяльності Президента України Факультети: денної, вечірньо-заочної, заочної форми навчання Факультети МПА 18 кафедр 7 навчально-наукових комплексів Інститути Адміністративні управління та відділи Адміністративні департаменти Департаменти Регіональні інститути Регіональні інститути Регіональні інститути
2.09.2006 2.10.2006 2.12.2006 7.12.2006 2.01.2007 Визначення експертів зацікавлених сторін для проведення консультації 1 варіант стратегії, проектів рішень, плану втілення Проведення консультацій Звіт про консультації Подання стратегії /політики, проектів рішень, плану втілення Конференція “Ціна нереформування” Підготовка стратегії/політики, проектів рішень, плану для кожної групи Стратегія /політика Проекти політичних рішень Календарний план втілення реформ у життя Стратегічні групи за пріоритетами реформи Обговорення документів Узгодження пропозицій Підготовка міжнародної конференції Обговорення стратегії/політики, проектів рішень, плану втілення Редагування документів 2 ЕТАП – “ПІДГОТОВКА ПОЛІТИЧНИХ РІШЕНЬ” ДОРОЖНЯ КАРТА “Модернізація системи професійного навчання державних службовців” Демократичні інституційні стандарти Експертно-аналітичний супровід Нормативно-правове забезпечення Фінансове забезпечення “Золотий резерв” Регулярне підвищення кваліфікації MПA Нові вимоги до системи освіти Втілення реформ
Схожі презентації
Категорії