X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Модель формування естетичного середовища

Завантажити презентацію

Модель формування естетичного середовища

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Щербань Ліна Григорівна учитель образотворчого мистецтва спеціаліст II категорії, Сумської спеціалізованої школи I-III ступенів №9

Слайд 2

МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО СЕРЕДОВИЩА В ЕСТЕТИЧНОМУ ВИХОВАННІ ПІДЛІТКІВ

Слайд 3

Одним із найважливіших засобів формування естетичної культури особистості є мистецтво, яке відображає дійсність в художніх образах і перетворює зовнішні культурні цінності в морально-естетичні надбання людини.

Слайд 4

Об’єкт дослідження – формування естетичного середовища учнів основної та старшої школи.

Слайд 5

Предмет дослідження – теоретико-методологічне забезпечення самореалізації творчих якостей учнів у процесі формування естетичного середовища.

Слайд 6

Мета дослідження – розробити, випробувати ефективність і практично впровадити модель теоретико-методологічного забезпечення самореалізації творчих якостей учнів у процесі формування естетичного середовища. Створити модель формування естетичного середовища в естетичному вихованні підлітків.

Слайд 7

«Кожен навчальний предмет так чи інакше містить естетичний елемент, передачу якого учням повинен мати на увазі вчитель". К. Д. Ушинський

Слайд 8

Слайд 9

Основними критеріями вихованості естетичної культури старшокласників визначено

Слайд 10

Джерела естетичного виховання підлітків

Слайд 11

Основні завдання естетичного виховання такі: 1) виховання в особистості почуття прекрасного; 2) формування умінь і навичок творити красу в повсякденному житті; 3) формування уміння відрізняти прекрасне від потворного; 4) формування уміння жити за законами духовної краси,

Слайд 12

Кінцева мета естетичного виховання — формування готовності людини до естетичної діяльності як важливого компонента естетичної культури. Існують різні види такої діяльності: • організація естетичного середовища, в якому живе, працює, вчиться, відпочиває людина;

Слайд 13

• конкретна творча діяльність в галузі мистецтва, літератури та ін.;

Слайд 14

• естетична виразність у навчальній, виробничій, побутовій діяльності;

Слайд 15

• виявлення естетичної культури у взаєминах із людьми.

Слайд 16

Завдання вчителя: - з допомогою різних форм роботи (бесіди, літературні години, вернісажі, літературні вітальні, виставки) знайомити дітей з шедеврами світового мистецтва; - навчити дітей сприймати прекрасне, уважно бачити і чути його; - показати (або представити) національну своєрідність та величезне значення світової та української культури (традиційні обряди як важливий фактор естетичного виховання); - закласти і розвивати поняття морально-естетичного порядку; - розвивати здібності до творчого мислення.

Слайд 17

Принцип діяльності програми: - гуманізм, проблемність, історизм; - диференційність; - краєзнавчий принцип (опанування культури та мистецтва рідного краю з максимальним використанням виховного потенціалу художньо-естетичного середовища). Основні напрямки діяльності: - інформаційний; - освітній; - культурно-просвітницький; - організація творчої та практичної діяльності; - інтелектуально-дозвільний; - рекламний.

Слайд 18

Реалізація методики має відбуватися за такими етапами: на першому – розвиватися потреби підлітків в естетичному сприйнятті навколишнього середовища; на другому – формуватися навички цілісного емоційно-естетичного світосприйняття; на третьому – має набуватися досвід естетичного оцінювання; на четвертому – активізуватися творчо-естетична діяльність підлітків.

Слайд 19

ФОРМИ РОБОТИ: виховні бесіди; виховні години; місячник художньо-естетичного виховання; виставки художніх робіт учнів; концертні програми; загальношкільні свята; відвідування учнями музеїв, театрів, виставок; робота гуртків художньо-естетичного спрямування; організація роботи гуртків за інтересами; залучення дітей до участі у шкільних, районних, міських конкурсах, фестивалях, виставках; сприяння поширенню учнівських робіт у засобах масової інформації; персональні виставки-презентації творчих робіт учнів; зустрічі з творчими людьми; залучення творчо обдарованих дітей до участі у шкільних заходах; ярмарок талантів; галерея дитячих робіт; заохочення обдарованих дітей (нагородження грамотами, подяками, дипломами, дошка відзнаки

Слайд 20

Таким чином, естетичне виховання підлітків в процесі навчальної діяльності можна розглядати як позитивно спрямований процес, що більш інтенсивно протікає в колективах і об'єднаннях, що займаються естетичною діяльністю.

Слайд 21

Слайд 22

Слайд 23

Дякую за увагу

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка