Інноваційні підходи у роботі з педагогічними кадрами
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Науково-методичний супровід професійного росту педагогів Заступник директора з навчально-виховної роботи Стельмашенко О.В. Канівська ЗОШ №4
Освіта – найвеличніше з усіх земних благ, але тільки тоді, коли вона найвищої якості. Інакше вона абсолютно даремна. Джозеф Кіплінг Ефективне функціонування системи освіти залежить від рівня кваліфікації педагогічних кадрів. Визначення вчителя ключовою фігурою оновлення школи спонукає адміністрацію та методичну раду школи систематично працювати над формуванням особистості вчителя, підвищенням його професіоналізму. Вирішення цих проблем сприяє науково-методичний супровід формування на всіх рівнях. Як показали результати роботи педагогів навчально-виховного закладу з напрямів: моніторингового дослідження якісних показників освітніх послуг серед випускників 9-х та 11-х класів з основних предметів, які забезпечують достатній рівень зовнішнього незалежного оцінювання, результативність роботи з обдарованими школярами, участь учителів у різновекторній науково-методичній роботі на шкільному, міському, обласному рівнях, вибороне 2-е призове місце шкільного методичного кабінету у міському конкурсі на кращий методичний кабінет у 2010-2011 навчальному році, педагоги нашої школи, адміністрація з гідністю витримують екзамен на конкурентоздатність
Конституція України Національно доктрина розвитку освіти Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» Державна національна програма «Освіта», «Вчитель» Моніторинг якості освіти «Дистанційна освіта» «Залучення медпрацівників до самостійної діяльності» «Удосконалення управління освітою» Методичні рекомендації до міста МОН молоді та спорту України від 24 червня 2011 р. № 1/9-493 щодо організації науково-методичної роботи у навчально-виховних закладах Теоретико-методична основа науково-методичного супроводу:
Залучення вчителів науково-методичної роботи різного рівня Моніторингове відстеження участі вчителів у інноваційних методичних заходах показало, що з кожним роком таких педагогів стає все більше, що істотно впливає на їх самореалізацію, ріст професійної майстерності. Моніторингове відстеження участі педагогів у методичних заходах: Роки Шкільний рівень Міський рівень Обласний рівень Всеукраїнський рівень Всього 2008-2009 33 12 5 2 57 2009-2010 36 14 7 4 61 2010-2011 42 16 8 7 73 2011-2012 22 12 6 12 52
Всеукраїнські педагогічні питання. (2009 р.) Волинець М.А., Захарова Л.О., Харченко Н.В., Стельмашенко О.В., Чернявська Т.Б. Обласна інтернет-конференція з питання залучення школярів до гурткової роботи (2010 р.) Стельмашенко О.В., Морозова Л.О. Обласний інтернет-семінар «Результативність роботи шкільного та методичного кабінету». (2011 р.) Чернявська Т. Б. Цифрові технології у вивчення історії (2011 р.) Гоголь О.В. Методика викладання предмету «Сходинки до інформатики у початковій школі».(2011 р.) Демченко К.І. Гуманізація та демократизація навчально-виховного процесу (м. Київ, 2009 р.) Харченко Н.В. Участь учня Саприги Романа у Всеукраїнських олімпіадах з біології та української мови (2012 р.) Участь учня 11-А класу Вовка Миколи у Всеукраїнському конкурсі «Збережемо пам'ять про подвиг» В умовах кредитно-модульної системи атестації педагогічних кадрів залучення педагогів до ефективної педагогічної діяльності служить обов’язковою умовою зміцнення і збереження сприятливих тенденцій у самовдосконаленні та самореалізації особистості педагога. Найбільш та результативними для педагогів були:
- любов до професії, дітей – 98%; - потреба в самовдосконаленні, самореалізації, самовияві, можливість отримати визнання в колективі – 78%; - приклад і вплив учительського середовища, колег, адміністрації – 68%; - моральне і матеріальне стимулювання – 22%. Моніторингове відстеження мотивації нововведень до формування вмінь впроваджувати нововведення:
Провідна ідея : науково - методичний супровід професійного зростання педагогів направлений на виконання Державних національних програм, орієнтованих на розвиток загальної середньої освіти. Завдання 1. Створення умов для без перервної освіти педагога, його кваліфікацій, набуття вмінь і навичок рефлексивної діяльності 2. Надання реальної допомоги вчителеві у професійному зростанні у впровадженні інноваційних методичних і технологій. 3. Виявлення перспективного педагогічного досвіду. 4. Відслідкування творчого зростання педагогів у відповідність до навчальних успіхів школярів. 5. Здійснення тісного взаємозв'язку методичної роботи з дослідно - експерементальною. 6. Сприяння розвитку комунікативних відносин між суб'єктами педагогічного процесу.
Моніторинг показника навченості учнів 11-А, 11-Б, 9-А, 9-Б класів з математики за 2010-2011 н.р., І семестр 2011-2012 н.р., контрольного вимірювання в лютому 2011-2012 н.р. Середній показник – 60,2 % Середній показник – 60,3 % Алгебра Учитель Хабарова М.М. Геометрія
Моніторинг показника навченості учнів 11-А, 11-Б, 9-А, 9-Б класів з української мови за 2010-2011 н.р., І семестр 2011-2012 н.р., контрольного вимірювання в лютому 2011-2012 н.р. Українська мова Середній показник – 68 % Українська література Середній показник – 70,3 % Учитель Небогіна Л.М.
Моніторинг показника навченості учнів 11-А, 11-Б, 9-А, 9-Б класів з історії за 2010-2011 н.р., І семестр 2011-2012 н.р., контрольного вимірювання в лютому 2011-2012 н.р. Середній показник – 71,6 % Учитель Острова Л.П. Середній показник – 67,5 % Учитель Гоголь О.В.
Робота з обдарованими учнями Кожушко Тетяна (економіка), 11-Б клас, нагороджена грамотою, вчитель Захарова Л.О. 2. Проценко Юлія (географія), 11-Б, ІІ місце, вчитель Захарова Л.О. 3. Фурманенко Дмитро (світова література), 11-А, ІІІ місце, вчитель Горбатенко Г.А. Мала Академія Наук
Переможці обласних олімпіад Предмет Прізвище, ім’я переможця Місце Клас Вчитель Географія Волинець Ярослав ІІ 9-А Волинець М.А Шатило Софія ІІІ 10-А Волинець М.А Проценко Юлія ІІІ 11-Б Захарова Л.О. Російська мова та світова література Конушева Каміла ІІІ 9 Незамай В.А. Екологія Шатило Софія ІІІ 10-А Володченко Т.С. Проценко Юлія І 11-Б Володченко Т.С. Хімія Шатило Софія ІІІ 10-А Білокінь Г.Й. Волинець Ярослав ІІІ 9-А Білокінь Г.Й. Біологія Саприга Роман І 8-А Козаренко Н.М. Волинець Ярослав ІІІ 9-А Козаренко Н.М. Проценко Юлія ІІ 11-Б Володченко Т.С. Математика Тютюнник Надія ІІ 10-Б Кулик Л.П. Українська мова ІІ міжнародний конкурс ім.. Т.Г. Шевченка серед учнівської та студентської молоді Саприга Роман І 8-А Даник А.В. Економіка Шатило Софія ІІІ 10-А Захарова Л.О.
Висновки Сучасний учитель повинен: — уміти і сам навчити учнів творчо опановувати знання, — застосовувати їх у конкретних навчальних і життєвих ситуаціях, — критично осмислювати здобуту інформацію, володіти вмінням і навичками саморозвитку, самоконтролю та самооцінки. Учитель має володіти всіма складовими професійної компетентності, зокрема когнітивно-технологічною, методичною, комунікативно-ситуативною, аутопсихологічною, кооперативною, валеологічною, загальнокультурною.
На даному етапі потребує зміни: мотивація професійного зростання та самовдосконалення; інтерес до змісту професійної діяльності педагогів; розуміння значущості загальної культури та ерудиції вчителя; самооцінка та прагнення до самореалізації; прагнення до професійного зростання. Основною ланкою в системі підвищення педагогічної майстерності є науково-методичний супровід, який забезпечує підготовку вчителів до здійснення інноваційної діяльності.
Схожі презентації
Категорії