X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Інформаційне повідомлення Порядок закінчення 2011-2012 н. р., проведення державної підсумкової атестації та підготовки до роботи за новим Державними стандартами початкової загальної освіти

Завантажити презентацію

Інформаційне повідомлення Порядок закінчення 2011-2012 н. р., проведення державної підсумкової атестації та підготовки до роботи за новим Державними стандартами початкової загальної освіти

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Ротфорт Д.В., методист Центру аналізу та прогнозування розвитку освіти КВНЗ “Харківська академія неперервної освіти”

Слайд 2

Лист МОНМСУ від 27.01.2012 р. № 1/9-61 «Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 н. р.»

Слайд 3

Навчальні заняття у 1–4 класах завершуються 25 травня ДПА у 4-х класах проводиться з 11 по 20 травня  із української мови та читання, математики. У навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин можуть підлягати атестації і результати навчальної діяльності з мови навчання (мова і читання).

Слайд 4

ДПА проводиться в усіх ЗНЗ відповідно до календарного планування на другому чи третьому уроці, окрім понеділка та п’ятниці В один день можна проводити атестацію лише з одного предмета На проведення атестації з кожного предмета відводиться 1 академічна година

Слайд 5

Державна підсумкова атестація у 4-х класах у 2011/2012 н. р. проводиться за збірниками, затвердженими наказами МОНмолодьспорт від 13.01.2012 №20 та №21 "Про надання грифа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України збірникам завдань для проведення державної підсумкової атестації"

Слайд 6

http://osvita.ua/school/materials/certification/16949/ Електронні версії збірників завдань та форми проведення державної підсумкової атестації учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2011/2012 навчальному році

Слайд 7

Слайд 8

Проблеми організації освітнього процесу з дітьми 5-річного віку в умовах загальноосвітнього навчального закладу Недостатній рівень нормативної компетентності педагогів ЗНЗ (з питань організації НВП) Низький рівень обізнаності педагогів ЗНЗ зі специфікою роботи з дітьми дошкільного віку Недостатнє навчально-методичне забезпечення груп при ЗНЗ Недостатня роз’яснювальна робота з батьками

Слайд 9

Слід відзначити Вчасне та організоване методичне забезпечення освітнього процесу з дітьми 5-річного віку (Балаклійський, Зміївський, Ізюмський, Жовтневий,Червонозаводський, Фрунзенський райони) Не забезпечено методичний супровід діяльності груп дітей 5-річного віку: Зачепилівський, Печенізький, Дзержинський, Київський, Ленінський, Московський райони)

Слайд 10

Лист МОНМСУ від 30.01.12 №1/9-66 “Щодо проведення Всеукраїнської акції «Дай руку, першокласнику!»” Приймання дітей до 1-го класу розпочинається з 1 квітня 2012 року. Прийом дітей до першого класу загальноосвітніх навчальних закладів здійснюватиметься відповідно до наказу МОН України від 07.04.2005 № 204 «Про прийом дітей до 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів»

Слайд 11

Співбесіда повинна включати виконання спеціальних діагностичних завдань для перевірки рівня загального розвитку дитини, її функціональної готовності до систематичного навчання. Не рекомендується перевіряти вміння читати, писати, рахувати тощо Особлива увага фізичному розвитку і фізичному вихованню дітей

Слайд 12

* Новий Державний стандарт початкової загальної освіти (затверджено Постановою КМУ від 20.04.11 №462) впроваджується з 1 вересня 2012 року

Слайд 13

Нові навчальні програми Затверджені наказом МОНМСУ від 12.09. 2011 №1050

Слайд 14

Підготовка вчителів початкових класів до впровадження у районах (містах) Харківської області

Слайд 15

Підручники для початкової школи Жодного підручника на сьогодні немає

Слайд 16

НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЕКТ “РОСТОК” Наша дитина і знала би, і вміла б, але біда в тому, що вона перш за все не хоче. Л.Виготський

Слайд 17

Мета проекту “Росток”: Формування здібностей до саморозвитку і самореалізації особистості на основі інтегративно-діяльнісного підходу до навчання і виховання.

Слайд 18

Інтегративно-діяльнісний підхід ІНТЕГРАЦІЯ ЗМІСТУ І МЕТОДІВ ОСВІТИ ТЕХНОЛОГІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО МЕТОДУ Нове вводиться не через передачу готового знання, а через самостійне “відкриття” його дітьми. (О.Я.Савченко) В ОСНОВІ: ІДЕЯ ВКЛЮЧЕННЯ УЧНЯ У АКТИВНУ ПІЗНАВАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Слайд 19

Включити в план засіданання РМО вчителів 4-х класів питання: Підготовка вчителів початкових класів до реалізації нових навчальних програм у 2012/2013 навчальному році: мовно-літературний напрям; природничо-математичний напрям. 2. Здоров’язбережувальні технології у початковій школі

Слайд 20

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка