Формування здоров’язберігаючого середовища в навчально-виховному процесі
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Височанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Харківської районної ради Харківської області «Формування здоров’язберігаючого середовища в навчально-виховному процесі» (Із досвіду роботи) Компанієць Маргарита Олексіївна, вчитель початкових класів 2013 р.
Етапи реалізації науково-методичної проблеми «Формування здоров’язберігаючого середовища в навчально-виховному процесі» І етап - опанування теоретичними основами, вивчення рекомендацій психолого- педагогічної науки (2010-2011 н.р.) ІІ етап - освоєння методики реалізації проблеми (2011-2012 н.р.) ІІІ етап - створення власного досвіду роботи (2012-2013н.р.) ІV етап - дослідження результатів роботи (2013-2014 н.р.)
Мета системи роботи: – розглянути і виявити всі можливі шляхи формування відповідального відношення даного класу до свого здоров’я; забезпечти учням можливість збереження здоров’я за період навчання у школі; сформувати у школярів необхідні знання,уміння та навички по здоровому способу життя; навчити використовувати отримані знання в повсякденному житті.
Рейтинг патологій здоров’я школярів: 1 місце Порушення постави 2 місце Нервово-психічні розлади 3 місце Захворювання органів травлення 4 місце Порушення гостроти зору За період навчаня в школі число здорових дітей зменшується в 4 рази
Шкільні фактори ризику: 1.Незадовільні умови навчання. 2.Нераціональна організація навчального процесу. 3.Низька рухова активність. 4.Невідповідність методик і змісту навчання віковим та індивідуальним особливостям учнів. 5.Інформаційні перегрузки 6.Низький рівень валеологічної компетентності вчителів
Впровадження курсу «Абетка харчування» Загальні розділи предмета «Природознавство» Теми уроків та практичних робіт предмета «Природознавство» Теми курсу «Абетка харчування» Жива природа Рослини – живі організми, джерело поживних речовин і кисню на землі Зернові продукти: хлібні вироби, макарони, крупи.Вітамінна родина Жива природа Тварини – живі організми Високоцінні харчові продукти: м’ясо, риба, яйця, жири Людина – живий організм Органи травлення. Їх значення. Гігієна харчування Здорове харчування – свідомий вибір кожної людини У природі все взаємопов’язано Моделювання взаємозв’язків між неживою й живою природою Здорове харчування – свідомий вибір кожної людини
Модель випускника початкової школи: Самостійна дитина, що вміє ставити мету, планувати свою діяльність і виконувати її; дитина, аналізувати свої особисті дії, вчинки, активна дитина з високим рівнем пізнавальної, мовної, соціальної активності; здорова дитина, що володіє фізичним, психічним и духовним здоров’ям
Душа дитини – жовтий соняшник, До сонця тягнеться щомить, Та на душі тоді лиш сонячно, Коли нічого не болить. Коли дитина загартована, Здорова й сильна, не сумна, Тоді наука їй – як золото, А світ - як казка чарівна. Плекаймо, вчителі, той соняшник, Нехай здоровим він зроста, Обличчям тягнеться до сонечка, Корінням – вглиб землі вроста. Даючи знання, не відбирай здоров’я!»
Схожі презентації
Категорії