X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Формування здоров’язберігаючого середовища в навчально-виховному процесі

Завантажити презентацію

Формування здоров’язберігаючого середовища в навчально-виховному процесі

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Височанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Харківської районної ради Харківської області «Формування здоров’язберігаючого середовища в навчально-виховному процесі» (Із досвіду роботи) Компанієць Маргарита Олексіївна, вчитель початкових класів 2013 р.

Слайд 2

Етапи реалізації науково-методичної проблеми «Формування здоров’язберігаючого середовища в навчально-виховному процесі» І етап - опанування теоретичними основами, вивчення рекомендацій психолого- педагогічної науки (2010-2011 н.р.) ІІ етап - освоєння методики реалізації проблеми (2011-2012 н.р.) ІІІ етап - створення власного досвіду роботи (2012-2013н.р.) ІV етап - дослідження результатів роботи (2013-2014 н.р.)

Слайд 3

Мета системи роботи: – розглянути і виявити всі можливі шляхи формування відповідального відношення даного класу до свого здоров’я; забезпечти учням можливість збереження здоров’я за період навчання у школі; сформувати у школярів необхідні знання,уміння та навички по здоровому способу життя; навчити використовувати отримані знання в повсякденному житті.

Слайд 4

Рейтинг патологій здоров’я школярів: 1 місце Порушення постави 2 місце Нервово-психічні розлади 3 місце Захворювання органів травлення 4 місце Порушення гостроти зору За період навчаня в школі число здорових дітей зменшується в 4 рази

Слайд 5

Фактори,що впливають на здоров’я школярів:

Слайд 6

Порівняльна діагностика

Слайд 7

Порівняльна діагностика

Слайд 8

Шкільні фактори ризику: 1.Незадовільні умови навчання. 2.Нераціональна організація навчального процесу. 3.Низька рухова активність. 4.Невідповідність методик і змісту навчання віковим та індивідуальним     особливостям учнів. 5.Інформаційні перегрузки 6.Низький рівень валеологічної компетентності вчителів

Слайд 9

Слайд 10

ЕЛЕМЕНТИ ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ

Слайд 11

Впровадження курсу «Абетка харчування» Загальні розділи предмета «Природознавство» Теми уроків та практичних робіт предмета «Природознавство» Теми курсу «Абетка харчування» Жива природа   Рослини – живі організми, джерело поживних речовин і кисню на землі Зернові продукти: хлібні вироби, макарони, крупи.Вітамінна родина Жива природа Тварини – живі організми   Високоцінні харчові продукти: м’ясо, риба, яйця, жири Людина – живий організм   Органи травлення. Їх значення. Гігієна харчування Здорове харчування – свідомий вибір кожної людини У природі все взаємопов’язано   Моделювання взаємозв’язків між неживою й живою природою Здорове харчування – свідомий вибір кожної людини

Слайд 12

Модель випускника початкової школи: Самостійна дитина, що вміє ставити мету, планувати свою діяльність і виконувати її; дитина, аналізувати свої особисті дії, вчинки, активна дитина з високим рівнем пізнавальної, мовної, соціальної активності; здорова дитина, що володіє фізичним, психічним и духовним здоров’ям

Слайд 13

Фотоматеріали

Слайд 14

Душа дитини – жовтий соняшник, До сонця тягнеться щомить, Та на душі тоді лиш сонячно, Коли нічого не болить. Коли дитина загартована, Здорова й сильна, не сумна, Тоді наука їй – як золото, А світ - як казка чарівна. Плекаймо, вчителі, той соняшник, Нехай здоровим він зроста, Обличчям тягнеться до сонечка, Корінням – вглиб землі вроста. Даючи знання, не відбирай здоров’я!»

Слайд 15

ГАЛЕРЕЯ робіт учнів 3-Б класу

Слайд 16

Здоров’я- це сила, здоров’я-це клас. Хай буде здоров’я у Вас і у нас! Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка