X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Формування засобами історії освітньо – розвиваючого середовища для креативної особистості при вивчені історії та правознавства на основі сучасних педтехнологій

Завантажити презентацію

Формування засобами історії освітньо – розвиваючого середовища для креативної особистості при вивчені історії та правознавства на основі сучасних педтехнологій

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Досвід роботи вчителя історії та правознавства Кожушко Ольги Миколаївни Тема: “Формування засобами історії освітньо – розвиваючого середовища для креативної особистості при вивчені історії та правознавства на основі сучасних педтехнологій”

Слайд 2

Кожушко Ольга Миколаївна Закінчила Чернігівський Державний педагогічний інститут ім. Т.Г. Шевченка у 1987 р. Стаж роботи: 25 роки. Працюю вчителем історії та правознавства в ЗШ № 1 м. Зеленодольська Категорія: “Спеціаліст вищої категорії” Звання: “Старший учитель” Стаж роботи: 25 роки

Слайд 3

Слайд 4

Основою вивчення історії та правознавства в школі є: Закласти основи системи правових поглядів і переконань; Ознайомити учнів з основами конституційного ладу України; Поглибити знання учнів про походження, типи та формування держави; Формувати навички правомірної поведінки, навчити учнів відповідно до норм права діяти в типових життєвих ситуаціях; Виховувати в учнів переконання в необхідності дотримання законів;

Слайд 5

Завдання історичної освіти та вчителя історії і правознавства на сучасному етапі: Формування історичних знань як основи світоглядних позицій учнів. Розвиток індивідуального історичного мислення учнів, що передбачає загальн розуміння історичного процесу. Формування позитивних мотивів до активної участі у суспільному житті.

Слайд 6

Засвоєння учнями навчально – історичної інформації (фактів, хронології, біографій, історичних осіб, географії, термінів). Розуміння учнями єдності історичного процесу в його багатоманітності. Набуття учнями вміння визначати історичні події, явища, процеси, які мають вирішальний вплив на цивільно – культурний розвиток.

Слайд 7

Цілі розвитку тисячоліття для України: Забезпечення якісної освіти впродовж життя Подолання бідності Сталий розвиток довкілля Поліпшення здоров’я матерів та зменшення дитячої смертності Обмеження поширення Віл-інфекції/СНІДу та туберкульозу і започаткування тенденції до скорочення їх масштабів Забезпечення гендерної рівності

Слайд 8

Нормативна база Державний стандарт базової і повної середньої освіти. Концепція загальної середньої освіти. Концепція профільного навчання в старшій школі. Права й обов‘язки педагогічних працівників Про Типові правила внутрішкільного трудового розпорядку

Слайд 9

Громадянське виховання Я – громадянин демократичного суспільства Я вмію робити правильний вибір в конкретних життєвих ситуаціях Я знаю свої права, вчусь їх захищати і поважаю права інших людей Я знаю правила поведінки в небезпечних ситуаціях, умію протистояти будь – яким формам насилля Я готовий активно використовувати своє виборче право Я маю свою точку зору і не боюся висловлювати свої думки Я знаю свої обов‘язки і готовий їх виконувати

Слайд 10

П р а в о в а д е р ж а в а Це держава, в якій юридичними засобами реально забезпечено максимальне здійснення, охорону і захист основних прав та свобод людини і громадянина Основні ознаки 1. Верховенство права в регулюванні суспільних відносин та управлінні державними справами, верховенство правових законів держави над політикою, політичною й фізичною силою держави. 2.Розподіл суверенної державної влади, яка належить народу, на законодавчу, виконавчу і судову. 3.Верховенство громадянського суспільства над державою та її апаратом 4.Юридичне закріплення і фактичне забезпечення основних прав, свобод та обов’язків людини й громадянина в конституції та законах держави. 5. Взаємоповага і взаємо відповідальність особи й держави за принципом: як держава ставиться до своїх громадян, так і громадяни ставляться до держави. 6. Громадянину дозволено робити все, що не заборонено законом, а державі та її посадовим особам - лише те, що дозволено законом. 7.Діалектичне поєднання форм представницької й безпосередньої демократії, демократичний плюралізм і гласність, діяльність політичних партій та громадських організацій в рамках конституції й законів. 8. Високий рівень правосвідомості, політичної, правової та моральної культури державної влади і громадян.

Слайд 11

Слайд 12

Формування засобами історії освітньо – розвиваючого Середовища для креативної особистості при вивчені Історії та правознавства на основі сучасних педтехнологій К р е д о: “Любити те, що викладаєш, любити тих, кому викладаєш” З н а х і д к и : опорні таблиці, конспекти; узагальнюючі схеми-пам'ятки

Слайд 13

Слайд 14

Тиждень правових знань

Слайд 15

Слайд 16

Метод історичної конви Тема: Велика Французька революція кінця ХVІІІ ст. Мета: визначати основні суперечності у французькому суспільстві, визначати основні положення “Декларації прав людини і громадянина” основні поняття: “революція”, “Генеральні штати”, “якобінці”, “жирондисти”, “монтаньяри”, “фельяни”, “інтервенти”. вміння встановлювати причинно – наслідкові зв‘язки між історичними фактами і подіями, вплив історичних постатей на розвиток подій. Початок революції: 14 листопада 1789 – початок революції, взяття Бастилії. Закінчення революції: 9 листопада 1799 – Термідоріанський (18 Брюмера VІІІ рік Революції) режим, прихід до Влади Наполеона Бонапарта. Хід революції 1.Соціально – економічне і політичне становище у Франції: Засилля абсолютної монархії Король міг запроваджувати і збирати будь – які податки Видавати і скасовувати закони Оголошувати війну та укладати мир Вирішувати всі адміністративні і судові справи. Людовік ХІV – “Держава – це я!”

Слайд 17

Стани Духовенство – 130 тис. Дворянство – 300- 400 тис. Все інше населення – 22 млн. Принцип голосування у Генеральних штатах: Один стан – один голос 2.10 серпня 1792 – Повалення монархії та встановлення республіки 2 червня 1793 – Якобінська диктатура Постаті: Роберт Марат Шометт, Ебер. 27 липня 1794 – 9 листопада 1799 – Термідоріанський режим. Закінчення революції. Результати: Ліквідовані стани Встановлено республіку Відкрито шлях до капіталізму Всі люди рівні – “Декларація прав людини та громадянина”.

Слайд 18

Форма права Галузь права Інститут права Норма права (регулює однорідні (сукупність нормативно- (сукупність суспільно правові правових документів) поведінки) відносини) -Конституція України -гіпотеза -Конституційне -Кодекс (умова) Адміністративне -Нормативні документи -диспозиція Трудове з даної галузі (порушення Житлове умови) Сімейне -Санкція Земельне (результат Фінансове покарання) Кримінальне Екологічне

Слайд 19

Економічна політика радянської влади Воєнний комунізм НЕП Модернізація 1918-1920 1921 – 1928(9) 1928(9) – 1940 1.Продрозверстка 1.Продподаток Соціалізм -мінімум -зерновий П‘ятирічка -хлібозаготівлі -овочевий План побудови соціалізму -продзагони -грошовий 1.Індустріалізація 2.Розподіл землі 2.Стала земля 2.колективізація Відміна ТГВ 3.Відновлення ТВГ 3.Культ революції 3.Зрівняльна зарплата 4.Відробіткова зорплата 4.національне питання Голодомор 1921 – 1923рр.

Слайд 20

Метод проекту “Асоціативний кущ”

Слайд 21

Державна влада Виконавча влада Законодавча влада Судова влада Президент Кабінет Міністрів Верховна влада Конституційний суд Обласні суди Районні суди Верховна влада

Слайд 22

Слайд 23

Учительський колектив ЗШ № 1 м Зеленодольська

Слайд 24

Участь у районних та шкільних олімпіадах Кожного року учні, учасники предметних олімпіад з правознавства, є переможцями районних предметних олімпіад: 2003р. – Ткаленко Олександр (ІІ місце); 2005р. – Фертик Вікторія (ІІ місце); 2006р. - Фертик В. Переможниця правового брейн-рингу “Найрозумніший”; 2006р. – Мордюк Влада (ІІІ місце); 2005р. - Ткаленко Олександр нагороджений премією “Обдаровані діти України” в номінації “Суспільні науки” 2011 – 2012 – Сковородка Н. (ІІ місце), Панасюк А. (ІІ місце) Навчаються на юридичних факультетах ВУЗів: Катюха В., Дахно В., Чайка М., Христич В.

Слайд 25

Моніторинг навчальних досягнень учнів з історії України, всесвітньої історії та правознавства

Слайд 26

Я пам‘ятаю, як ще перший раз Несміливо прийшов у п‘ятий клас. Ніби незвично пролунав дзвінок, На перший той історії урок. Ввійшла вона – вродлива, молода – Заговорила ніби джерельная вода. Всміхнулась тепло і привітно – Й одразу в душах стало світло… Урок її з нетерпінням я чекав, Бо скільки пізнать за урок я встигав! Уважно вслухався я в кожне слово, Вбираючи перла добра і любові. Була вона кожному вчителька й мати. Й від щирого серця Вам хочу сказати: “вчителька мила, бутьте здорові. Прийміть найтепліші слова поваги й любові. Спасибі за мудрість, увагу, терпіння. Добра Вам і щастя, удач і везіння”. Ткаленко О. 6-Б кл.

Слайд 27

Участь у конкурсі “Вчитель року” , 2007 рік

Слайд 28

Нагороди

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка