X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Формування у школярів мотивації до успіху в навчанні

Завантажити презентацію

Формування у школярів мотивації до успіху в навчанні

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Формування в учнів мотивації до успіху в навчанні ІЛЛІНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ: ЦОЙ І.Ф.

Слайд 2

УСПІХ = З + Мд + С де  З - здібності        Мд - мотивація досягнення       С - ситуація ( сприятливі обставини тощо).

Слайд 3

МИ ЗАХОПЛЮЄМОСЯ НАШОЮ НАУКОЮ АЛЕ ЯК ЗАРАЗИТИ МОЛОДЬ ЦИМ ЗАХОПЛЕННЯМ? ЗВИЧАЙНИЙ У ЦИХ ВИПАДКАХ МЕТОД - ЗДИВУВАТИ, ВРАЗИТИ. ПРОБЛЕМА В ТОМУ, ЩО ЛЮДИНУ НЕ МОЖНА ЗДИВУВАТИ, ЯКЩО ВОНА НЕ ЗНАЙОМА З ЦІЄЮ СИТУАЦІЄЮ, У ЯКУ ВАШ СЮРПРИЗ ВНОСИТЬ ВИРІШАЛЬНІ ЗМІНИ. АЛЕ В КОЖНІЙ СФЕРІ ДЛЯ НОВАЧКА МОЖНА ЗНАЙТИ ЗАХОПЛИВИЙ, ПОВЧАЛЬНИЙ БІК СПРАВИ Й ПОДАТИ ЇЇ У ФОРМІ, ЩО ВИКЛИЧЕ ГОСТРИЙ ІНТЕРЕС. ЦЕ НЕ КОЖНОМУ ДАНО, АЛЕ В ЦЬОМУ ПОЛЯГАЄ “СЕКРЕТ МИСТЕЦТВА ЛЕКТОРА” (КАРЛ ДАРРОУ). ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ: ЦОЙ І.Ф.

Слайд 4

створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини дати можливість кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ: ЦОЙ І.Ф. Головна мета діяльності вчителя усвідомлення своїх здібностей віри у власні сили 

Слайд 5

ЗАВДАННЯ ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ: ЦОЙ І.Ф.

Слайд 6

Ситуація успіху – це те, що може організувати вчитель для успішного навчання учня і досягнення ним радості. ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ: ЦОЙ І.Ф.

Слайд 7

В. О. Сухомлинський «У наших школах не повинно бути нещасливих учнів, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні — єдине джерело внутрішніх сил учня, які породжують енергію для долання труднощів, бажання вчитися». ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ: ЦОЙ І.Ф.

Слайд 8

В. Шаталов «Ти можеш!» - Повинен нагадувати вчитель учню. «Він може!» - Повинен нагадувати колектив. «Я можу!» - Повинен повірити в себе учень. ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ: ЦОЙ І.Ф.

Слайд 9

Мотивація успіху у навчанні на уроці І етап ІІІ етап Мотивація початку роботи, первинна мотивація Мотивація виконання роботи, закріплення і підсилення первинної мотивації. Мотивація завершення уроку (результативність, постановка цілей на майбутнє) ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ: ЦОЙ І.Ф. ІІ етап

Слайд 10

Етап первинної мотивації створення пізнавальних інтересів учнів, які викликають позитивні дії та настрій — образність, цікавість, здивування, моральні переживання; незвична форма подання матеріалу, що викликає здивованість в учнів; внесення мотиву, який показує дитині заради чого, кого здійснюється ця діяльність, кому буде добре після виконання ; використання вчителем навмисно зроблених помилок з метою привернути увагу учнів, звернення до них за допомогою, що пробуджує почуття гідності (знайшов помилку вчителя), стимулює бажання вчитися; цікаві приклади, досліди, парадоксальні факти, історичні екскурсії; ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ: ЦОЙ І.Ф.

Слайд 11

*

Слайд 12

Чи знаєте ви, що Шарль Перро, автор «Червоної Шапочки», написав казку «Любов циркуля і лінійки»? Наполеон Бонапарт писав математичні роботи і один геометричний факт називається «Задача Наполеона»? одна з кривих ліній називається «Локон Аньєзі» на честь першої у світі жінки-професора математики Марії Гаетани Аньєзі? Л. М. Толстой, автор роману «Війна і мир», писав підручники для початкової школи і, зокрема, підручник арифметики? одна з мов програмування називається Ада на честь Ади Лавлейс, однієї з перших програмісток, яка працювала з математичними машинами і була дочкою відомого англійського поета Джорджа Байрона? квітку гортензію назвали на честь Гортензії Лепот, відомої обчислювальниці, що складала математичні таблиці? Вона привезла цю квітку з Індії. англійський математик Дж. Сильвестр написав сонет «Небесна муза», який він присвятив першій російській жінці-математику Софії Василівні Ковалевській? ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ: ЦОЙ І.Ф.

Слайд 13

Етап закріплення і посилення мотивації неочікувана радість - це почуття задоволення від того, що результати діяльності учня перевершили його очікування;   радість пізнання – це радість пізнання нового. Пізнання опирається на самоосвіту й самопізнання. диспут - базується на обміні думками між учнями, вчителями й учнями, що вчить їх мислити самостійно, розвиває здатність до виваженої аргументації та поважання думки інших. еврика - передбачає створення умов, за яких учень, виконуючи навчальне завдання, несподівано для себе доходить висновку, який розкриває раніше йому невідомі можливості. ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ: ЦОЙ І.Ф.

Слайд 14

Багато наших односельців, займаючись підсобним господарством, реалізовують на продуктових ринках яйця курячі, м ясо птиці (гусей, курей, качок, індиків) 200 штук – середня кількість яєць, які можна одержати від однієї куриці. 56 штук – середня кількість курей на подвір ї одного господаря. 2,5 кг – середня вага однієї куриці 4,8 кг – середня вага однієї гуски 10 кг – середня вага однієї індички 60 % - середній вихід молодняка птиці з інкубатора 80 курячі, 55 качиних, 48 гусячих штук яєць – ємкість одного домашнього інкубатора

Слайд 15

Слайд 16

ДП ДГ “Асканія-Нова” та місцеві фермери спеціалізуються на вирощуванні зернових культур 2000 га – площа, засіяна озимою пшеницею 10000 га – площа, засіяна яровою пшеницею 5 000 га – площа, засіяна ячменем 28 ц з га – середня врожайність пшениці 35 ц з га – середня врожайність ячменю 560 т – кількість зерна, реалізована населеню 850 грн – ціна за 1 тону зерна

Слайд 17

Слайд 18

Одним із напрямків діяльності науково-дослідного інституту тваринництва “Асканія-Нова” є селекційна роботою у галузі вівчарства. Так станом на вересень місяць 2010 року: 17,6 тисяч - чисельність маток у базових господарствах, 58,6 кг - середня жива вага вівці 3,6 кг – середня вага настригу митої вовни з однієї вівці.

Слайд 19

Слайд 20

Слайд 21

1 2 6 4 5 3 6 3 5 4 2 1

Слайд 22

А Б В Г Д 1 2 3 4 5

Слайд 23

Слайд 24

Слайд 25

Слайд 26

Слайд 27

Слайд 28

ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ: ЦОЙ І.Ф.

Слайд 29

Слайд 30

Слайд 31

Слайд 32

Слайд 33

Етап завершення уроку Найвищих результатів досягають ті учні, у яких учитель позитивно оцінює навіть незначні успіхи. Важче навчатися тим, кому вчитель лише вказує на помилки та недоліки, і кого дуже рідко хвалить. І, звичайно, найнижча успішність у тих дітей, яким учитель взагалі не повідомляє про їх успіхи на уроці

Слайд 34

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка