Формування творчого потенціалу дитини
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Донецький ІППО Відділ освіти Красноармійської міської ради кабінет дошкільної освіти Формування творчого потенціалу дитини Збірник методичних та довідкових матеріалів м.Красноармійськ, 2009р.
Підготовлені матеріали, педагогічним колективом дошкільного навчального закладу №6 “ Сонечко” м. Красноармійська, базуються на результатах роботи експериментального майданчика з проблеми “ Забезпечення інтегрованого підходу до формування екологічної культури дошкільників засобами флористики та дизайну”.
Метою створення даного посібника став пошук шляхів забезпечення життєвої компетентності дитини-дошкільника через спілкування з природним довкіллям. Реалізація творчого проекту “ Запросимо весну у гості ”- одна із форм роботи
Серед різноманітності педагогічних технологій, що вводяться в педагогічний процес, зупинили свій вибір на методах та формах роботи, що сприяють еколого естетичному розвитку дошкільників, перевагу віддали – навчанню основам флористики та фітодизайну, починаючи з раннього віку.
Базова програма розвитку дитини дошкільного віку “ Я у Світі ” орієнтує нас на забезпечення розвитку особистості дитини, визначення виняткової ролі її власної активності , виховання гармонійного розвитку з природним довкіллям. Тому і формування екологічної свідомості у дошкільників розпочали з налагодження тісніших контактів з природою, вироблення інтересу та практичних навичок до пізнання її таємниць, розвитку позитивних переживань, узагальнень, емоційних оцінок сприйняття краси навколишнього.
В контексті завдань БК – природа залишається не лише могутнім колодязем пізнання і виховання людини, але і джерелом здоров’я та естетичної насолоди. У підготовці та проведенні народних свят беруть участь усі
Формуванню у дітей гармонійних відносин з живою природою та навколишнім сприяють щоденні спостереження, милування, догляд за рослинами, створення ” острівків краси”, проведення дослідницької роботи і не тільки…
… із вирощеного та зібраного флористичного матеріалу оформляємо як об'ємні так і площинні композиції, прикрашаємо ними інтер'єр кімнати, а ще така робота сприяє зародженню основ філософського мислення, набуття навичок спілкування .
У розробках методичного та підборі довідкового матеріалів, постаралися внести своє бачення у залучення дошкільників до посильних для їхнього віку природоохоронних справ, дослідницько-пошукової роботи, участі у оформленні інтер’єру та екстер’єру.
В збірці матеріалів пропонуємо цікаві, на наш погляд, форми роботи з дітьми та дорослими : - знайомство з проектуванням, - залучення до оранжування - створення квіткових композицій в стилі « Пен-трей » (сад на підносі), “ Пот-ет ” (клумба на підносі ), висаджування тюльпанів, гіацинтів, вирощування розсади ,
- складання букетів з живих квітів , - створення в кімнаті «острівків краси » з живих рослин, - збір фольклорного матеріалу , - екскурсії, бесіди, - милування красою зелених насаджень, вдихання чарівних ароматів, визначення ролі лікарських рослин для здоров’я людини. “ Їжачок-хитрячок ” – квіткова композиція
Лікарські рослини можна вирощувати не лише на городі чи у квітнику, але і в куточку природи, композиційно оформивши їх у стилі «Пен-трей». Знання дітей базуються, в першу чергу, на рослинному світі України Проект “Лікарські рослини” - середня група
До оформлення квітників залучаємо і дітей , і батьків. Всю роботу розпочинаємо ще восени (збір матеріалу, підготовка землі), продовжуємо взимку і весною (вирощуємо розсаду, збираємо фольклорний та етнографічний матеріал), а влітку - доглядаємо та милуємося красою рідного краю.
Матеріали, що представлені в збірці допоможуть вихователям, батькам і студентам , в організації продуманої, змістовної роботи з дітьми та проведенні власного дозвілля.
Дивлячись на прекрасне і слухаючи про прекрасне людина покращується … Від красивих образів ми перейдемо до красивих особистостей. Від красивих думок – до красивого життя. До абсолютної краси . Платон. Усіх, кого зацікавила тема – запрошуємо до спілкування.
Схожі презентації
Категорії