Дистанційне навчання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Історія виникнення ДН кореспондентське навчання Заклад освіти Студент 1836 р. Університет Лондона 1892 р. Університеті Чикаго 1911 р. Університеті Квінсленда 1920 р. заочне навчання в СРСР
Історія виникнення ДН початок 1970-х років на Заході вживають термін дистанційне (на відстані) навчання Заклад освіти Студент Навчальний матеріал Навчальний матеріал
Структура дистанційного навчання Дистанційне навчання - багатовимірна система процесів навчання і зв’язку (За теорією автономії та незалежності Рудольфа Елінга)
Сучасні теорії ДН теорія реінтеграції актів викладання і вивчення Десмонда Кігена, теорія еквівалентності дистанційного навчання Майкла Сімонсона та Дага Шейла, тривимірна теорія дистанційного навчання Джона Вердьюіна та Томаса Кларка.
Концепція ДО в Україні 20 грудня 2000 року Постанова МОН України Дистанційна освіта - це форма навчання, рівноцінна з очною, вечірньою, заочною та екстернатом, що реалізується, в основному, за технологіями дистанційного навчання.
Недоліки ДН на сучасному етапі обмеженість прямого контакту з викладачем і колегами-слухачами; відсутність розвитку уміння чути й розуміти партнера, проявляти толерантність і делікатність у стосунках; недостатній рівень володіння комп’ютерною технікою, навичками роботи в Інтернеті, використання інтерактивних технологій навчання; не сформованість навичок самоосвіти, саморозвитку, саморегуляції, рефлексії; складність у розробці навчальних програм, підручників, посібників, недостатня варіативність; непідготовленість вчителів до упровадження дистанційного навчання
Схожі презентації
Категорії