Дистанційна освіта – сучасний спосіб формування інформаційної культури
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Нормативно-правова база Постанова КМУ "Про затвердження Державної програми "Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці" на 2006-2010 роки" від 7 грудня 2005 року № 1153 Постанова Верховної Ради України "Про затвердження Завдань Нацiональної програми iнформатизацiї на 2006-2008 роки" № 3075-IV від 4 листопада 2005 року Рішення Колегії Міністерства освіти і науки України "Про стан і перспективи розвитку дистанційного навчання в Україні" від 23 червня 2005 року Наказ Міністерства освіти і науки України від 21 січня 2004 року № 40 "Про затвердження Положення про дистанційне навчання“
Нормативно-правова база Постанова Кабінету міністрів України від 23 вересня 2003 року № 1494 "Про затвердження Програми розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки", м. Київ Наказ Міністерства освіти і науки України від 07 липня 2000 року № 293 "Про створення Українського центру дистанційної освіти“ "Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні" від 20 грудня 2000 року Указ Президента України "Про заходи щодо розвитку національної складової глобальної інформаційної мережі Інтернет та забезпечення широкого доступу до цієї мережі в Україні" 31 липня 2000 року № 928/2000 Закон України "Про Національну програму інформатизації" від 4 лютого 1998 року № 74/98-ВР
Етапи впровадження дистанційної додаткової освіти в гімназії Етап Навчальний рік Зміст роботи Підготовчий 2001/2002 Формування творчої групи вчителів з вивчення проблем дистанційного навчання школярів. Курсова підготовка вчителів в Проблемній лабораторії дистанційного навчання НТУ «ХПІ» Навчальний 2002/2003 2003/2004 Курсова підготовка вчителів в ПЛДН НТУ «ХПІ». Участь учнів в дистанційних проектах. Проведення спільно з ПЛДН дистанційних проектів для школярів України в середовищі Web-класу НТУ «ХПІ». Участь у міжнародній конференції ІТО-2002 (м. Москва)
Етапи впровадження дистанційної додаткової освіти в гімназії Етап Навчальний рік Зміст роботи Пробний (формуючий) 2004/2005 2005/2006 Добір та апробація дистанційних курсів, методичних розробок та дидактичних матеріалів Експеримен-тальний 2006/2007 2007/2008 Апробація навчальних курсів для старшокласників у дистанційній елітарній школі «Фізик-інформатик» Діагностичний 2008/2009 Анкетування та опитування учасників дистанційного навчального процесу. Вимірювання впливу середовища дистанційного навчання на навчальні досягнення учнів та формування в них потреби навчання протягом життя. Участь учителів у міжнародній науковій конференції MicroCAD-2009
Етапи впровадження дистанційної додаткової освіти в гімназії Етап Навчальний рік Зміст роботи Узагальнюючий 2009/2010 Узагальнення та опис підсумків діагностичного етапу. Розроблення науково-методичної бази даних дистанційного навчання. Розроблення моделі використання дистанційної освіти в формуванні системи додаткового освітнього простору учнів гімназії в середовищі moodle. Участь у вебінарах та конференціях з питань впровадження дистанційної освіти школярів
Дистанційні курси для школярів Дистанционная элитарная школа «Физик-информатик» 1. Основы Интернет. 2. Геометрия. Планиметрия. 3. Практический курс психологии 4. Временные формы глагола в английском языке 5. Уроки цікавої математики 6. Основи дистанційного навчання 7. Українознавство http://dl.kpi.kharkov.ua
Дистанційні курси для школярів Дистанционная элитарная школа «Физик-информатик» 8. Уроки математики 9. Что мы знаем о холоде 10. Основи информатики 11. Cпілкуємося українською 12. Технологии веб-дизайна для школьников 13. Ділова українська мова та культура спілкування 14. Сучасна українська література для старшокласників http://dl.kpi.kharkov.ua
Інформація щодо участі учнів Харківської гімназії № 1 в дистанційних курсах у 2010-2011 н.р. Навчались на дистанційних курсах – 32 учня Основи інформатики Психологія Цікава математика 10 клас 9 клас 8 клас Український фольклор Холод на службі людини Історія України 3 учня - 5 учнів - - 8 учнів - - - - 1 учень 1 учень 5 учнів - - 3 учня 2 учня 4 учня
Результативність участі учнів у курсі “Основи інформатики” Термін 28.02.2011 – 27.03.2011 Зареєструвалось – 14 учнів, з них систематично брали участь – 9 учнів (64%) Учнів 10-х класів – 3, учнів 9-х класів – 2, учнів 8-х класів – 4 За успішне виконання програми курсу отримали сертифікати: учнів 10-х класів -2, учнів 8-х класів -2 (44% учасників) Завдання, до яких виявлено найбільший інтерес – тести Завдання, до яких виявлено найменший інтерес – розробка кросвордів
Результативність вивчення курсу “Цікава математика” Прізвище, ім’я учня Оцінка за тему Проходження курсу Оцінка за тему Результат 1. Витрішко С. 8 (достатній рівень) систематично 8 (достатній рівень) залишився 2. Дубровська О. 8 (достатній рівень) систематично 10 (високий рівень) Підвищився 3. Крутько А. 12 (високий рівень) пройшов ½ курсу 12 (високий рівень) Стабільно високий 4. Мир А. 5 (середній рівень) систематично 6 (середній рівень) Підвищився в рамках рівня 5. Малиновський М. 7 (достатній рівень) систематично 8 (достатній рівень) Підвищився в рамках рівня 6. Малютін А. 9 (достатній рівень) систематично 10 (високий рівень) Підвищився 7. Толстокора О. 8 (достатній рівень) систематично 9 (достатній рівень) Підвищився в рамках рівня 8. Афанасьєв К. 8 (достатній рівень) Не викликав інтересу 8 (достатній рівень) Не підвищився
Проект «Гімназія дистанційної додаткової освіти» Метою проекту є комплексний і органічний розвиток учнів, створення умов для оволодіння учнями компетентностями, необхідними для освіти протягом життя, формування покоління, яке зможе скоріше адаптуватися в світі інформації, застосовувати набуті навички роботи з інформацією в будь-якій сфері діяльності, підвищення якості освіти учнів гімназії
Переможець конкурсу-захисту на кращу модель інформатизації закладу освіти 2010 року в номінації «Школа дистанційного навчання»
Схожі презентації
Категорії