ВПЛИВ КОМП’ЮТЕРА НА ПСИХІКУ ДИТИНИ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Позитив Можливість вибору стратегії, поведінки або самонавчання; формування ділової мотивації; розвиток логічного оперативного мислення; уміння прогнозувати; можливість експериментувати; формування абстрактного мислення; акуратність; точність; раціональність; організованість.
Негатив Положення сидячи протягом тривалого часу; електромагнітне випромінювання; перевантаження суглобів кистей рук; підвищене навантаження на зір; стрес у разі втрати інформації; порушення мовлення; імпульсивність; ситуативність поведінки; відсутність ініціативи; несамостійність; стереотипність мислення; слабка орієнтованість на майбутнє.
Комп’ютерні ігри розвивають у дитини: швидкість реакції; дрібну моторику рук; візуальне сприйняття об’єктів; пам’ять і увагу; логічне мислення; зорово-моторну координацію
Комп’ютерні ігри вчать дитину: класифікувати й узагальнювати; аналітично мислити в нестандартній ситуації; досягати своєї мети; удосконалювати інтелектуальні навички
ОЗНАКИ РОЗВИТКУ КОМП’ЮТЕРНОЇ ЗАЛЕЖНОСТІ В ДИТИНИ: • їсть, п’є чай, робить уроки біля комп’ютера; • провів хоча б одну ніч біля комп’ютера; • прогуляв школу — сидів за комп’ютером; • приходить додому й відразу сідає за комп’ютер;
• Забув поїсти, почистити зуби (раніше такого не спостерігалося); • перебуває в поганому, роздратованому настрої, не може нічим зайнятися, якщо комп’ютер зламався; • конфліктує, загрожує, шантажує у відповідь на заборону сидіти за комп’ютером.
СПИСОК ОБІЦЯНОК БАТЬКАМ ВІД ДИТИНИ-КОРИСТУВАЧА КОМП’ЮТЕРОМ: 1. Я запитую дозволу батьків перед використанням комп’ютера. 2. Я тримаю свій пароль у таємниці від усіх.
3. Я відкриваю тільки ті повідомлення електронної пошти, які надійшли від знайомих. 4. Я завжди повідомляю батьків про наявні проблеми.
5. Я використовую комп’ютер максимум одну годину на день. 6. В Інтернеті я нікому не повідомляю свого імені й адреси. 7. Я обговорюю з батьками веб-сайти, які можна відвідувати.
Батьки можуть підтримати свою дитину, ознайомившись із сайтами, якими користуються їхні діти вдома, дізнатися про їхнє хобі або інші інтереси, пов’язані з мережею.
Пам’ятайте, що використання комп’ютера дитиною будь-якого віку повинно супроводжуватися постійною увагою і супроводом батьків. Тільки постійний контроль, довірливі стосунки між дитиною і батьками зможуть забезпечити виховання критичності мислення і можливість усвідомлення корисної та негативної інформації.
Схожі презентації
Категорії