Група “Ромашка”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Ромашка На стрункій високій ніжці Біля річки на лужку У косинці-білосніжці Стрів я квітоньку таку. Ясним оком жовтуватим Усміхнулася мені. Я хотів її зірвати, А бджола сказала: - Ні! (М. Познанська)
Наша група Юрченко Інна Андріївна, вихователь. В 1997 році з відзнакою закінчила Білоцерківське педагогічне училище за спеціальністю «Дошкільне виховання». Стаж роботи 14 років. Горбунова Аліна Юріївна, вихователь. В 2009 році закінчила Гуманітарно-педагогічний коледж за спеціальністю «Початкове навчання» і здобула кваліфікацію вчитель початкових класів, вчитель англійської мови в початкових класах. В2012 році закінчила Київську гуманітарну академію за напрямом підготовки «Філологія» та здобула кваліфікацію бакалавра з філології, вчителя англійської мови та зарубіжної літератури. Стаж роботи 3 роки. Крамар Валентина Іванівна, помічник вихователя. Стаж роботи в дитячому садочку 34 роки.
Чи корисні дітям перепелині яйця? Жоден із продуктів не можна назвати панацеєю від усіх хвороб і глобальним засобом від усіх хвороб. Вчені виявили, важливу властивість перепелиних яєць – можливість впливати на зміцнення імунітету. Статистика свідчить, що вживання перепелиних яєць дає змогу знизити ризик захворювання ГРВ у дітей, які дуже часто хворіють, приблизно в 5 разів. Розлади ЦНС, зниження рівня гемоглобіну в крові, гіпертонія, астма, цукровий діабет – це не повний список діагнозів, за яких перепелині яйця добре включати в раціон. Цей продукт стимулює зростання і позитивно впливає на інтелектуальний розвиток. «Ампули здоров’я» - так медики називають яйця перепелиць.
Що робити, якщо дитина не їсть м’ясо? Лікарі запевняють, що м’ясо повинне постійно бути в раціоні кожної дитини. Білок, магній, залізо, вітаміни групи В, що містяться в м’ясних продуктах, дають можливість дитячому організму рости. Але нерідкими є випадки, коли діти рішуче відмовляються їсти м’ясо, печінку, паштети. Це може бути пов’язане з особливостями травлення малюка, а також індивідуальним характером його обміну речовин. Звісно, можна намагатися замінити тваринні білки на якісь інші, знайти продукти, що могли б компенсувати малюкові брак м’яса в раціоні (наприклад, риба й сир). А також можна діяти інакше і все-таки намагатися привчити дитину до м’ясних продуктів. Наприклад, готувати страви, у яких м’ясо складно помітити й розсмакувати: голубці, запіканки, зрази, пироги.
Чи примушувати дитину їсти? Підходи до дитячого харчування, точніше ставлення до самого процесу сприймання їжі, у різних родинах дуже різняться. Розповідати про те, як же правильно поводитися для заохочення дитини буде неправильно, адже діти відрізняються своїм апетитом і саме тут слід шукати причину проблеми. На жаль, більшість батьків не розуміють, що малята погано їдять не з вередливості або бажання зробити наперекір батькам. Дитячий організм не сприймає ту їжу, яку пропонують, або її кількість занадто велика. Доцільно дотримуватись деяких правил у годуванні дітей: їжа повинна виглядати привабливо і апетитно; годувати дитину різноманітно, враховуючи її харчові вподобання; не розважати дитину під час їжі, пропонувати змагання « Хто швидше і акуратніше поїсть»; не затягувати час обіду, максимум 20 хвилин; не сварити дитину, якщо в неї відсутній апетит або вона не доїла.
Як перевірити пам’ять дитини? Це дуже просто. Візьміть 10 картинок із коробки з дитячим лото (зображення простих предметів і тварин). Скажіть дитині: «Зараз я покажу тобі картинки. Намагайся їх запам’ятати». Показуйте кожну картку на кілька секунд і відкладайте вбік. Потім поцікавтесь у малюка, які картинки він запам’ятав. 8 – 10 картинок – відмінна зорова пам’ять; 5 – 7 картинок – середній рівень; менше 5 – слід всерйоз звернути увагу на розвиток зорової пам’яті. В аналогічний спосіб перевіряємо пам’ять на слова (вербальну пам’ять) – промовляти десять простих слів, що означають предмети або тварин. Оцінити результат ви зможете за тими самими критеріями, що й у першому тесті.
Як привчити дитину допомагати вдома? Одна з головних особливостей поведінки дитини – її прагнення й бажання копіювати поведінку дорослих. Тому принцип «РОБИ, ЯК Я!» повинен стати для вас основним, якщо ви прагнете, щоб дитина допомагала вам удома. Подавайте приклад, демонструйте, що ви виконуєте цю роботу із задоволенням. Якщо дитина виявила ініціативу й зробила вдома щось корисне, але зробила це «як уміла», не сваріть її, а навпаки, похваліть. І покажіть, як правильно віджимати ганчірку, акуратно підмести підлогу, тощо. Розповідайте всім домочадцям, який у вас є тепер новий помічник. Тоді малюк обов’язково захоче допомогти вам знову.
Як відучити дитину говорити погані слова ? Насамперед потрібно визначити, навіщо дитині їх говорить. Причини лихослов’я можуть бути такими: нерозуміння значення слів; наслідування дорослих; бажання виглядати старшою; прагнення привернути до себе увагу. Для того, щоб «вилікувати» дитину від лихослов’я, зовсім не обов’язково карати її або мазати язик гірчицею. Насамперед поспостерігайте за собою! Не злословте самі й привчіть до цього всіх домашніх. Якщо ви помітили, що малюк вживає слова, не розуміючи їх значення, конкретно поясніть, що вони означають, або, якщо це зовсім «недитячі» слова, попередьте малюка, що виховані люди таких слів не вживають.
Схожі презентації
Категорії