Група: «Еврика»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Учасники самоврядування: Президент класу: Фень Карина Староста класу: Пособчук Анастасія Лідер класу: Карпенко Ілля
Відвідування культурних місць 1) «Виставка квітів-2011». 2) Похід до кінотеатру «Київська Русь» фільм «Вагітний». 3) Відвідування театру на виставу «Наймичка» Т.Г. Шевченка. 4) Екскурсія до державної бібліотеки В.Сухомлинського. 5) Прогулянка по Сирецькому парку. 6) Похід до бібліотеки І. Котляревського. 7) Відвідування музею Великої Вітчизняної Війни. 8) Вистава «Меч Володимира». 9) Музей пожежної справи міста Києва. 10) Гра в боулінг у «Страйку» .
9) Музей пожежної справи міста Києва. Мало хто знає, що найбільша пожежна частина в Європі, перебуває не де-небудь, а в Києві. І що цікаво, при цій пожежної частини № 25 знаходиться незвичайний музей, який дає всім бажаючим унікальну можливість познайомитися з історією і сучасністю однією з найбільш відважних професій. Тут можна побачити перші пожежні автомобілі, як розвивалася техніка, дізнатися як розвивалася техніка пожежогасіння за останній більш ніж сторічний період.
Музей пожежної справи було відкрито 26 січня 2004 року і тут історія пожежної справи представлена досконально. Кількість виставленої техніки тут поки не дуже велика, але всі машини повністю відреставровані і працездатні. Також в музеї зібрана ціла колекція пожежних інструментів, старих документів, фотографій. Так, і багато експонатів, які виставлені тут - унікальні і не мають аналогів не в Україну, не в країнах Європи. Найбільш старий експонати - це навіть не машини, а вози на кінній тязі кінця 19 століття. Це паровий насос - перше механізоване засіб боротьби з вогнем. А от перший пожежний автомобіль в Києві з'явився в 1913 році і служив він нашій столиці до середини 1920-х років, поки радянська промисловість не почала виробляти свої пожежні машини на шасі ЗІС-5 знаменитого. Перші зразки техніки, схожої на сучасну, які виставлені в музеї, побудовані ще 1934 році, а перші машини на шасі Зіса, що з'явилися в київському гарнізоні, - в 1936. Найвідомішим експонатом музею - післявоєнна машина ЗІС-150, з'явився в середині 1950-х років, і прослужили такі машини приблизно три десятиліття. Експонат, який зберігається в музеї не зовсім звичайний, таких в СРСР було всього дві. АРП-2 - перевізник пожежних рукавів, їх тут вміщувалося до 100 штук. Рукава перебували у спеціальних касетах-власниках, і відразу ж після прибуття на пожежу вивантажувалися за допомогою спеціального механізму, дозволяючи швидко нарощувати загальну довжину шланга майже до кілометра, що особливо важливо в тих випадках, коли поблизу не було гідранта або пожежного водоймища. Ще один зразок техніки - автодрабина на шасі ГАЗ-51. Вона досягає 17 метрів. Сходи такої висоти можуть бути корисні зараз тільки в містах і районах, де немає висотної забудови. Примірник з нашого музею раніше служив у Вінниці, але після того, як підйом сходів став недостатнім, був відправлений «на спочинок». Експозиція музею на цьому закінчується не буде, планується відкриття нових залів і поповнення колекції новими документами і машинами і діорамами. Музей надає унікальну можливість посидіти в кабіні справжнього пожежного автомобіля, покрутити кермо і уявити себе справжнім рятувальником від вогню.
Схожі презентації
Категорії