Прийоми прогнозування на уроках хімії.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Прийом прогнозування “ Знаходження вирішення будь яких задач на основі безперервного прогнозування шуканого, тобто деякого передбачення отриманого результату в процесі аналізу, синтезу, узагальнення. ”
Мета роботи: Сформувати не суму знань, а потребу та вміння учнів організовувати свою діяльність Стимулювати навички до вибору й самостійного використання різних способів виконання завдань Розвивати стійкий інтерес до пізнання, навчання Створити оптимальні умови для навчального процесу з урахуванням індивідуальних особливостей та інтелектуального потенціалу учнів
Етапи роботи: І. Теоретичне обґрунтування вивчення методів і прийомів прогнозування ІІ. Практичне впровадження вивчення навчальних можливостей учнів включення учнів в активні форми навчання використання різних методів і засобів навчання створення атмосфери співробітництва, що сприяє свободі самовираження, творчості
1. Перед початком експерименту учитель заздалегідь повідомляє про хід реакції, наголошує, за якими особливостями і явищами треба спостерігати 2. Учням пропоную провести “ уявний ” експеримент, спрогнозувати результати досліду, висловити свої припущення, а потім, спостерігаючи дослід, перевірити їх
Проведення різних типів уроків Самостійні роботи Система прикладних і розрахункових задач Багаторазове повторення на різних рівнях навчального матеріалу Розвиток творчої самостійності учнів Формування уміння школярів працювати з довідковою літературою
Вивчення навчальних можливостей учнів “Аукціон знань” “Сніжний ком” “Хімічний диктант” “Тестові завдання”
Забезпечення 100% діяльності учнів на уроці: Робота по картках Робота в парах Групові форми роботи Навчання учня учнем
Дидактичні ігри “ Третій зайвий” “Хто впевненіше” “Спілкування : питання-відповідь” “Хто швидше”
Актуалізація знань: Самостійна робота з підручником Формування самостійності під час проведення хімічного експерименту “ Намалювати картинку ” “ Асоціативний ряд ”
Учні опановують вміння самостійно добувати нові знання Учня треба зробити активним співучасником навчального процесу Учень може засвоїти інформацію тільки при особистій діяльності та зацікавленості предметом Вчителю слід виконувати не тільки роль інформатора але й організатора пізнавальної діяльності учнів
Схожі презентації
Категорії