Нові принципи та підходи до грантової діяльності у 5 програмному році
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Нові принципи та підходи до грантової діяльності у 5 програмному році Зустріч мега - реципієнтів Київ, 17-18 лютого 2011 року Курпіта В.І. виконавчий директор ВМ ЛЖВ
Глобальна фінансова криза Зменшення фінансування глобальних ініціатив Японія Норвегія Нідерланди Австралія США
Донори vs отримувачі Зменшити кількість коштів, які виділяються Зберегти кількість коштів які виділяються Представити, що за наявні кошти можна забезпечити більш ефективну роботу Забезпечити контроль ефективності використання коштів
Проекти в Україні Проекти з прихильності Догляд на дому Проекти з туберкульозу Паліативний догляд Психологічна підтримка Юридична допомога
Нові напрями діяльності Діяльність з догляду та підтримки ВІЛ-позитивних дорослих, яка до 2011-2012 проектного року була розділена на окремі напрями, об’єднана в загальний напрям – «Медико-соціальний та психологічний супровід ВІЛ-позитивних дорослих». Окремими видами діяльності залишаються: «Розвиток руху самодопомоги ВІЛ-позитивних ЧСЧ», «Догляд і підтримка ВІЛ-позитивних ув’язнених у виправних закладах» - оскільки цільова група за цими напрямами звітується до ГФ за окремими індикаторами. «Розвиток руху самодопомоги ЛЖВ у малих містах і селах» – діяльність за напрямом спрямована на підтримку та розвиток організацій та ініціативних груп з малих міст. За таким самим принципом побудована діяльність по супроводу дітей - всі раніше окремі види діяльності об’єднані в напрям – «Медико-соціальний та психологічний супровід дітей уражених епідемією ВІЛ/СНІД».
Нові напрями діяльності Лінія робочого плану Напрям діяльності Індикатори на проектний рік Загальна сума фінансування 10.12.1 Медико-соціальний та психологічний супровід ВІЛ-позитивних дорослих 35 557 10.6.3 Медико-соціальний та психологічний супровід дітей уражених епідемією ВІЛ/СНІД 4 680 10.5.1 Розвиток руху самодопомоги ЛЖВ у малих містах і селах 500 10.8.1 Розвиток руху самодопомоги ВІЛ-позитивних ЧСЧ 250 10.9.1 Догляд і підтримка ВІЛ-позитивних ув’язнених у виправних закладах 4 400
З метою забезпечити повноцінний доступ до послуг ЛЖВ з найбільш уражених епідемією регіонів, проектні заявки будуть розглядатись Технічними комітетами у відповідності до епідеміологічної ситуації в регіоні. Спираючись на статистичні дані щодо кількості ЛЖВ, які стоять на обліку в кожній області формуються регіональні квоти по охопленню клієнтів. Вони становлять 40% від кількості ЛЖВ, які знаходяться на диспансерному обліку в регіоні. Клієнтом проекту є – ВІЛ-позитивна доросла особа або дитина, уражена епідемією ВІЛ/СНІД, яка за програмний квартал отримала мінімальний пакет послуг. Відповідно, особа, яка не отримала мінімальний пакет послуг за програмний квартал не буде вважатись клієнтом та не буде врахована у щоквартальній звітності організації. Мінімальний пакет послуг – набір з щонайменше двох послуг, який має отримати клієнт протягом одного програмного кварталу з визначеного для кожного напряму переліку. Клієнти можуть отримувати більше двох послуг в залежності від актуальних потреб, стану клієнтів та можливостей організації забезпечити ці потреби в межах визначених бюджетів проектів.
Лінія робочого плану Напрям діяльності Відсоткова розбивка цілей річного охоплення за програмними кварталами (від запланованого річного охоплення) програмні квартали 1 2 3 4 10.12.1 Медико-соціальний та психологічний супровід ВІЛ-позитивних дорослих 40% 60% 80% 100% 10.6.3 Медико-соціальний та психологічний супровід дітей уражених епідемією ВІЛ/СНІД 28% 52% 78% 100% 10.5.1 Розвиток руху самодопомоги ЛЖВ у малих містах і селах 40% 60% 80% 100% 10.8.1 Розвиток руху самодопомоги ВІЛ-позитивних ЧСЧ 28% 56% 80% 100% 10.9.1 Догляд і підтримка ВІЛ-позитивних ув’язнених у виправних закладах 30% 52% 80% 100%
Цілі щоквартального охоплення розраховуються за накопичувальним принципом. Охоплення клієнтів збільшується кожного кварталу відповідно до вказаних пропорцій. Вказані пропорції узгоджені з охопленням в робочому плані проекту 6-го Раунду. Дотримання їх забезпечує повне виконання цілей за індикаторами в проектному році. Приділіть значну увагу плануванню щоквартальних індикаторів охоплення – саме від кількості клієнтів, які мають бути охоплені за квартал залежить доступна сума фінансування. І квартал ІІ квартал ІІІ квартал ІV квартал 40 клієнтів 40 клієнтів + 20 клієнтів = 60 клієнтів 60 клієнтів + 20 клієнтів = 80 клієнтів 80 клієнтів + 20 клієнтів = 100 клієнтів
Передбачається, що клієнти, які розпочали отримувати послуги у І-му кварталі, будуть отримувати їх протягом всього проектного року та потребуватимуть найбільших затрат по супроводу. Клієнти, які потраплятимуть до проекту у ІІ, ІІІ та IV кварталах потребуватимуть менших затрат через менший строк їх перебування в проекті. Клієнти, які розпочали отримувати послуги у будь-якому кварталі, можуть бути учасниками проектів протягом всього проектного року. У разі вибуття клієнта з проекту з тих чи інших причин, організація має залучити на вивільнене місце нового клієнта. Якщо клієнта не буде залучено – сума наступного траншу відповідно скоротиться. Для окремих категорій клієнтів (вагітні; дорослі та діти, які мають потребу в регулярному догляді та постійно або тимчасово не в змозі самостійно пересуватись; дорослі та діти з ко-інфекцією ВІЛ/ТБ, дорослі та діти, які мають ризики переривання АРТ тощо) в проектній діяльності має бути передбачена посилена інтенсивність в наданні послуг, розроблено графік патронажів.
I квартал II квартал III квартал IV квартал пацієнт 1 пацієнт 2 пацієнт 3 пацієнт 4 пацієнт 5 пацієнт 6 пацієнт 7 пацієнт 8 пацієнт 9 пацієнт 10 пацієнт 11 пацієнт 12 пацієнт 13 пацієнт 14 пацієнт 15 пацієнт 16 пацієнт 17 пацієнт 18 пацієнт 19 пацієнт 20 Всього клієнтів 8 12 16 20
I квартал II квартал III квартал IV квартал пацієнт 1 пацієнт 2 пацієнт 3 пацієнт 4 пацієнт 5 пацієнт 6 пацієнт 7 пацієнт 8 пацієнт 9 пацієнт 10 пацієнт 11 пацієнт 12 пацієнт 13 пацієнт 14 пацієнт 15 пацієнт 16 пацієнт 17 пацієнт 18 пацієнт 19 пацієнт 20 Всього клієнтів 8 10 I квартал II квартал III квартал IV квартал пацієнт 1 пацієнт 2 пацієнт 3 пацієнт 4 пацієнт 5 пацієнт 6 пацієнт 7 пацієнт 8 пацієнт 9 пацієнт 10 пацієнт 11 пацієнт 12 пацієнт 13 пацієнт 14 пацієнт 15 пацієнт 16 пацієнт 17 пацієнт 18 пацієнт 19 пацієнт 20 Всього клієнтів 8 12
I квартал II квартал III квартал IV квартал пацієнт 1 пацієнт 2 пацієнт 3 пацієнт 4 пацієнт 5 пацієнт 6 пацієнт 7 пацієнт 8 пацієнт 9 пацієнт 10 пацієнт 11 пацієнт 12 пацієнт 13 пацієнт 14 пацієнт 15 пацієнт 16 пацієнт 17 пацієнт 18 пацієнт 19 пацієнт 20 Всього клієнтів 8 10 16
З 2011-2012 проектного року проекти з догляду та підтримки будуть фінансуватись за принципом «Фінансування, базоване на результатах діяльності». Це означає, що виплати траншів за виконання проектної діяльності здійснюватимуться відповідно до кількості клієнтів, яким організація надала послуги у звітному кварталі. Виходячи з підходів до надання послуг в проектах з догляду та підтримки, розрахунок загального бюджету проекту базується на вартості витрат на одного клієнта з урахуванням строку його перебування в проекті. Розрахунок проводиться за формулою: Сума бюджету = (ВК х ККІ) + (ВК х ККІІ) + (ВК х ККІІІ) + (ВК х ККІV), де ВК – витрати на одного клієнта, ККІ-IV – кількість клієнтів, яких заплановано охопити у І, ІІ, ІІІ та IV кварталах
З 2011-2012 проектного року проекти з догляду та підтримки будуть фінансуватись за принципом «Фінансування, базоване на результатах діяльності». Це означає, що виплати траншів за виконання проектної діяльності здійснюватимуться відповідно до кількості клієнтів, яким організація надала послуги у звітному кварталі. Виходячи з підходів до надання послуг в проектах з догляду та підтримки, розрахунок загального бюджету проекту базується на вартості витрат на одного клієнта з урахуванням строку його перебування в проекті. Розрахунок проводиться за формулою: Сума бюджету = (ВК х ККІ х 4) + (ВК х ККІІ х 3) + (ВК х ККІІІ х 2) + (ВК х ККІV), де ВК – витрати на одного клієнта, ККІ-IV – кількість клієнтів, яких заплановано охопити у І, ІІ, ІІІ та IV кварталах
Адміністративні витрати складатимуть не більше 20% від загальної суми річного бюджету. Витрати на утримання програмного персоналу - не більше 20%. Витрати на проектну діяльність та забезпечення клієнтів послугами мають складати не менше 60% від загальної суми річного бюджету.
Персонал проекту об’єднується в три категорії: Адміністративні витрати + адміністративний перснал (керівник організації, бухгалтер) Програмний персонал (керівник проекту, координатори напрямів, документатор) Надавачі послуг (лікарі, медичні сестри, соціальні працівники, психологи тощо) Адміністративний та програмний персонал зараховані в штат організації та отримують фіксовану заробітну плату. Надавачі послуг отримують винагороду в залежності від кількості послуг які вони надали. Оскільки розмір фінансування за квартал залежить від кількості клієнтів, які мають бути охоплені, необхідний для надання послуг персонал може змінюватись протягом проектного року. Збільшення охоплення потребуватиме більшої кількості персоналу для того, щоб забезпечити клієнтів якісними послугами.
Схожі презентації
Категорії