Східно- Південна Азія. Нові індустріальні країни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України НМЦ ПТО у Луганській області Стахановський професійний ліцей МАТЕРІАЛИ до обласного конкурсу «Урок року 2012» серед викладачів географії Тема “Східно- Південна Азія. Нові індустріальні країни” Викладач: Земляна Світлана Миколаївна, вища категорія
Тема. Східно-Південна Азія Нові індустріальні країни Мета Навчальна: ознайомитися з характерними рисами економіки НІК; скласти модель економічного розвитку НІК; виявити причинно-наслідкові зв’язки економічного процвітання НІК; формувати практичні навички учнів працювати з картографічним матеріалом; вдосконалювати вміння використовувати джерела географічної інформації; формувати вміння систематизувати, узагальнювати вивчений матеріал. Розвивальна: сприяти розвитку в учнів спостережливості, уявлення, пам’яті, мислення; викликати пізнавальний інтерес до економіко-географічних знань і проблем країн Азії. Виховна: прищеплювати учням повагу до історичної, культурної ,етничної спадщини народів Азії; виховувати толерантність. Обладнання: мультимедійний проектор, вчительська презентація «Економічна карта Євразії», атласи, фільми «Сінгапур – азіатський Роттердам » «Мандрівка до Азії, опорні конспекти, робочий зошит учнів, інформаційний банк, фотовиставки «Азія в мініатюрі». Тип уроку: вивчення нового матеріалу . Форми роботи: робота з атласом, історичний аналіз, практична робота, мозковий штурм, мандрівка в Азію, усний диктант Метод: проблемно-пошуковий
Епіграф «Всюди досліджуйте своєчасно, Що є велике і прекрасне, чого іще не бачив світ». М. Ломоносов. Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Мотивація навчальної діяльності . Те, що пов’язує надані слова, знаходиться в чорній скриньці. Слова: Будда, острови, схід сонця, феншуй, побутова електроніка, бамбук, організація АСЕАН, перехрестя морських шляхів. IIІ. Актуалізація опорних знань учнів. Бесіда за матеріалом вчительської презентації. ІІІ. Ознайомлення з темою, метою, завданнями уроку. Завдання уроку: 1- з’ясувати чому НІК називають азіатськими «тиграми» або «драконами». 2 - надати пропозиції про можливість використання досвіду НІК для розвитку економіки України.
ІV. Вивчення нового матеріалу(хв.) 4.1. Екскурс в історію НІК. (Демонстрації фільму НІК) 4.2. Робота з атласом. Висновок1. 1. Вигідне економіко - географічне положення (перетин транспортних мереж). 2. Розвиток міжнародного туризму. 4.3. Історичний аналіз. Робота з ОК2. Висновок 2. 1. Фактор трудових ресурсів та жорсткої дисципліни. (Наявність великої кількості дешевих дисциплінованих робітників). 2. Програма підвищення кваліфікаційного рівня. 4.4. Практична робота з інформаційним банком інформації. Висновок 3. 1. Політика «нової індустріалізації» сприяла модернізації сільського господарства, використанню звільнених трудових ресурсів для розвитку наукоємної промисловості та сфери послуг 2. Зміна пріоритетів країни: орієнтація спочатку на імпорто заміщену, потім на експорто– орієнтовану модель економіки. Максимальне запозичення іноземного капіталу, 3. Гнучка податкова політика. 4. Створення вільних економічних зон. Загальний висновок. Основою розвитку НІК є японська модель.
V. Закріплення нового матеріалу. 4.1. Аналіз вислову: «Заберіть у людей Азію, і вони втратять минуле, сучасне і майбутнє». 4.2. Проблеми НІК. 4.3. Мозковий штурм ”Розвиток та напрямки майбутніх відносин України і країн Азії”. 4.4. «Асоціативна павутинка». ( 1 слово про Азію). 4.5. Аналіз народної мудрості. “Причаївся тигр - чекай стрибку”. 4.6. «Чи пізнав я Азію?» - усний диктант «Знайди помилку». VІ. Підведення підсумків уроку. Демонстрація фільму «Азія». Презентація емблем уроку. Побажання творчої наснаги досліджувати своєчасно, все що є велике і прекрасне
Схожі презентації
Категорії