Науково-методичний супровід інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Iнновацiйна дiяльнiсть є процесом внесення нових елементiв у традицiйну систему, створення та використання iнтелектуального продукту, реалiзацiї нових оригiнальних iдей у формi готового товару (послуги) на ринку; Інноваційною освітньою діяльністю є розробка, розповсюдження та застосування освітніх інновацій
Освітніми інноваціями (далі - інновація) є вперше створені, вдосконалені або застосовані освітні, дидактичні, виховні, управлінські системи, їх компоненти, що суттєво поліпшують результати освітньої діяльності.
Інноваційна освітня діяльність здійснюється на всеукраїнському, регіональному рівнях та на рівні окремого навчального закладу. Рівень інноваційної освітньої діяльності визначається її змістом (розробка, розповсюдження чи застосування інновації), а також масштабністю змін, що вноситимуться в систему освіти внаслідок застосування запропонованої інновації.
Розробка інновацій у системі освіти передбачає їх опис і експериментальну перевірку продуктивності та можливості застосування та апробацію
Дослідно-експериментальна робота поєднання пошуку найбільш ефективної педагогічної системи через дослідну роботу, розробку програми експерименту та її реалізацію, включаючи і процес удосконалення масової педагогічної практики на основі отриманих результатів експерименту.
ЕКСПЕРИМЕНТ науково поставлений дослід у процесі навчально-виховної роботи, спостереження досліджувального явища у соціально створених і контрольованих дослідником умовах
В системі освіти проводяться експерименти всеукраїнського, регіонального рівнів та експерименти в окремому вищому навчальному закладі, закладі післядипломної освіти. Одночасно в одній освітній установі можуть проводитись експерименти на різних рівнях.
Експериментальний педагогічний майданчик - затверджений відповідним органом державного управління освітою дошкільний, середній загальноосвітній, інтернатний, професійний, позашкільний, вищий чи інший заклад освіти, його підрозділ, на базі якого відпрацьовуються нові соціально значущі педагогічні й наукові ідеї, технології та визначається їх ефективність. Автором соціально-педагогічної ініціативи може стати будь-яка особа (колектив) незалежно від місця роботи, освіти, віку й місця проживання. Реалізація ініціативи автора повинна забезпечувати вимоги держави до якості освіти, виховання й не завдавати шкоди здоров'ю учасників навчально-виховного процесу. Статус експериментального майданчика надається після проходження спеціальної експертизи - визначення відповідності ініціативи меті розвитку освіти, забезпечення оптимальних умов для реалізації ідей, що мають бути закладені в основу запропонованої ініціативи.
Школа-лабораторія (експериментальний навчальний заклад)- спеціалізована освітня установа, де впроваджується експериментальна науково-дослідна й навчальна робота, здійснюються контрольні випробування інновацій, аналіз тощо. Базовий навчальний заклад запроваджує певну частину дослідно-експериментальної роботи
Офіційно наданий статус експериментального майданчика, наявність програми експерименту дають право освітній установі вносити зміни в типовий регламент своєї діяльності, змінювати зміст, форми, методи освіти відповідно до теми експериментальної роботи; проводити початкову діяльність за наслідками експерименту для працівників освіти поширювати навчально-методичну літературу, що узагальнює підсумки експерименту.
Схожі презентації
Категорії