Методологія анкетних досліджень учасників ринку праці
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Методологія анкетних досліджень учасників ринку праці ПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕНЬ УЧАСНИКІВ МІСЦЕВИХ РИНКІВ ПРАЦІ В 12 ПОВІТАХ ЛЮБЛІНСЬКОГО ВОЄВОДСТВА Конрад Конефал Європейський дім зустрічей – Фундація Новий Став Люблінський Католицький Університет – Інститут психології
Етапи проведення досліджень Порушення питань дослідження Визначення групи респондентів Опрацювання анкет і техніки дослідження Пілотажні дослідження та поправки Опрацювання кодованого аркуша Набір і навчання осіб, що проводять анкетування Характерні дослідження Занесення даних до кодованого аркуша Статистичний аналіз Аналіз якості та інтерпретація Опрацювання доповіді 7
Які плани молоді щодо роботи? Які головні побоювання і труднощі молоді стосовно виходу на ринок праці? Як бачать місцевий ринок праці його учасники? Які головні перешкоди, що утруднюють працевлаштування нових працівників? back
Сторона попиту – роботодавці Сторона актуальної та майбутньої пропозиції – працівники і молодь back
3 анкети окремо для кожної групи – приблизно 13 сторінок запитань Молодь – аудиторські дослідження Працівники – індивідуальні дослідження Працівники – індивідуальне анкетне опитування back
Статистичні програми – Статистика, SPSS Статистичні методи: Аналіз варіанту (ANOVA, MANOVA) Тести статичної важливості (т-Студента, chi-kwadrat) Взаємозалежність коефіцієнтів (r Pearsona, rho Spearmana) Відсотковий аналіз back
Дякую за увагу www.eds-fundacja.pl, k.konefal@eds-fundacja.pl тел. (81) 534 – 61 – 91, факс. (81) 534 – 61 - 92
Схожі презентації
Категорії