Функції управлінської діяльності
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Модернізовані функції управління Науково-дослідницька функція Оволодіння науковими теоріями та підходами до управління школою Знання методології та методики дослідження актуальних проблем управління навчально-виховним процесом Залучення вчителів та учнів до самостійної науково-дослідницької роботи Встановлення тісних контактів з науковцями різних галузей науки
Модернізовані функції управлінн Представницька функція Представлення школи, вчителів, будь – якого її працівника на всіх рівнях, у тому числі міжнародному Виступи на симпозіумі , конференції, педагогічній раді з аналізом досягнень школи Розкриття ідеї національного відродження та виховання патріотів своєї країни, суть менталітету українського народу Розкриття суті системи національного навчання і виховання учнів, її відмінності, переваги та результативність
Модернізовані функції управління Діагностична функція З'ясування наявності оптимальних умов функціонування школи Визначення пріоритетного аспекту діяльності на певний період і стану його реалізації Встановлення професійного рівня кожного вчителя,його потенційних творчих можливостей і перспективи зростання Визначення навчально-пізнавальних можливостей кожного учня (інтелект, здібності, нахили,інтереси )
Етапи моніторингових досліджень I етап. Визначення цілей та планування досліджень (визначення мети й завдань досліджень; визначення об'єкта дослідження; визначення терміну дослідження; визначення координаторів дослідження; вибір критеріїв оцінювання; вибір методів дослідження). II етап. Розробка інструментарію (розробка тестів, анкет, контрольних завдань; підготовка інструктивних матеріалів для координаторів і учасників дослідження; вибір методів обробки одержаних результатів дослідження). III етап. Проведення дослідження (підготовка учасників, проведення інструктажу; основне дослідження). IV етап. Збір та обробка результатів V етап. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження
6. Учні Результати навчальної діяльності Рівень успішності, рівень навченості Рівень розумового розвитку учнів Мотивація навчальної діяльності, готовність до пізнавальної діяльності Відповідність навчальних досягнень учнів державним освітнім стандартам Динаміка індивідуальних досягнень у самовизначенні, самореалізації. 7. Учні Характеристика стану здоров’я Рівень фізичної підготовки учнів Стан здоров’я учнів Рівень захворюваності 8. Методичне забезпечення Забезпеченість підручниками Забезпеченість підручниками учнів на 01.09 та на 01.11 (щорічно) Забезпеченість підручниками учнів профільних класів Кількість передплачених періодичних видань. 9. Матеріально-технічне забезпечення Технічне та методичне забезпечення кабінетів Наявність меблів, їхня відповідність кількості учнів класу Виконання санітарно-гігієнічних норм, правил безпеки Наявність роздавального матеріалу, наочності, ТЗН.
Умовні позначення Заохочення: +10 - дотримання шкiльної форми; +20 – успіхи в навчанні(участь та призові місця в наукових конкурсах та оліпіадах); +20 – активна учать у житті школи ; +20 – спортивні досягнення. Покарання: -10 – куріння на території школи; -5 – запізнення; -10 – порушення правил поведінки в школі; -5 – відсутність змінного взуття. Рейтинг класів по виховній роботі в I семестрі 2011- 2012 н.р.
Види діагностування 1 Діагностична карта заступника директора з НВР. 2. Анкета виявлення здібностей вчителя . 3. Діагностика вчителя – спеціаліста 4. Анкета вчителя по самооцінці своєї педагогічної діяльності і т.д.
Уровень достижений учащихся по русскому языку за 2010-2011 уч.год (контрольные классы). Учитель Лазарец Е.Е.
Диагностическая таблица успеваемости по русскому языку в 8-А классе с 2008-2009 уч.года. Учитель Лазарец Е.Е.
Результативность участия школьников во Всеукраинской ученической олимпиаде по русскому языку и т литературе, предметных конкурсах
Схожі презентації
Категорії