X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Досвід роботи

Завантажити презентацію

Досвід роботи

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Презентація педагогічного досвіду вчителя хімії Троянської ЗШ І-ІІІ ступенів Волканової Ольги Миколаївни Волканова О.М.

Слайд 2

Стаж педагогічної роботи – 13 років Освіта: вища, Мелітопольський ДПУ, 1998 рік Посада: вчитель хімії Кваліфікаційна категорія – І Волканова О.М.

Слайд 3

Педагогічне есе: Впевнена, що вчителями не стають, ними народжуються. Хоча, звичайно, вчитель – це не тільки Божий дар, ай дуже, відповідальна та наполеглива праця і серце віддане дітям. Волканова О.М.

Слайд 4

Життєве кредо: Учитель повинен знати й відчувати, що на його совісті доля кожної дитини В. Сухомлинський Волканова О.М.

Слайд 5

Методична проблема: Використання інтерактивних методів та технологій на уроках хімії Волканова О.М.

Слайд 6

Актуальність досвіду полягає в тому, що на сучасному етапі розвитку освіти та суспільних відносин зростають вимоги до особистості як суб'єкта всіх соціальних процесів, виникає необхідність врахування фактору психологічної готовності молодої людини до здійснення тих чи інших дій у сучасних умовах, забезпечення шкільної молоді ефективним інструментарієм самореалізації та самовираження для досягнення життєвого успіху, а не тільки оволодіння сумою знань. Реалізація досвіду унеможливлює підготовку у загальноосвітній школі так званої «навченої безпорадності». Провідна наукова ідея: пошук і впровадження нових активних підходів до навчання, удосконалення засобів і форм процесу навчання, з метою створення комфортних умов, за яких кожен учень відчує свою успішність, інтелектуальну спроможність, значущість Волканова О.М.

Слайд 7

Шлях, який я обрала Навчально – методична проблема: Стимулювання активність учнів на уроках хімії шляхом використання інноваційних технологій Мета впровадження досвіду: Інтенсифікація й оптимізація навчального процесу; підвищення ефективності уроку як основної одиниці навчально-виховної діяльності; активізація навчальної діяльності учнів на уроках хімії, підвищення інтересу до предмета; розвитку навичок самостійної та спільної діяльності; оптимізація соціально - особистісного росту школяра, формування компетентної дієздатної особистості Тема самоосвіти: Впровадження інноваційних технологій у навчально – виховний процес Волканова О.М.

Слайд 8

Таблиця Д.І.Менделєєва – є основною хімічною мовою Волканова О.М.

Слайд 9

Професійне зростання Волканова О.М.

Слайд 10

Впровадження елементів інтерактивних технологій. Використання ІКТ,засобів мультимедіа. Використання проектних технологій. Інновації у професійній діяльності Волканова О.М.

Слайд 11

Інноваційні технології, які я використовую у своїй діяльності: Інформаційно – комунікаційна (компьютерні, мультімедіа) Проектна технологія Колективна та групові форми навчання Волканова О.М.

Слайд 12

Робота в парах Метод ПРЕС Ажурна пилка Незакінчене речення Мозкова атака Навчаючи - учусь Дерево рішень Волканова О.М.

Слайд 13

Бесіди. Розповіді. Пояснення. Спостереження, навчальний експеримент, розв'язування задач. Робота з підручником. Домашнє завдання. Волканова О.М.

Слайд 14

Проблеми та недоліки: Недостатнє методичне забезпечення (все за свої гроші, а їх не вистачає) Недостатньо хімічних реактивів Низька мотивація вивчення хімії Важко розв'язуються задачі Багато роботи, яка не має відношення до вчителя хімії Волканова О.М.

Слайд 15

Висновок: Увесь час пам'ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому, тому постійно тримаю руку на пульсі сучасності. Волканова О.М.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо