Досвід роботи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Презентація педагогічного досвіду роботи вчителя математики Школи №175 Шевченківського району м.Києва Сичової Наталії Леонідівни
Освіта –Миколаївський державний педагогічний інститут, 1998рік, вчитель математики Педагогічний стаж – 19 років Кваліфікаційна категорія “спеціаліст першої категорії” Курси підвищення кваліфікації – 2014рік, Київський університет ім. Б. Грінченка Загальні відомості:
Педагогічне кредо: «Предмет математики настільки серйозний, що не варто упускати жодної можливості зробити його цікавим». Блез Паскаль
«Розвиток критичного мислення і пізнавальної діяльності учнів на уроках математики.» Тема досвіду:
Розвиток критичного мислення стає дуже актуальним під час інтенсивних соціальних змін, коли неможливо діяти без постійного пристосування до нових політичних, економічних та інших обставин, без ефективного розв’язання проблем, значну частину яких неможливо передбачити. Саме тому очевидна життєва необхідність критичного мислення для вітчизняної освітньої системи. Актуальність проблеми:
Критичне мислення є досить складним процесом творчої переробки інформації, пов’язаної з її усвідомленням, переосмисленням такої діяльності.
Використання цікавих форм і методів навчання мають багато переваг. Вони відкидають одноманітність, посилюють інтерес до предмета, розвивають творче, продуктивне мислення, вчать культурі спілкування, поліпшують міжособистісні взаємини, краще реалізують єдність навчання, виховання і розвитку учнів.
Формувати в учнів математичні знання та вміння на уроках математики та в позаурочний час Сприяти інтелектуальному розвитку учнів, їхньому логічному мисленню, пам’яті, умінню аналізувати, синтезувати, узагальнювати Вчити учнів самостійно здобувати математичні знання з метою їх реалізації у повсякденному житті, під час вивчення інших предметів та у подальшому навчанні Формувати ціннісне ставлення особистості до здобуття знань
ІКТ на уроках математики ППЗ GRAN -1, GRAN – 2D динамічна геометрія DG текстовий редактор комп’ютерні презентації Power Point проектні технології ресурси Іnternet програма Excel
Види перевірочних самостійних робіт контролюючі самостійні роботи короткочасні форми самостійної роботи усне опитування
Короткочасні форми самостійної роботи математичне лото математичний диктант ланцюжок бліц-тест математична естафета
Інтерактивні форми роботи “Мозаїка” “Мозковий штурм” “Навчаючи – вчусь” “Робота в групах” “Карусель”
Глибокі теоретичні знання + ретельна підготовка уроку + творчий підхід учителя = ефективний урок Сучасний урок
Організація навчальної та позакласної діяльності Відкритий урок «Коло. Довжина кола.» 6 кл., 2014р.
Районний семінар «Пояснювально-ілюстративні та розвиваючо-навчальні технології у викладанні предметів природничо-математичного циклу.»
Методична робота «Сучасний урок» - виступ на засіданні - круглий стіл “Нестандартні форми проведення уроків”,21.11.2014р.
Виступ на педраді «Концепція розвитку освіти України на період 2015-2025 років», 17.12.2014р.
Кирсенко Ернест - ІІІ місце у районній олімпіаді з математики,2014р. Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру» – Кирсенко Ернест, відмінний результат,2015р. Досягнення учнів
На своїх уроках я намагаюся домогтися того, щоб діти не були байдужими до математики і не боялися її, вивчали предмет з бажанням і інтересом. Підсумок
Схожі презентації
Категорії