Досвід роботи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Щербань Ліна Григорівна, учитель образотворчого мистецтва, спеціаліст І категорії Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 9
Розвиток художньо-творчих здібностей учнів на уроках образотворчого мистецтва засобами використання педагогічного малюнка
Усе, що приносить дитині естетичну насолоду, радість, задоволення, має чудодійну виховуючу силу. Нехай же й малюнки вчителя несуть дітям радість, нехай в них ховаються багатство і краса дійсності, нехай діти, зацікавившись роботами свого педагога, ще більше полюблять малювання, повірять у його можливості.
Моє кредо Мистецтво – уява – фантазія – творчість – отака доріжка, ідучи якою, дитина розвиває свої духовні сили.
Оволодіння учнями певною системою знань, умінь і навичок у різних видах образотворчого мистецтва через практичну діяльність ( у т. ч. нестандартні техніки) Формування в дітей особистісних якостей та здібностей: спостережливості, відчуття масштабу, кольору та пропорцій, художньо-образного сприйняття побаченого та його творчого відображення засобами мистецтва, варіативності й асоціативності. Набуття та збагачення емоційно-естетичного досвіду вихованців з орієнтацією на добро, красу й етику, що скеровують особистість на самопізнання і саморозвиток; Виховання естетичного ставлення до дійсності, високих художніх ідеалів та художнього смаку; Формування національної свідомості, виховання в учнів дбайливого й шанобливого ставлення до народних промислів, звичаїв, традицій.
Малюнок на класній дошці чи на фледчапі, на мольберті Допомагає зрозуміти побачене, впливає на розумовий розвиток дитини, на правильність її суджень; малюнок на класній дошці повинен передавати саму головну думку вчителя, опускаючи все випадкове й другорядне. Пояснювальний малюнок, зроблений педагогом в куточку аркуша учнівського альбома Використовую, коли помилка в малюнку помічена в одного, двох учнів і немає сенсу відволікати увагу всього класу. Виправлення помилок у малюнку учня рукою вчителя Спостерігаючи за роботою вчителя в альбомі, учень бачить, як можна виправити його малюнок, вбирає всі деталі цього процесу і сам намагається робити так, як порадив педагог.
Види педагогічного малюнка Педагогічний малюнок малюнок на класній дошці замальовка вчителя на полях малюнка школяра виправлення помилок в малюнку учня рукою вчителя
Схематичні малюнки і таблиці Зліпки з класичних зразків скульптури, моделі з дроту Спеціальні моделі та прилади для демонстрації перспективи і світлотіні Малюнки і таблиці методичної послідовності роботи над зображенням Репродукції картин і малюнків майстрів Кінофільми, мультфільми, презентації, що розкривають види та жанри мистецтва Основні засоби наочності
Літературні твори (прислів’я, приказки, заклички, вірші, загадки, сюжети літературних творів, біографічні відомості з життя, художників, скульпторів, архітекторів, майстрів декоративно-ужиткового мистецтва) Твори образотворчого мистецтва (репродукції картин відомих художників) Історичні факти, відображені в образотворчому та інших видах мистецтва, історію створення творів мистецтва, історію виникнення мистецьких епох Географічні відомості про мистецькі регіони України, країни світу Матеріали про побут і звичаї народу
Результати навчальних досягнень учнів 4-х – 7-х класів з образотворчого мистецтва у І семестрі 2014 – 2015 н.р.
Результати навчальних досягнень учнів 4-х – 7-х класів з образотворчого мистецтва у І семестрі 2014 – 2015 н.р. Класи Кількість учнів Високий рівень Достатній рівень Середній рівень Якість знань Кількість % Кількість % Кількість % % 4-А,Б,В,Г 121 95 79% 21 17% 5 4% 96% 5-А,Б,В,Г 125 89 71% 28 23% 8 6% 94% 6-А,Б,В,Г,Д 138 87 63% 37 27% 14 10% 90% 7-А,Б,В,Г 116 69 59% 38 33% 9 8% 92% Всього 500 340 68% 124 25% 36 7% 93%
Підвищення професійної майстерності: ознайомлення з фаховими виданнями Консультація вчителів предметів філологічного циклу
Шкільне свято «Великі Панафінеї» нагородження переможців конкурсів естетичного циклу, 2014 р. Участь у регіональних конференціях та семінарах
Методична розробка 10 клас Скарбниця Українського мистецтва Л. Г. Щербань Дидактичні ігри та вправи перша частина 10 клас
Робота студії УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 9, М. СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО Директор Начальник управління Інформаційно-методичного освіти і науки Сумської центру управління освіти і науки міської ради Сумської міської ради А. М. Данильченко Г.Д. Плахотнікова 12 листопада 2010 рік 9 листопада 2010 рік НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНА ПРОГРАМА ГУРТКА З БІСЕРОПЛЕТІННЯ «Перлинка» ля вихованців середнього шкільного віку І рік навчання Розроблена учителем образотворчого мистецтва Щербань Ліною Григорівною Обговорена та затверджена рішенням педагогічної ради КУ Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 9, м. Суми, Сумської області Протокол № від 2010 року Директор школи Петрюченко Г. С. Суми 2010
Схожі презентації
Категорії