X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Організація роботи з обдарованими та здібними дітьми

Завантажити презентацію

Організація роботи з обдарованими та здібними дітьми

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Організація роботи з обдарованими та здібними дітьми Підготувала: Вчитель математики Живанівської ЗШ І-ІІІ ступенів Іванова Н.С.

Слайд 2

Інтелектуальні здібності: пізнавальний інтерес ерудиція нестандартність мислення здатність до абстрагування діалектичне бачення комунікативність Творчий потенціал: ініціативність оригінальність цілеспрямованість наполегливість допитливість самоаналіз неординарність підходів

Слайд 3

Психофізичні властивості: високий рівень національної свідомості високий рівень духовної культури почуття відповідальності активність загальнолюдські якості Світоглядні цінності: інтуїтивність чуттєве сприйняття Природні потреби в розумовій праці: природні задатки

Слайд 4

Урок - рівень творчості, нестандартності мислення, пізнавального інтересу. Результати письмових робіт - інтелект, ерудиція, лексика, природні задатки. Учнівські олімпіади, конкурси - інтелектуальні здібності, нестандартність мислення, неординарність підходів. Анкетування, тестування - лідерські якості, оригінальність, ерудиція, об’єктивність самоаналізу. Бібліотека - вивчення запитів, інтересів, допитливості. Виховна робота - рівень активності, ініціативності, свідомості, відповідальності, наявність інших загальнолюдських якостей.

Слайд 5

Обдарованість – складне, багатогранне явище. Кожна обдарована дитина – індивідуальність, що потребує особливого підходу. Саме тому навчання і виховання обдарованих учнів необхідно здійснювати з опорою на наступні дидактичні принципи: індивідуалізація і диференціація навчання; довіра і підтримка; залучення обдарованих учнів до участі у житті школи.

Слайд 6

включає: попередню діагностику сформованості інтелектуальних умінь; спостереження за роботою учнів на уроках математики, під час позакласних заходів; аналіз результатів виконання самостійних, творчих робіт; аналіз результатів участі учнів в олімпіадах, інтелектуальних змаганнях тощо.

Слайд 7

Як відомо, обдаровані діти виділяються рядом характерних особливостей: обдаровані діти мають добру пам’ять, особистий світогляд; в них добре розвинута свідомість; обдаровані діти, як правило, дуже активні і завжди чимось зайняті; вони настирливі в досягненні результату у сфері, яка їх цікавить, для них характерний творчий пошук; хочуть вчитися і досягають у навчанні успіхів. Навчання дає їм задоволення; вміють критично оцінювати навколишню дійсність і прагнуть проникнути у суть речей і явищ, вміють фантазувати; обдаровані діти з задоволенням виконують складні і довгострокові завдання; вміють розкривати взаємозв’язки між явищами і сутністю, індуктивно і дедуктивно думати, маніпулювати логічними операціями, систематизувати, класифікувати і узагальнювати їх.

Слайд 8

Розвиток обдарувань та нахилів учнів здійснюється такими шляхами: Включення у структуру уроку математики проблемних, евристичних методів роботи, різних форм організації навчальної діяльності. Забезпечення участі школярів у позакласних заходах з предмета, у заняттях математичних гуртків. Створення умов для самостійної діяльності. Створення умов для участі учнів у олімпіадах, турнірах, конкурсах з математики.

Слайд 9

При роботі з обдарованими дітьми можуть бути використані наступні форми навчання: індивідуальні, фронтальні, групові, дискусійні Фронтальні: заняття-дискусії, семінари, дебати, організаційно-діяльні ігри (ОДІ), рольові ігри. Групові заняття: парні, постійні групи з переміною функцій їх учасників, груповий поділ класу з однаковим завданням, з різним завданням, із загальним звітом кожної групи перед всім класом. Дискусійні форми: симпозіуми, дебати, бесіди за круглим столом, невеликі сесії, ділові бесіди типу інтерв’ю, шкільні лекції, семінарські заняття.

Слайд 10

Розвитку обдарованості сприяє самостійна робота учнів. Вивчення методичної літератури і досвід роботи з питань організації самостійної роботи учнів, врахування вимог диференціації під час навчання дозволяють зробити висновок про те, що в основу класифікації типів самостійних робіт фактично можуть бути покладені рівні засвоєння знань. Класифікація типів самостійної роботи: - Алгоритмічний тип; - з вказівкою способу виконання; - розпізнання; - обґрунтування; - творчість.

Слайд 11

Всебічний розвиток обдарувань школярів здійснюється не тільки в ході навчальної діяльності, а й під час проведення позакласних заходів. Це різноманітні конкурси, вікторини, семінари, предметні дебати, в ході яких учні не тільки поглиблюють знання з математики, а й мають можливість розвивати інтелект, ерудицію, вміння спілкуватись. Математичні гуртки є основною формою позакласної роботи з математики. Заняття в них доповнюють роботу на уроках і дають можливість задовольнити інтереси та бажання учнів, що виходять за межі навчальної програми. У процесі гурткової роботи учні вчаться розв’язувати математичні проблеми, працювати з математичною літературою, готуються до участі в математичних олімпіадах. Олімпіада – це конкурс, у якому переможцями стають найсильніші, а інші учасники збагачуються новими знаннями і здобувають необхідний досвід. Тільки добровільний принцип і зацікавленість допомагають залучати учнів до осмисленої плідної роботи в період підготовки до олімпіад.

Слайд 12

Схема роботи з обдарованими учнями

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка