X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Методична робота із практичними та соціальними педагогами

Завантажити презентацію

Методична робота із практичними та соціальними педагогами

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Методична робота із практичними та соціальними педагогами Колесова І.А., методист РМК

Слайд 2

мета Розвиток професійного рівня та творчого потенціалу працівників психологічної служби; Організація простору з метою стимулювання професійного діалогу, обміну досвідом та розвитку рефлексії практичних психологів та соціальних педагогів

Слайд 3

Завдання Сприяти професійному зростанню та самореалізації практичних психологів та соціальних педагогів; Розширити спектр уявлень про різні форми, техніки та технології роботи із учнями, батьками та педагогічними працівниками; Надати особистісну та професійну допомогу працівникам психологічної служби; Створити єдиний банк інноваційних психологічних прийомів роботи, банк психологічного інструментарію Здійснювати оцінку ефективності діяльності працівників психологічної служби

Слайд 4

Слайд 5

Форми організації занять Творча майстерня; Семінари; Семінари-практикуми; Навчальні тренінги; Майстер класи; “круглі столи”; Творчі звіти; Методичні виставки; Калейдоскоп практичного досвіду тощо

Слайд 6

Функції районного керівника методичного об'єднання Забезпечує чітке планування, організацію та контроль методичних заходів; Розробляє форми проведення та теми методичних засідань, погоджує їх із учасниками; Розробляє програму та систему проблем (завдань), які мажуть стати предметом вивчення для практичних психологів та соціальних педагогів; Здійснюють взаємодію міжвідомчої співпраці; Визначають відповідальних за проведення заходів та базу, де проходитиме захід; Забезпечують учасників роздатковим матеріалом, оргтехнікою; Здійснюють супервізію діяльності практичних психологів та соціальних педагогів; Аналізують діяльність методичного об'єднання та розробляють звіт щодо його діяльності за рік.

Слайд 7

Документація, яка регламентує діяльність методичного об'єднання Кадровий потенціал об'єднання: Кваліфікаційна характеристика членів; Кваліфікаційна характеристика керівника об'єднання; Творча група працівників психологічної служби; Перелік проблем, над якими працюють практичні психологи та соціальні педагоги; Творчі звіти членів методичного об'єднання;

Слайд 8

2. Аналіз діяльності методичного об'єднання за минулий рік; 3. Напрями діяльності методичної роботи у новому навчальному році; 4. План роботи методичного об'єднання; 5. Банк програм заходів.

Слайд 9

Керівник методичного об'єднання здійснює таку роботу: Аналізує діяльність роботи методичного об'єднання за минулий рік; Виробляє основні завдання та напрями діяльності на новий навчальний рік; Планує діяльність; Створює банк програм заходів.

Слайд 10

Методичний продукт Зразки документації; Методичні консультації, супервізія; Моделі психолого-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу; Авторські та модифіковані корекційно-розвивальні програми; Методичні рекомендації; Батареї діагностичних методик; Мультимедійні презентації; Відео-, фотоматеріали; Інформаційно-методичні виставки.

Слайд 11

Оцінка ефективності діяльності методичного об’єднання Підсумковий наказ «Про результативність діяльності практичних психологів і соціальних педагогів за минулий навчальний рік та довідка про результативність діяльності практичних психологів і соціальних педагогів закладів освіти Таблиця порівняння охоплення учасників навчально – виховного процесу різними видами   психологічного супроводу за попередні і  минулі навчальні  роки. Щорічна публікація «Про стан розвитку і діяльність психологічної служби», рейтинг участь працівників психологічної служби в районних заходах у інформаційно – методичному збірнику « Освіта Васильківщини в цифрах і фактах»

Слайд 12

Критерії оцінки: Зміна у системі професійних цінностей працівників психологічної служби; Уміння використовувати отримані знання у професійній діяльності; Рівень професійного аналізу та рефлексії; Сформованість професійної культури практичних психологів та соціальних педагогів; Рівень мотивацій до професійно-особистісного зростання та самоосвіти; Ступінь реалізації творчого потенціалу працівників психологічної служби у професійній діяльності;

Слайд 13

Основні професійні вміння: Проективно-прогностичні Організаторські Діагностичні Дослідницькі Комунікативні

Слайд 14

Проективно-прогностичні: Прогнозування розвитку дитини, впливу певних соціально-психологічних та педагогічних впливів; Вміння ставити мету, завдання, вибирати та планувати види і форми соціально-психологічної діяльності тощо.

Слайд 15

Організаторські: Організовувати різні види діяльності з дітьми та дорослими; Організовувати власну професійну діяльність тощо.

Слайд 16

Діагностичні Будувати діагностичну процедуру відповідно до вимог; Аналізувати отримані дані досліджень тощо

Слайд 17

Дослідницькі Вивчати та узагальнювати перспективний педагогічний досвід; Володіти психолого-педагогічною рефлексією; Володіти дослідницькими методами.

Слайд 18

комунікативні Організовувати та управляти спілкуванням; Чітко та переконано виражати власні думки; Виступати перед колективом педагогів, батьків тощо

Слайд 19

Життя можна закінчити або залишившись такими, хто ми є, або ставши такими, ким ми можемо стати. Р.Л.Стівенсон

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка