X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ З ПИТАНЬ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

Завантажити презентацію

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ З ПИТАНЬ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

. «ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ З ПИТАНЬ ОЦІНЮВАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ» Лутченко Л.І., . КДПУ ім.В.Винниченка, м. Кіровоград .

Слайд 2

Метою викладання курсу "Основи педагогічного оцінювання" є забезпечення фахової підготовки вчителів математики та фізики в галузі теорії та практики педагогічних вимірювань з використанням тестів, формування компетентностей майбутніх педагогічних працівників з питань оцінювання в навчальному процесі, ознайомлення з методиками, необхідними для планування та досягнення освітніх результатів певного рівня, створення та використання тестового інструментарію для оцінки рівня навчальних досягнень, з сучасними програмами та результатами національних і міжнародних порівняльних досліджень якості освіти.

Слайд 3

Після вивчення дисципліни студент повинен знати: науково-понятійний апарат педагогічного оцінювання; види, функції, принципи та психолого-педагогічні аспекти оцінювання; таксономії освітніх цілей; форми та методи педагогічного оцінювання; нормативні документи, які регламентують оцінювання навчальної діяльності; історію, сучасний стан та тенденції розвитку систем оцінювання в освіті; основні методи шкалювання результатів педагогічного вимірювання.

Слайд 4

Студент повинен вміти: формувати критерії оцінювання в умовах визначеної таксономії цілей навчання; застосовувати на практиці сучасні прийоми вхідного, формівного, підсумкового та автентичного оцінювання зі свого предмету; використовувати тестові технології оцінювання зі свого предмету (визначати мету розробки і застосування тесту; описувати зміст матеріалу, який діагностується; розробляти специфікацію тесту; вибирати форми тестових завдань, розробляти їх зміст та методику нарахування балів; проводити тестування та