X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Здоров`я

Завантажити презентацію

Здоров`я

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Здоров’язбережувальні та здоров’ятворчі технології А.І. Богосвятська, кандидат філологічних наук Від школи, що руйнує здоров’я, – до здоров’язбережувального навчання!

Слайд 2

Здоров’я дитини – найцінніший скарб. Збереження духовного, фізичного, психічного здоров’я дитини – важливе завдання школи. Здоров’я потребує турботи протягом всього життя. Воно не дається на все життя, не є постійним і незмінним.

Слайд 3

У класифікації освітніх технологій останнім часом виокремилась нова група: здоров’язбережувальні освітні технології (ЗОТ), які об’єднують в собі всі напрями діяльності загальноосвіт-нього закладу з формування, збереження та зміцнення здоров’я учнів.

Слайд 4

Типи технологій здоров’я:

Слайд 5

Мета ЗОТ – забезпечити школяру можливість збереження здоров’я за період навчання у школі, сформувати у нього необхідні знання, уміння та навички щодо здорового образу життя, навчити використовувати отримані знання у повсякденному житті. Немає якої-небудь однієї унікальної технології здоров’я. Усі педагогічні технології, якими користується вчитель на уроці, можуть бути визначені (кількісно чи якісно) за ступенем впливу їх на здоров’я учнів.

Слайд 6

ПРОСТІ ВПРАВИ для валеохвилинок на уроці

Слайд 7

До валеохвилинок слід віднести:

Слайд 8

Вправи на гармонізацію півкуль головного мозку: Помасажуйте мочки вух, потім усю ушну раковину. Наприкінці вправи розітріть вуха руками. Правою рукою ритмічно поплескувати себе по тім'ячку в одне і те ж місце, а лівою, не поспішаючи, погладжувати живіт зверху вниз або по колу. Потім руки поміняти місцями. Рукою провести горизонтальну вісімку, потім обома руками. Права рука крутиться швидко по малому колу, а ліва – повільно по великому колу. «Гребінка»: розчесати волосся подушечками пальців. «Цвяхи»: подушечками пальців постукати по всім 27 кісткам черепу. «Колечко»: По черзі і дуже швидко перебираємо пальці рук, сполучаючи в кільце з великим пальцем вказівний, середній, безіменний, мізинець. «Вухо-ніс»: лівою рукою беремось за кінчик носа, а правою – за протилежне вухо, тобто ліве. «Дзеркальне малювання»: покладіть на стіл чистий лист паперу, візьміть по олівцю. Малюйте одночасно обома руками дзеркально-симетричні малюнки, літери.

Слайд 9

Активізація всіх органів чуттів: зору (кольори, малюнки, ілюзії); слуху (звуки природи; музика, яка має оздоровлюючий ефект); нюху (приємні запахи, ароматерапія); смаку (цукерки, фрукти, соки)…

Слайд 10

Називати кольори, а не те, що написано: СИНІЙ ЗЕЛЕНИЙ ЖОВТИЙ ЧЕРВОНИЙ ЧЕРВОНИЙ СИНІЙ ЗЕЛЕНИЙ ЖОВТИЙ СИНІЙ ЗЕЛЕНИЙ ЖОВТИЙ ЧЕРВОНИЙ ЧЕРВОНИЙ ЗЕЛЕНИЙ ЖОВТИЙ СИНІЙ (Права півкуля мозку – розпізнає кольори, ліва – читає. У цій вправі відбувається балансування півкуль і тренування їх взаємодії.)

Слайд 11

Вертикальні рухи очей вгору – вниз. Горизонтальні рухи вправо – вліво. Обертання очима за годинниковою стрілкою і проти неї. Заплющивши очі, уявити по черзі кольори веселки якомога виразніше. Вказівний палець однієї руки приблизити до носа – убрати на відстань витягнутої руки. Знайти найбільш дальню білу крапку, повільно перевести погляд на найбільш близьку чорну крапку; виконувати кілька разів. На дошці на початку уроку накреслити будь-яку криву (спіраль, коло, дугу, ламану); запропонувати дітям очима «намалювати» ці фігури кілька разів в одному, а потім в іншому напрямку. Вправи для очей

Слайд 12

Для оздоровлення очей можна використовувати фотографії, що містять м’яке сприйняття і мають оздоровлюючий ефект (за В.А.Сінкевичем) М’яке сприйняття – добре, ніжне, у природному звучанні, природному теплі та природному світлі. М’якість – благодатна і здорова, відкрита та невловимо насичена. М’яке випромінювання занурюється у людину, відновлюючи її, дає життя і здоров’я.

Слайд 13

Небо над озером

Слайд 14

Сонце над морем

Слайд 15

Квіти дзвіночки

Слайд 16

Сонце-хрест

Слайд 17

Нічне зоряне небо

Слайд 18

Полум’я з поліна

Слайд 19

Суниці

Слайд 20

Сонце крізь ліс

Слайд 21

Синій колір

Слайд 22

Земна куля

Слайд 23

Вправи для дихання: «Задути свічу», «Зловити комара», «Зігріти руки» тощо. Неправильне дихання призводить до порушень діяльності серцево-судинної й дихальної систем, зниження насичення крові киснем, порушення обміну речовин. Для правильної орієнтації дихання виконують рухові вправи з назвами:

Слайд 24

Самомасаж внутрішніх органів: Складна екологічна ситуація особливо потребує масажу щитовидної залози, який можна виконати так. Сядьте зручно. Розслабтеся, заспокойтеся. Рівно, протяжно, на одній висоті вимовляйте звук [а]. Вимова звука [и] в таких самих умовах активізує роботу мозку, нормалізує функцію нирок. Промовляння звука [о] нормалізує стан середньої частини грудної клітки. Чергування звуків [о], [и] масажує серце.

Слайд 25

Релаксація: Ще одну групу вправ складають прийоми, які заспокоюють нервову систему, знімають напруження. У цьому випадку особливо важливим є голос учителя та його внутрішній спокій. Під час цього – максимум уваги забарвленню голосу й темпу вимови слів. «Після грози»: заплющить очі. Ви в лісі. Відгриміла гроза. Пройшов дощ, виблискує мокре листя на березі. На траві – срібні краплі. Як гарно пахне в лісі! Як легко дихається! Ось конвалії – вдихніть їхній чудовий запах. Вдихайте повільно, рівно, глибоко. «Я в світлі райдуги» та ін.

Слайд 26

Обов’язковою умовою ефективного використання валеохвилинок є позитивне емоційне забарвлення. Виконання вправ з нудьгою, без бажання не дасть позитивного результату, а скоріше навпаки. Сама радість навчання, так само, як і радість будь-яких вправ і праці, робить дитину здоровішою. Пояснюється це тим, що коли людина перебуває в стані радості, позитивної напруги, в її організмі виробляється природний стимулятор, який сприяє підвищенню імунітету і працездатності.

Слайд 27

усвідомлення вчителями традиційної школи сумісної відповідальності за неблагополучний стан здоров’я школярів; оволодіння необхідними здоров’я-збережувальними технологіями; використання отриманих компетентностей на практиці у тісній взаємодії з учнями та їхніми батьками, з медиками та психологами. Залучення школи і кожного педагога до здоров’язбережувальних та здоров’я-творчих технологій виглядає таким чином:

Слайд 28

У економічному плані, набагато дешевше виховати творчу, цілісно й екологічно мислячу особистість, аніж витрачати кошти на її лікування та реабілітацію протягом всього її життя.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Медицина