X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Прості моделі аналізу економічних стратегій

Завантажити презентацію

Прості моделі аналізу економічних стратегій

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Прості моделі аналізу стратегій Вдовенко Ю.С.

Слайд 2

Прості моделі аналізу стратегій 1. Стратегії зростання, стабільності, скорочення та їх застосування 2. Аналіз розриву 3. Аналіз динаміки витрат і крива досвіду 4. Аналіз динаміки ринку, модель життєвого циклу 5. Модель “продукт–ринок”

Слайд 3

Стратегії зростання, стабільності, скорочення та їх застосування Корпоративна стратегія – це загальний напрямок діяльності підприємства. Корпоративна (загальна) стратегія підприємства формується вищим керівництвом.

Слайд 4

Стратегії зростання, стабільності, скорочення та їх застосування Завдання: вибрати й розгорнути основні елементи корпоративної стратегії встановити роль кожного підрозділу підприємства при реалізації стратегії визначити способи розподілу ресурсів між ними.

Слайд 5

Стратегії зростання, стабільності, скорочення та їх застосування Корпоративні (загальні) стратегії: стратегії зростання стратегії стабілізації стратегії скорочення.

Слайд 6

Стратегії зростання, стабільності, скорочення та їх застосування Стратегія зростання – збільшення підприємства. вертикальна інтеграція горизонтальна інтеграція

Слайд 7

Стратегії зростання, стабільності, скорочення та їх застосування Зворотня вертикальна інтеграція – придбання або посилення контролю над постачальниками. Створення дочірніх структур, що здійснюють постачання, або придбання компаній-постачальників. Перевага стратегії - зменшення залежності від коливання цін на комплектуючі і запитів постачальників.

Слайд 8

Стратегії зростання, стабільності, скорочення та їх застосування Випереджуюча вертикальна інтеграція –придбання або посилення контролю над структурами, які знаходяться між фірмою і кінцевим споживачем (системами розподілу і продажу). Перевага - можливість здійснювати контрольні функції на всіх етапах виробництва – від сировини і матеріалів до готового виробу та його реалізації.

Слайд 9

Стратегії зростання, стабільності, скорочення та їх застосування Горизонтальна інтеграція – пошук можливостей росту на існуючому ринку за рахунок нової продукції, яка вимагає нової технології, відмінної від тієї, що використовується.

Слайд 10

Стратегії зростання, стабільності, скорочення та їх застосування Стратегія стабілізації – зосередження на існуючих напрямках бізнесу та їх підтримка.

Слайд 11

Стратегії зростання, стабільності, скорочення та їх застосування Стратегію скорочення використовують тоді, коли існування підприємства перебуває під загрозою.

Слайд 12

Аналіз розриву Стратегічний аналіз можна виконувати у два етапи: порівняння планових орієнтирів підприємства і реальних можливостей, які пропонує середовище; аналіз розриву між ними; аналіз можливих варіантів майбутнього підприємства; визначення стратегічних альтернатив.

Слайд 13

Аналіз розриву Аналіз розриву (прогалини) – метод стратегічного аналізу, який дає можливість встановити наявність розриву між цілями підприємства та його можливостями і за наявності такого розриву запропонувати методи його заповнення

Слайд 14

Аналіз розриву

Слайд 15

Аналіз розриву Етапи аналізу розриву. Визначення стратегічних цілей підприємства. Визначення можливостей підприємства на момент дослідження і на перспективу.

Слайд 16

Аналіз розриву Етапи аналізу розриву. Розрахунок конкретних показників стратегічного плану, які відповідають цілям підприємства. Розробка спеціальних програм і тактичних дій, необхідних для заповнення розриву.

Слайд 17

Аналіз розриву Перевага методу - визначення кількісних параметрів результативності стратегії підприємства.

Слайд 18

Аналіз динаміки витрат і крива досвіду Криву досвіду у 1926 році запропонував американський військовослужбовець. Витрати на виробництво одиниці продукції знижуються на 20% кожного разу, коли обсяг виробництва подвоюється. Ця кореляційна залежність властива фізичним виробничим процесам.

Слайд 19

Аналіз динаміки витрат і крива досвіду

Слайд 20

Аналіз динаміки витрат і крива досвіду Зниження витрат при збільшенні обсягу виробництва зумовлюється: перевагами у технології, що з’являються з розширенням виробництва; досвідом ефективної організації виробництва; ефектом економії на масштабах.

Слайд 21

Аналіз динаміки витрат і крива досвіду Основним напрямком стратегії підприємства є завоювання найбільшої частки ринку. Найбільший конкурент має можливість досягти найнижчих витрат і відповідно найбільших прибутків.

Слайд 22

Аналіз динаміки витрат і крива досвіду Основний недолік моделі - враховується лише одна із внутрішніх проблем організації і не приділяється увага зовнішньому середовищу.

Слайд 23

Аналіз динаміки ринку, модель життєвого циклу В основу аналізу динаміки ринку покладено модель життєвого циклу товару (ЖЦТ), яка є аналогією життєвого циклу біологічної істоти.

Слайд 24

Аналіз динаміки ринку, модель життєвого циклу

Слайд 25

Аналіз динаміки ринку, модель життєвого циклу ЖЦТ на ринку поділяється на кілька основних етапів, кожному з яких відповідає певний рівень збуту та інші характеристики

Слайд 26

Аналіз динаміки ринку, модель життєвого циклу А – зародження і вихід на ринок – незначний обсяг збуту й орієнтована на зростання стратегія;

Слайд 27

Аналіз динаміки ринку, модель життєвого циклу В – розвиток – істотне збільшення обсягу збуту і стратегія швидкого зростання;

Слайд 28

Аналіз динаміки ринку, модель життєвого циклу С – зрілість – стабільно великий обсяг збуту і стратегія, орієнтована на стабільність;

Слайд 29

Аналіз динаміки ринку, модель життєвого циклу Д – насичення ринку і спад – зменшення обсягу збуту і стратегія скорочення.

Слайд 30

Аналіз динаміки ринку, модель життєвого циклу Основна мета ЖЦТ – правильно визначити стратегію діяльності на кожному етапі існування товару на ринку.

Слайд 31

Аналіз динаміки ринку, модель життєвого циклу Моделі кривої досвіду і ЖЦТ є найпростішими у стратегічному аналізі, оскільки пов’язують формування стратегії лише з одним із факторів діяльності підприємства.

Слайд 32

Модель “продукт–ринок” Запропонував А.Стейнер у 1975 році. Це матриця, яка допомагає визначити ступінь ризику (або ймовірність успіху) за певних поєднань двох факторів – ринку і продукту.

Слайд 33

Модель “продукт–ринок” Враховується стан ринків і товарів, які поділяються на існуючі, нові, але пов’язані з існуючими, і зовсім нові.

Слайд 34

Модель “продукт–ринок”

Слайд 35

Модель “продукт–ринок” Модель використовують: при виборі певного виду бізнесу залежно від ступеня ризику, який може собі дозволити підприємство. при формуванні портфеля бізнесів, особливо при розподілі інвестицій між СОБ.