Права на злочин не має ніхто !
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Продовжіть речення : “Сьогодні на уроці я …”. “ отримав уроки життя від Ф.Достоєвського…. Від …. героя” “я відчув…” “ усвідомив…” “ вдячний…” Метод ПРЕС
“Двійники ’’ “Дивлюся, як в дзеркало, в тебе” Урок №5.Тема уроку: Система образів роману. Мета уроку: Розкрити особливості системи образів роману, систему двійників, визначити їх роль в розкритті образу Родіона Раскольнікова Двійник –людина, повністю схожа з іншою
Пошук відповідностей: Установіть відповідність між персонажем та його характеристикою. 1. Лужин – а) Смиренна душа 2. Свідрігайлов – б) Шахрай-аристократ 3. Соня – в) Благородний убивця 4. Раскольніков – г) Розпусник , деспот
Продовжіть речення: Ф.М.Достоєвський підібрав героїв - двійників…. “Дивлюся, як в дзеркало, в тебе”….
Домашнє завдання: 1.( для всього класу) Знати визначення поняття “роман” і його різновиди. Підібрати цитати до розвінчання філософської теорії агресивного індивідуалізму та ствердження етичної ідеї ( співчуття до знедолених) 2.( для бажаючих)Достоєвський та інші письменники задавали собі питання: «Що робити? Куди йти?». Чи задавали ви собі такі питання?Чи може і чи повинна людина намагатись змінити оточуючий його світ? Підготуйте усний міні-твір –роздум: «Що робити?»
Домашнє завдання:1.( для всього класу) Знати визначення поняття “роман” і його різновиди.Підібрати цитати до розвінчання філософської теорії агресивного індивідуалізму та ствердження етичної ідеї ( співчуття до знедолених)2.( для бажаючих)Достоєвський та інші письменники задавали собі питання: «Що робити? Куди йти?». Чи задавали ви собі такі питання?Чи може і чи повинна людина намагатись змінити оточуючий його світ? Підготуйте усний міні-твір –роздум: «Що робити?»
Схожі презентації
Категорії