X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Методичний конструктор для вчителів

Завантажити презентацію

Методичний конструктор для вчителів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

МЕТОДИЧНИЙ КОНСТРУКТОР ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІППО КМПУ ІМЕНІ Б.Д.ГРІНЧЕНКА

Слайд 2

ПРИЗНАЧЕННЯ КОНСТРУКТОРА Конструктор призначений для швидкого створення графічних організаторів (Graphic organizer) текстової інформації (навчальних таблиць, схем, діаграм).

Слайд 3

ХТО СКЛАДАТИМЕ ТАБЛИЦІ Таблиці може складати вчитель у програмі Pawer Point, готуючись до уроку, а також учитель спільно з учнями або й самі учні на уроці на SMARТ-дошці.

Слайд 4

З ЯКИХ ЕЛЕМЕНТІВ СКЛАДАЄТЬСЯ КОНСТРУКТОР ЕЛЕМЕНТИ КОНСТРУКТОРА МАЮТЬ ТАКИЙ ВИГЛЯД: ВПИСАТИ ТЕКСТ ВПИСАТИ ТЕКСТ ВПИСАТИ ТЕКСТ ТЕКСТ ТЕКСТ ВПИСАТИ ТЕКСТ ТЕКСТ

Слайд 5

ЕЛЕМЕНТИ КОНСТУКТОРА ВПИСАТИ ТЕКСТ ВПИСАТИ ТЕКСТ ВПИСАТИ ТЕКСТ ТЕКСТ

Слайд 6

ЯКІ ТАБЛИЦІ МОЖНА СКЛАСТИ Т-таблиця: графічний організатор, що має Т-подібну форму: дві колонки “під одним дахом” ВИДИ РЕЧЕНЬ ЗА ЕМОЦІЙНИМ ЗАБАРВЛЕННЯМ ОКЛИЧНІ НЕОКЛИЧНІ РОЗПОВІДНІ, ПИТАЛЬНІ, СПОНУКАЛЬНІ РЕЧЕННЯ, ЩО ВИРАЖАЮТЬ ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ І ВИМОВЛЯЮТЬСЯ З ОКЛИЧНОЮ ІНТОНАЦІЄЮ РОЗПОВІДНІ, ПИТАЛЬНІ, СПОНУКАЛЬНІ РЕЧЕННЯ, ЩО НЕ ВРАЖАЮТЬ ОСОБЛИВИХ ПЕРЕЖИВАНЬ І ВИМОВЛЯЮТЬСЯ СПОКІЙНИМ ТОНОМ

Слайд 7

ЗРАЗОК Т-ТАБЛИЦІ ОРФОГРАМИ БУКВЕНІ НЕБУКВЕНІ вибір написання слова (певної букви) з ряду можливих варіантів за умови однакової вимови написання слів разом, окремо, через дефіс, апостроф, перенос слів, скорочення слів Черговий, боротьба, спитати Нехтувати, сузір’я, синьо-жовтий

Слайд 8

ЗРАЗОК Т-ТАБЛИЦІ НЕ З ДІЄСЛОВАМИ якщо без не дієслово не вживається: ненавидіти, нехтувати, незчутися; якщо дієслово має префікс недо: недочувати, недобачати в усіх інших випадках: не цвісти, не встигати, не допомагати, не здужати (не змогти) ПИШУТЬ РАЗОМ ПИШУТЬ ОКРЕМО

Слайд 9

ЗРАЗОК Т-ТАБЛИЦІ ВИДИ РЕЧЕНЬ ЗА ЕМОЦІЙНИМ ЗАБАРВЛЕННЯМ РОЗПОВІДНІ,ПИТАЛЬНІ, СПОНУКАЛЬНІ РЕЧЕННЯ, ЩО НЕ ВРАЖАЮТЬ ОСОБЛИВИХ ПЕРЕЖИВАНЬ І ВИМОВЛЯЮТЬСЯ СПОКІЙНИМ ТОНОМ РОЗПОВІДНІ, ПИТАЛЬНІ, СПОНУКАЛЬНІ РЕЧЕННЯ, ЩО ВИРАЖАЮТЬ ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ І ВИМОВЛЯЮТЬСЯ З ОКЛИЧНОЮ ІНТОНАЦІЄЮ НЕОКЛИЧНІ ОКЛИЧНІ

Слайд 10

ЯКІ ТАБЛИЦІ МОЖНА СКЛАСТИ М-таблиця – графічний організатор, що складається з трьох колонок “під одним дахом” ФІЗИЧНИЙ АБО ПСИХІЧНИЙ СТАН ЛЮДИНИ: ЛИХОМАНИТЬ, НЕ СПИТЬСЯ ЯВИЩА ПРИРОДИ: СВІТАЄ, ДОЩИТЬ, СМЕРКАЄ БЕЗОСОБОВІ ДІЄСЛОВА ОЗНАЧАЮТЬ СТИХІЙНІ ЯВИЩА: ЗАМЕЛО, ЗАНЕСЛО, ЗАТОПИЛО

Слайд 11

ЗРАЗОК М-ТАБЛИЦІ ПОХІДНІ ПРИЙМЕННИКИ, УТВОРЕНІ ВІД ПРИСЛІВНИКІВ ТА ІМЕННИКІВ ПРИЙМЕННИКИ, УТВОРЕНІ ПОЄДНАННЯ ПРИЙМЕННИКІВ З, ІЗ З ІНШИМИ ПРИЙМЕННИКАМИ ПОХІДНІ ПРИЙМЕННИКИ, УТВОРЕНІ ПОЄДНАННЯМ ПРИСЛІВНИКІВ ТА ІМЕННИКІВ З НЕПОХІДНИМИ ПРИЙМЕННИКАМИ ПРАВОПИС ПРИЙМЕННИКІВ ОКРЕМО ЧЕРЕЗ ДЕФІС РАЗОМ Поруч, навкруги, внаслідок Під час, згідно з, незалежно від З-під, з-над, із-за, із-над

Слайд 12

ЗРАЗОК М-ТАБЛИЦІ ДІЙСНИЙ УМОВНИЙ НАКАЗОВИЙ Дієслова дійсного способу означають дію, яка відбувається, відбулась або відбудеться реально. Дієслова наказового способу виражають прохання, побажання, спонукання або наказ. Дієслова умовного способу означають дію не реальну, а бажану або можливу за певних умов. СПОСОБИ ДІЄСЛІВ

Слайд 13

ЗРАЗОК М-ТАБЛИЦІ РОЗПОВІДНІ ПИТАЛЬНІ СПОНУКАЛЬНІ ВИДИ РЕЧЕНЬ ЗА МЕТОЮ ВИСЛОВЛЮВАННЯ МІСТЯТЬ ПОВІДОМЛЕННЯ МІСТЯТЬ ЗАПИТАННЯ МІСТЯТЬ ЗАКЛИК, НАКАЗ, ПРОХАННЯ Що я можу? В.Сосюра. Силу рукам дай! І.Франко. Коса покоси косить. Б.Лепкий.

Слайд 14

ЯКІ ДІАГРАМИ МОЖНА СКЛАСТИ Діаграма Венна утворюється з двох кіл, що перетинаються. УТВОРЕНІ З ДВОХ СЛІВ ДІЄСЛОВО- ЗВ’ЯЗКА + ІМЕННА ЧАСТИНА ДОПОМІЖНЕ ДІЄСЛОВО- + НЕОЗНАЧЕНА ФОРМА ДІЄСЛОВА ДІЄСЛІВНИЙ СКЛАДЕНИЙ ПРИСУДОК ІМЕННИЙ СКЛАДЕНИЙ ПРИСУДОК

Слайд 15

ЯКІ МОЖНА СКЛАСТИ СХЕМИ СЛУЖБОВІ САМОСТІЙНІ

Слайд 16

ЯКІ МОЖНА СКЛАСТИ СХЕМИ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ ПІДМЕТ ПРИСУДОК ОЗНАЧЕННЯ ДОДАТОК ОБСТАВИНА

Слайд 17

ЯКІ МОЖНА СКЛАСТИ СХЕМИ ПОВ’ЯЗАНІ ЗА ЗМІСТОМ З ОДНИМ І ТИМ СЛОВОМ У РЕЧЕННІ, ВІДПОВІДАЮТЬ НА ОДНЕ ПИТАННЯ ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ УПИШІТЬ ПРИКЛАД УПИШІТЬ ПРИКЛАД

Слайд 18

ЯКІ МОЖНА СКЛАСТИ ТАБЛИЦІ З ЧОГО УТВОРЕНЕ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ ВИДИ ЗА БУДОВОЮ ГОЛОВНЕ СЛОВО + ЗАЛЕЖНЕ СЛОВО ПРОСТІ СКЛАДНІ Х новий підручник Х вивчити правило Х прочитати вголос З КІЛЬКОХ СЛІВ (ПРИВІТАТИ ПЕРШУ ВЧИТЕЛЬКУ; ПОДАРУВАТИ БУКЕТ ГЛАДІОЛУСІВ; ДОМОВИТИСЯ ПРО ЗУСТРІЧ У БІБЛІОТЕЦІ. СЛОВО+СЛОВО (ОСІННІЙ ДЕНЬ; РАДІСНИЙ НАСТРІЙ; ЗУСТРІЧ З ДРУЗЯМИ; ЗІБРАЛИСЯ БІЛЯ ШКОЛИ; СПІЛКУВАЛИСЯ ЖВАВО; НАВЧАТИМУСЬ ОХОЧЕ.

Слайд 19

ЯКІ МОЖНА СКЛАСТИ ТАБЛИЦІ ІМЕННІ ДІЄСЛІВНІ ПРИСЛІВНИКОВІ Кмітливий школяр; відомий усім; другий зліва; ми з тобою Збирати каштани; говорив упевнено. Поблизу від школи; дуже важливо. ІМЕННИКОМ, ПРИКМЕТНИКОМ, ЧИСЛІВНИКОМ ЗАЙМЕННИКОМ, ДІЄСЛОВОМ ПРИСЛІВНИКОМ ВИДИ СЛОВОСПОЛУЧЕНЬ ЗА СПОСОБОМ ВИРАЖЕННЯ ГОЛОВНОГО СЛОВА

Слайд 20

ЯКІ МОЖНА СКЛАСТИ ТАБЛИЦІ РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ ПРИ ДІАЛОЗІ РД СА СА РД

Слайд 21

ЯКІ МОЖНА СКЛАСТИ ТАБЛИЦІ РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ ПРИ ДІАЛОЗІ РД СА

Слайд 22

ЯКІ МОЖНА СКЛАСТИ ТАБЛИЦІ ДІЄПРИКМЕТНИК ЯК ОСОБЛИВА ФОРМА ДІЄСЛОВА

Слайд 23

ЯКІ МОЖНА СКЛАСТИ ТАБЛИЦІ ФОРМИ ДІЄСЛОВА

Слайд 24

НА ВСЕ ДОБРЕ! ІППО КМПУ ІМЕНІ Б.Д.ГРІНЧЕНКА

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Виховна робота